Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולי יש נזילה סמויה בצינור שמוביל מים חמים מהדוד לברזים

 

על מנת לוודא שהגו"ח אכן פועל בצע את הפרוצדורה הבאה:

קרא את שעון החשמל לפני ההדלקה

הפעל את הדוד לשעה

קרא שוב את שעון החשמל.

חזור לדווח.

 

כמובן שבימים מלאי שמש כמו היום אין טעם לבצע את הבדיקה, אלא אם עד הערב תסיימו את כל המים החמים :)

פורסם
על מנת לוודא שהגו"ח אכן פועל בצע את הפרוצדורה הבאה:

קרא את שעון החשמל לפני ההדלקה

הפעל את הדוד לשעה

קרא שוב את שעון החשמל.

חזור לדווח.

 

כמובן שבימים מלאי שמש כמו היום אין טעם לבצע את הבדיקה, אלא אם עד הערב תסיימו את כל המים החמים :)

 

לא יהווה בעיה בגלל שאר צריכת החשמל שיש בבית (מקרר, תאורה וכ'ו)?

Got To love It

פורסם

אל תפעיל באותו זמן צרכנים כבדים (תנורים, מזגן וכו').

צריכה ממוצעת אפשר לקזז- תמדוד שעה לפני מה הצריכה הממוצעת ותקזז.

פורסם

טוב לאחר עוד הסתכלות הבנתי שיש משהו מוזר בחיבור של הדוד.

מצרף תמונה:

חיברו את כניסת המים הקרים ליציאה מהדוד, הדבר כנראה גורם לכך שיש ערבוב בכניסה לצינור החם ולכן המים תמיד "פושרים" ולא משנה כמה זמן הדוד דולק לא יהיו מים "רותחים".

 

דעתכם?

 

דוד.JPG

Got To love It

פורסם (נערך)

זה כנראה ווסת מגן מכוויות/ברז ערבול, סוג של טרמוסטט שמגביל את טמפ' יציאת המים החמים ע"י הזרמת מים "קרים".

 

אם הוא תקול זו יכולה להיות בעייה. נסה לעקוף אותו זמנית, ע"י ניתוק הצינור המגשר וחיבור פקקים, אולי עדיף אפילו לנתק אותו לגמרי לצורך הבדיקה.

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם

אכן, זהו "משגיחום" - תפקידו לערבל את המיים החמים (כשהם חמים מדי) עם מיים קרים למניעת כויות. כשהוא נסתם, אתה מקבל רק מיים קרים.

:turn-l:
פורסם

לאחר בדיקה קצת יותר מעמיקה אבדוק היום שתי אופציות.

המערכת בבניין היא מערכת משותפת משמע אם שאר דיירי הבניין יתקלחו או ישתמשו הרבה במים הצנרת שעוברת בדוד אצלו בעצם תתחמם ע"י המים שאני מחמם עם הגוף חימום.

 

1. אסגור את הברז שמגיע מהקולטים ואדליק את הדוד לשעה-במידה והמים יהיו חמים כנראה זאת הסיבה.

2. במידה ולא יכול להיות שהמערבל שאחראי שהטמפ' תהיה על 50 מעלות תקול או לחילופין תקלה בגוף חימום/תרמוסטט.

Got To love It

פורסם (נערך)

אין שום דבר מוזר, יש בדיוק מה ששאלתי אותך וענית שאין- מיקסר "משגיחום".

חיבור המים הקרים הוא למיקסר. המיקסר נסתם מאבנית ולכן מערבב יותר מידי מים קרים עם היציאה.

 

שאלתי אותך גם אם מדובר במערכת סולרית או קולט פרטי.

נראה לי שעדיף שתפנה לבעל מקצוע שיודע מה הוא עושה.

 

את המיקסר או שתחליף את שתבטל אותו. בימים קרים רצוי לנתק את החיבור למערכת הסולרית אם אתה לא רוצה לחמם את כל המערכת של הבניין.

עריכה אחרונה על ידי אביב
פורסם

אביב תודה, לצערי רוב בעלי המקצוע לא באמת מקצועיים אז אני מעדיף לבצע את הדברים האלו בעצמי ולהעזר באנשים שמבינים כמו שאני מבין בדברים אחרים ויכול לייעץ (כמו בפורום).

לא הבנתי את כוונתך לשאלות לכן אולי הטעיתי, מתנצל.

Got To love It

פורסם

הבדיקה מאוד פשוטה: פתח ברז מיים חמים בבית. אם צינור המים החמים המוביל למשגיחום חם ואילו צינור היציאה שלו קר, המשגיחום סתום.

 

החלפה או ביטול שלו אינם מסובכים (לבעלי יכולת טכנית בסיסית).

:turn-l:
פורסם

מתעלק ושואל: עברתי לא מזמן ליחידת דיור וישנה בעיה עם הדוד החשמלי: אחרי כמה דקות חימום ישנם מים מעולים שמספיקים לדקה של רחצה ולאחר מכן נעשים פושרים. אני יכול לומר שראיתי שהדוד הוא דוד שמיועד להיות שוכב אך ממוקם מאונך, מה שגורם לי לחשוב שהצורה שבה הוא בנוי במקור גורמת לבעיה הזאת. רעיונות לפתרון?

תצחקו, תגידו שהן לא עובדות, עדינות, אי אפשר למכור אותם..

דבר אחד אני יודע- לפחות לאירופאיות אפשר לקרוא "מכונית".

פורסם
אחרי כמה דקות חימום ישנם מים מעולים שמספיקים לדקה של רחצה ולאחר מכן נעשים פושרים.

מה שאתה מתאר נשמע נורמאלי, במיוחד אם יש חמם מהיר. בשביל יותר מדקה רחצה לא מספיק לחמם כמה דקות.

:turn-l:
פורסם
מה שאתה מתאר נשמע נורמאלי, במיוחד אם יש חמם מהיר. בשביל יותר מדקה רחצה לא מספיק לחמם כמה דקות.

הכמה דקות זה בסביבות החצי שעה

תצחקו, תגידו שהן לא עובדות, עדינות, אי אפשר למכור אותם..

דבר אחד אני יודע- לפחות לאירופאיות אפשר לקרוא "מכונית".


×
×
  • תוכן חדש...