Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעניין אותי התקשרת לכל החברות ביטוח ?

אני חייב להתייחס לביטוח היקר להחריד גם אני היתי במצב שלך בלי עבר ביטוחי גם להורים אין אוטו

אבל עם רישיון 3 שנים בן 21 הציעו לי 10 אלף על רכב פשוט רנו קליאו 90 כס ידני

למזלי קיבלתי הצעה (שבאותו רגע חשבתי שזה סתם) התקשרתי לחברת ביטוח* לא ננקוב בשמה* ועל השיחה הראשונה אמרו לי "שזכיתי ב30% הנחה אוטמטי (ואני חשבתי לעצמי בטח הוא אומר את זה לכל אחד), אם אני סוגר איתם ביטוח באותו שיחה"רק שלא קניתי עדיין רכב.

אבל הוא אמר לי שזה תקף לכל רכב ואפשר לבטל בלי שום עלות אז הסכמתי.

סגרנו על 6500 על קליאו 2013 ( בסוף קניתי קליאו חדשה 2015והמחיר נשאר אותו הדבר) עשיתי בדיקה אצל כולם ולהפתעתי הרבה באמת היתה הנחה אמיתית שהמחירים בחוץ נעים בין ה 9500 אצל סוכן פרטי במקרה הטוב ו13+ בaig.

בסוף אכן סגרתי איתם.

חוץ מזה שאני בא "להשוויץ" (כמה שאפשר.. זה היה מחיר סביר עם היה לי רכב עם 200 כס)..אני רוצה להגיד לך שאחרי שנה בלי שום תביעות אין הבדל (בדקתי בעוד חברות המחירים נשארו עדיין גבוהים והזויים

אז נשארתי איתם רק אחרי 3 שנים אתה תשלם ביטוח במחיר רגיל .

 

ולהןא שאמר לשקר לביטוח "נהגתי או להגיד שאתה הנהג המשני" זה יעבוד בתשלום

אבל ביום שתצטרך אותם חלילה הם לא פראיירים ולא תראה מהם שקל ככה שאתה סתם משלם ביטוח שאין לו כיסוי אם יתגלה ששיקרת.

עריכה אחרונה על ידי Moshe.g
פורסם

נראה שיש על הרכב ווקס, וגם שמור ביותר, 7 שנים על הכביש ואין שריטה אחת !! הבעלים הקודם נראה ששמר על הרכב ממש טוב.

תתחדש!

×
×
  • תוכן חדש...