Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני נהג חדש מאוד, אומנם בן 23 עוד מעט אבל עם פחות מחצי שנה רישיון. בגלל העובדה הזאת אז אולי ניסיון אין אבל אמצעים להחזיק רכב יש אז התחדשתי ברכב חדש מהר יחסית אחרי הרישיון. הרכב אצלי כבר חודש.

 

אני מאוד חדש על הכביש ככה שבאמת אין לי הרבה מה למה להשוות את הרכב. מה שאני יכול זה לספר קצת עובדות על הרכב. פולקסווגן פולו, דגם 2010 עם קצת יותר מ 102,000 ק"מ. מנוע 1.2 TSI עם תיבת dsg. אני רוצה להוסיף שהביטוח יקר בצורה מטורפת, דבר שלא לקחתי בחשבון. 10 אלף לשנה ביטוח מקיף שזה מטורף לדעתי.

 

בכל מקרה הנה החוויה הראשונה שלי עם רכב וכנראה אני יעשה כמה טעויות עם ההתנהלות איתו :-D

 

איך שקיבלתי אותו לקחתי למוסך לעשות טיפול תקופתי וזה מה שיצא:

MWPZYmD.jpg

 

יש לי בעיה באחד הרמקולים ברכב וגם ככה בא לי שדרוג בסאונד,ברגע שמשכורת מגיע אני מתכנן שיפור קל. הרבה אנשים שאומרים שכדי לי כבר ללכת עד הסוף ולהוסיף את השילוב של מגבר וסאב. אני לא יודע בקשר לזה מה אתם אומרים?

 

בינתיים החלפתי רק את הרדיו דיסק לדאבל דין מסוג PIONEER AVH-X2850BT

 

בכל מקרה אם יש איזה משהו שאתם ממליצים להוסיף לרכב אני אשמח לשמוע!

 

אם החסרתי איזה פרט שאתם מעוניינים לדעת, תגידו לי בבקשה

 

בכל מקרה הנה קצת תמונות של הרכב.

 

 

1.jpg2.jpg3.jpg

4.jpg5.jpg

6.jpg7.jpg8.jpg

פורסם

בטיפול שעשית לא מפורט איזה שמן ואיזה חלקים שמו, האם מקורי או חילופי וכו'. בפורום פה ממליצים על מוסך רון לרכבי וואג.

 

בכל ענייני המערכת, כדאי לך להתייעץ בפורום אודיו השכן.

פורסם

תתחדש, אחלה רכב, אני נוסע על פולו ידני TSI ומאוד נהנה ממנה.

אני גם התקנתי את ה 2850bt בפולו שלי עם מגבר וסאב 10 והחלפת קומפוננט.

ממליץ לשדרג את הקומפוננט לסט יותר טוב, המקוריים נחמדים אבל לא מספיק, כמובן שגם סאב ומגבר יוסיפו המון.

 

לגבי הטיפול, בהנחה והחלקים באיכות טובה או מקוריים אז העלות היא בסדר גמור.

פורסם (נערך)

תתחדש חביבי !

הנה כמה טיפים חשובים לגבי הרכב הנ"ל :

 

קמפיינים/תיקונים ייזומים שהרכב היה היה צריך לעבור במסגרת אחריות יצרן:

א. הרכבת דיסקית מרווח לטורבו (ספייסר), נותן למנוע לנשום יותר טוב.

ב. החלפת מוח גיר לעמיד יותר בגלל האקלים הישראלי.

ג. החלפת קלאצ'ים לעמידים יותר.

ד. החלפת שרשרת תזמון ומנגנון הידראולי בגלל בעיות בניית לחץ הידראולי בהנעה קרה.

ה. קיבוע צינור דלק בצד ימין של הרכב בגלל צליל רשרוש שמזכיר מנוע דיזל.

ו. עדכוני תכנה חשובים לגיר DSG שהפכו את פעולתו במהירויות נמוכות להרבה יותר חלק ולא קופצני.

 

חשוב לציין שרוב הקמפיינים האלה בוצעו בשנת 2012-2013 לדור הראשון של ה- 1.2 TSI DSG.

וכולם כמובן היו על חשבון היצרן ובמסגרת טיפולים שוטפים.

אני מציע שתפתח את ספר הטיפולים של הרכב שקנית ותבדוק שאכן הכל בוצע כמו שצריך.

 

קצת טיפים לנהיגה עצמה

 

אני אישית ממליץ לך תמיד לנהוג על מצב טיפטרוניק (-+) ולהעביר את ההילוכים לבד. ככה אתה תמצא את יעילות המנוע הרבה יותר טוב.

 

מצב D- נועד לחיסכון בדלק ולכן מקפיץ הילוכים מהר מדי, אתה תמצא את עצמך ב- 50 קמ"ש בהילוך 7 בתוך העיר כאשר הסל"ד הרבה מתחת לטווח האופטימלי ודוושת הגז הפכה לספוגית ולא מגיבה. לא מומלץ אלא אם כן אתה ממש רוצה להיות נהג חסכן.

