Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברי הפורום החיים בגולה, ובמיוחד בארה"ב...אנא התפקדו


golangti
שימו לב! השרשור הזה בן 399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אצלינו יש cars and coffee מקומי עם מכוניות מטורפות.

 

העניין ששבת בבוקר מתנגש לרוב עם זמן איכות עם הילדים

 

אז במקום יוצאים בשישי ליום מרוצים מלא :)

Lime rock park אתמול.

אחלה מסלול.

IMG_0979.jpg

IMG_0978.jpg

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאור.

גם מידע obd וgps וכל מה שקרה במסלול.

1:10.2 הקפה המהירה ביותר כשהייתי די יציב על 1:13

זה לא מהיר לרכב שלי אבל טוב לפעם ראשונה שם.

 

אולי אני אעלה את ההקפה המהירה.

 

דרך אגב מי שלא משתמש בobd וlap timer מפסיד המון!

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתמש בHarrys Laptimer , עם GPS מובנה.

מצלם בGoPro Session (דור ראשון - לא החדשות).

משתמש בAutomatic Pro עבור הOBD2.

 

ליום יום לדשבורד OBD אני משתמש בOBD Fusion.

(עם השינויים לOil cooler עשיתי קצת לוגים ונסיעות מבחן לראות שזה באמת יציב כמו שציפיתי - פלס!)

 

ההעברת סרטים לHarrys האמת מאוד מבאסת - אז אני משחק קצת עם RaceRender כרגע עם תוצאות בינוניות.

בנוסף הגו פרו התחרפן והפסיק להסתנכרן עם הפלאפון באמצע היום אז תפעלתי אותו ידנית רוב הזמן :|

 

אני משתמש באייפון 7 פלוס (מצלמה כפולה , ומבטל רעידות מכאני) עם 256GB אז ליום מסלול הבא אני אצלם גם מהאייפון וגם מהגופרו כדי שיהיה לי מראש וידאו אחד בפלאפון שאני יוכל להוציא ממנו סרטונים מסונכרנים ישר.

(Ram Mount מוצמד לחלון זו ההמלצה הגורפת של החברה באיזורי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי זמן, אבל רציתי לחלוק תמונות מהמפגש של שבוע שעבר. הבנתי שזה 50 שנה למוסנטנג אז מספר מועדונים הגיעו למפגש. כמובן שהאקזוטיות הקבועות הגיעו, אבל את זה כבר כולם מכירים, אז הנה כמה דברים שלא רואים כל יום אצלנו בפורטלנד:

 

לוטוס אליס שעברה הסבה למושב מרכזי יחיד

 

bdab606dee6c48fdc244b4034621b713.jpg

 

 

50071aace803b7343a274ee043fd4c01.jpg

 

פורשה 911 R

a86dba5db197c5b3ea81d46201b728eb.jpg

 

פורד קוזוורת׳ אירופאית

 

cf01f1df74e66927d63f2732207786c7.jpg

 

פורשה קלאסית מדהימה

 

b680cd99174b36caf0a33ee241becdfc.jpg

 

פורסמה מדהימה שנבנתה למירוצי סיבולת על ידי סדנה מקומית- מדהים!

 

907afb343b1595bef01a64d13ac714d6.jpg

 

5c55fb9c76295653071d1873a52a9fde.jpg

 

גולף GTI mk1 מקורית!

 

5f9fa6e639a5a5f3db4af7e787ce96aa.jpg

 

זהו לבינתיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העצלנות חוגגת עם הסירטונים :)

(יש לי גם בעיה עם הגופרו והסירטונים שלא הצלחתי לסנכרן עם הOverlay)

 

אבל בשביל הספורט :) ההקפה המהירה של היום 1.10:26

זמן לא רע לפעם ראשונה על המסלול (חברה עם רכבים כמו שלי וקצת יותר ניסיון מורידים 5 שניות מזה)

 

(סוף היום - הקפה עם מסלול ריק :) אני אנסה לעשות אולי אוסף חלקים מעניינים :) עקיפות ו״מלחמות״ ו350Z עפה מהמסלול ממש מולי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד! המסלול נראה קצת מצ'עמם מבחינת פניות, אבל יש כמה שינויי גובה וזה מוסיף. שים לב רק שהמפה בוידאו לא קרובה למציאות - כנראה בעיה של ה-GPS.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסלול קצר אבל יש כמה פניות מעניינות (הראשונה עם הדאבל אייפקס, העליה והאחרונה עם הזוית פנימה.

 

בגדול זה מסלול פשוט אבל מאפשר לעבוד על דברים מסוימים וקל לזכור מה שמאפשר להישאר מרוכזים יחסית לסשנים ארוכים (אחרון פרגנו לנו ב35 דקות רצופות!)

יחסית לאיזור זה אכן נחשב מסלול ״משעמם״

 

לגבי הgps אכן לא טוב. הארי (הכותב של התוכנה שהיא דיי הסטנדרט לכל מה שלא ציוד מקצועי באלפי דולרים) ממליץ בחום על gps מקצועי עם קצב דגימה של פי 10 מהמובנה במכשירים סלולארים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

That said - הסל״ד והמצערת לקוחים מהOBD של המנוע (יש עוד כמה וכמה פרמטרים שלא מופיעים בוידאו מן הסתם. בעיקר ניטור הבריאות של האוטו וG). אני אבדוק אם אפשר לקחת גם את המהירות משם.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מעולה, אבל האמת שנהיתי ממש עצלן עם השנים. אין לי חשק להתעסק עם כל הציוד, העריכות והאפליקציות. אני שם את האייפון במתקן על השמשה, עם האייפון השני אני מריץ זמני הקפה וזהו. לא הוצאתי את הגו-פרו מהקופסה כבר שנים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה לא עושה את זמני ההקפה + הוידאו בHarrys laptimer על אייפון יחיד וסוגר עניין?

 

ד״א - קיבלתי צעצוע חדש מהכנס של פייסבוק שהיה שבוע שעבר - מצלמה 360 מעלות :)

אני אנסה לפחות סשן אחד ביום מסלול הבא לצלם 360 מעלות. נראה לי יהיה אש!

אולי אם יהיה זמן אני אעשה איזה מסלול בהרים לפני זה (20-25 דקות מהבית יש כמה כבישי נהיגה מטורפים)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...