Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החניתי את הרכב בצורה חוקית ,רכב שנסע על הכביש התנגש ברכבי ועוד שני רכבים שחנו לצידי.

כתוצאה מהתאונה הרכב הוכרז כטוטאלוס .

אם אני נותן לביטוח שלי לתבוע את הביטוח של הרכב הפוגע , כנראה תרשם לי שתבעתי ואני אסבול מזה שלוש שנים.

אם אני אתבע עצמאית ,זה כרוך במלא טרטורים.

האם לתבוע את הביטוח של הרכב הפגוע ישורת או לתת לביטוח שלי לעשות הכול?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

תיידע את חברת הביטוח שלך בתאונה

 

שהם יפנו לחברת הביטוח של הנהג הפוגע לקבל את הכסף

 

לא צריך לרוץ לתביעות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תיידע את חברת הביטוח שלך בתאונה

 

שהם יפנו לחברת הביטוח של הנהג הפוגע לקבל את הכסף

 

לא צריך לרוץ לתביעות

 

 

אבל זה יעלה את סכום הביטוח בפעם הבאה שאני ארצה לבטח,זה שווה את זה?

פורסם
לא. רק אם אתה מבקש לתבוע את הביטוח שלך.

 

לדברי הסוכנת שלי,פנייה שלי זה הפעלת הביטוח וזה נחשב לתביעה.

זה יוצא שאני תובע את הביטוח של (רק בעצם הפניה שלי) והם תובעים את הביטוח של הנהג הפוגע.

פורסם

לא. אתה יכול להפעיל נוהל של פניה בשם. הם ירכזו ממך את כל המסמכים וידרשו מהחברה השנייה את הנזק. יכול להיות שהם מתעצלים או שמסיבה מסויימת הם לא מציעים את השירות הזה, אבל קשה לי להאמין.

פורסם

תחליף את הסוכנת בהקדם.

 

ואם הם מתעקשים שזה נחשב תביעה

 

תעשה את זה לבד.

 

דו"ח שמאי שאתה לוקח ומכתב רשום ממך לחברת הביטוח / לבעל הרכב ודורש את הכסף המגיע לך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

סוכנת הביטוח שלך צריכה להגיש למטח של הרכב הפוגע את התביעה בשמך.

 

העובדה כי נפגעו 3 כלי רכב משחקת לטובתך - על הפוגע יקשה מאד להתכחש לעובדה שהוא גרם נזק, וכן העובדה כי נפגעו 4 כלי רכב, מה שמצביע על נזק גדול, כך שצפוי שהפוגע יתבע את הביטוח שלו.

 

הבעיה היחידה תהיה אם חברת הביטוח תנסה לשחק את תפקיד השופט ולהטיל עליך "אשם תורם" על מנת להפחית את הפיצוי, או לגבות ממך השתתפות עצמית, כמובן שנגד תרגילים כאלה, אם יבוצעו, יהיה עליך להלחם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למה שיהיה "אשם תורם" לרכב החונה כחוק?

אגב, איזה שמאי קבע שהרכב הוא טוטל לוס?

 

השמאי של המוסך אליי נגרר הרכב.

המוסך הוא מוסך מורשה טיוטה

פורסם
למה שיהיה "אשם תורם" לרכב החונה כחוק?

אגב, איזה שמאי קבע שהרכב הוא טוטל לוס?

 

מה אתה ילד:-D

 

חברות הביטוח ידועות בנדיבותן הרבה לשלם

 

אבל במקרה הזה ככל הנראה ישלמו כמו ילדים טובים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...