Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דאציה הציגו השבוע את הלוגן MCV (שמשווקת בארץ) בגירסאת סטפאוויי, ז"א מוגבהת, עם סממני "שטח" ממש כמו הסנדרו סטפטאוויי.

 

היצע המנועים ותיבות ההילוכים ישאר זהה למה שמשווק כבר היום בישראל.

טורבו דיזל - 90 כ"ס.

טורבו בנזין - 90 כ"ס.

תיבות הילוכים ידניות או רובוטיות 6 הילוכים.

 

ברמת האיבזור, יתווספו מספר פריטים שטרם נראו עד היום בדאציה כמו קרוז קונטרול עם מגביל מהירות, מערכת בקרת אקלים, ריפודי עור וכו'.

מדובר על כך שייתכן וכשתתחיל להמכר תוצג גם עם אופציית 7 מושבים.

 

טרם פורסם אם תיובא לישראל ואם כן, באיזה מחיר אבל אם סנדרו סטפאוויי עולה 14K ש"ח יותר מהלוגן הרגילה (אבל זה כולל המון איבזור שלא קיים בלוגן) ואם הלוגן עולה היום בישראל החל מ 82,990 ש"ח, בא נהמר על מחיר של 95,990 אלף ש"ח.

 

מה אתם אומרים, תצליח להתברג לתחום הקרוסאוברים ?

 

dacia-2017-geneva-motor-show-0.jpg

 

embargoed-22-feb-2017-dacia-logan-mcv-stepway-1.jpg?itok=4I5trUbh

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני רואה שזה עכשיו במודה:lol:

אני חושב שיכולה להיות לה קצת בעיה, בגלל שאין לה דאווין ובעיני השכן זה לא נחשב לרכב שטח:shock:

אבל האדם הפרקטי כנראה יקנה, אבל בגרסה הבסיסית. עור ברכב הזה קצת חוטא למטרה, לא?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

אפשר להוסיף שיש לדאצ'יה גירסאות Stepway גם ללודג'י ולדוקר, כך שלמעשה כל דגמי דאצ'יה מוצעים בעולם גם בגירסה מוגבהת. הגבהה 5 ס"מ בכולם.

 

Dacia-Lodgy_Stepway-2015-ig.jpgDacia-Dokker_Stepway-2015-ig.jpg

 

 

פורסם

זה לא קרוסאובר, זה סטיישן עם עבירות משופרת, כמו אוקטביה סקאוט וכו'. מי שצריך את זה בארץ - כנראה יקנה, מניח שלא רבים זקוקים לסוג זה של מרכב כאן.

פורסם

אז סובארו XV זה גם לא קרוסאובר?

מה עם אוודי אול ראוד? וולבו קרוס-קאנטרי?

פיג'ו 2008? אטקה?

 

יש ג'אנר שלם של קרוסאוברים שהם לא רכב עם פח שונה אלא פשוט הרכב הרגיל מוגבהה ועם סממני שטח (עם או בלי יכולות שטח).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז מה הרציונל שכן מקבל XV כקרוסאובר ולא מקבל את הדאציה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש כל כך הרבה סגמנטים ונישות בעולם הרכב שהגבולות די מטושטשים כבר, אבל בגדול קרוסאובר זה שילוב בין שני סגמנטים, במקרה של XV למשל זה שילוב בין משפחתית ורכב שטח. הדאצ'ה זה אותה סטיישן שהגביהו אותה מעט והוסיפו קישוטים.

פורסם

בגרסת 7 מושבים (אם תהיה) ובמחיר הנכון (אם אכן תגיע אלינו), אני מהמר על מכירות נאות. רכב משפחתי פרקטי שגם נראה טוב.

בתור חובב all-roads למיניהם, מקווה לראות כזאת בכבישי הארץ.

פורסם

לא חושב שתהיה גירסת 7 מושבים ללוגאן סטיישן החדשה. בשביל זה יש את הלודג'י.

 

לוגאן סטיישן החדשה קטנה ונמוכה יותר מהקודמת, לא רואה שיש שם בכלל מקום ל 7 מושבים.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

 

 

טרם פורסם אם תיובא לישראל ואם כן, באיזה מחיר אבל אם סנדרו סטפאוויי עולה 14K ש"ח יותר מהלוגן הרגילה (אבל זה כולל המון איבזור שלא קיים בלוגן) ואם הלוגן עולה היום בישראל החל מ 82,990 ש"ח, בא נהמר על מחיר של 95,990 אלף ש"ח.

 

 

ההפרש לא מתבטא רק ב"איפור" שטח אלא גם במנוע חזק יותר, בקליאו למשל ההפרש בין ה-0.9 ל-1.2 הידניים עמדו על 10,000 שקלים (לפחות במחירון ולא במבצעים).

לוגאן 0.9 ידנית (שהיא למעשה סנדרו סדאן) עולה 5000 שקלים מעל הסנדרו סטפוואי הידנית.

אם היא תיובא, אני מהמר על מחיר של 87 אלף לבנזין ו-95 לדיזל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
דאציה הציגו השבוע את הלוגן MCV (שמשווקת בארץ) בגירסאת סטפאוויי, ז"א מוגבהת, עם סממני "שטח" ממש כמו הסנדרו סטפטאוויי.

 

 

 

טרם פורסם אם תיובא לישראל

 

 

יש יבוא לישראיל, ראיתי השבוע כזאת על הכביש. נראית הרבה יותר טוב מהרגילה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...