 

מצב S- ספורט. גם לא ממש מומלץ כי הוא מושך הילוכים יותר מדי...

 

צמיגים

אם אתה צריך להחליף מאוד ממליץ על וורדשטיין ספורטרק 5 - צמיג מעולה, אוחז ולא יקר.

 

סתם שטויות

א. יש לך כפתור נסתר לאיפוס מחשב הדרך מתחת למנוף השולט על המגבים. מאפס את הנסיעה האחרונה...צריכת דלק ממוצעת וכ"ו.

ב. בתוך פתח מילוי דלק יש כפתור שחרור עתודת אוויר מהמיכל דלק. מאפשר לדחוס עוד מה ליטרים למיכל דלק. להשתמש רק לפני נסיעות של יותר מ 120 ק"מ ולעולם לא להשאיר מיכל דלק מפוצץ עד אפס מקום בעמידה בשמש...סתם יגרום לנזילת דלק החוצה מהמיכל ויכול לפגוע בצבע הרכב .

ג. תהיה עדין עם משענת היד. המכסה העליון אוהב להישבר.

ד. כפתור איפוס לחץ אוויר בצמיגים נמצא בתא הכפפות. תן לחיצה ארוכה עד הצליל כל פעם שאתה ממלא אוויר.

ה. לחיצה ארוכה על כפתור פתיחת הרכב יוריד גם את החלונות. לחיצה ארוכה על כפתור סגירת הרכב יעלה גם את החלונות.

ו. פונקציית הפשרת המראות נמצאת על הג'וייסטיק של כיוון מראות הצד. רק על תשכח לכבות...סתם חבל על הדלק.

 

טיפולים

ממליץ מאוד לטפל ברכב במוסך רון בתל אביב. ד"ר רון הוא רב אמן :-D

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

פורסם

טיפ זריז לגבי הביטוח, שחטו אותך!

בחיים שלי לא שלמתי מעל 6-6.5 ואני מדבר איתך על מכוניות חדשות יותר ויקרות יותר משלך.

מה שאני ממליץ לך לעשות - לבטל את הביטוח הביזיוני והדרקוני שיש לך מיד, לעשות קצת סקר שוק באינטרנט, לעשות את הפוליסה על שם מישהו עם עבר ביטוחי ומעל 24-30-40 כמו אבא/אמא - ולהוסיף את עצמך בתור נהג צעיר.

אני משלם על מקיף וחובה על מזדה 2 שנת 2017 סה"כ - 6000 ש"ח

 

פורסם (נערך)
תתחדש חביבי !

 

ה. לחיצה ארוכה על כפתור פתיחת הרכב יוריד גם את החלונות. לחיצה ארוכה על כפתור סגירת הרכב יעלה גם את החלונות.

ו. פונקציית הפשרת המראות נמצאת על הג'וייסטיק של כיוון מראות הצד. רק על תשכח לכבות...סתם חבל על הדלק.

 

חידשת גם לי, לא הכרתי.

ביטוח זה אינדיבידואלי.

לי יצא כמעט 6 חובה + מקיף, הרכב משנת 2014, לנהג מעל 10 שנים, עם תביעה אחת על תאונה שהייתה לי .

אחרי השוואות בוובי ואצל שלושה סוכני ביטוח.

עריכה אחרונה על ידי Or.E
פורסם

^ הקטע עם החלונות מאוד שימושי בקיץ לפחות בשבילי, כל פעם שאני בדרך לרכב ביום חם ולח אני נותן לחיצה ארוכה איזה 100 מטר לפני שאני מגיע לרכב, כל החלונות יורדים והרכב מתאוורר טיפה מהחום הלוהט שלעיתים גם מגן השמש לא ממש עוזר להורידו. :-D

זמין 8)

פורסם
תתחדש, אחלה רכב, אני נוסע על פולו ידני TSI ומאוד נהנה ממנה.

אני גם התקנתי את ה 2850bt בפולו שלי עם מגבר וסאב 10 והחלפת קומפוננט.

ממליץ לשדרג את הקומפוננט לסט יותר טוב, המקוריים נחמדים אבל לא מספיק, כמובן שגם סאב ומגבר יוסיפו המון.

 

לגבי הטיפול, בהנחה והחלקים באיכות טובה או מקוריים אז העלות היא בסדר גמור.

 

תודה רבה! אם יש לך מה להמליץ לי בקשר למערכת שמע אני אשמח לשמוע ולחזור אליך בהודעה פרטית.

 

תתחדש חביבי !

הנה כמה טיפים חשובים לגבי הרכב הנ"ל :

 

קמפיינים/תיקונים ייזומים שהרכב היה היה צריך לעבור במסגרת אחריות יצרן:

א. הרכבת דיסקית מרווח לטורבו (ספייסר), נותן למנוע לנשום יותר טוב.

ב. החלפת מוח גיר לעמיד יותר בגלל האקלים הישראלי.

ג. החלפת קלאצ'ים לעמידים יותר.

ד. החלפת שרשרת תזמון ומנגנון הידראולי בגלל בעיות בניית לחץ הידראולי בהנעה קרה.

ה. קיבוע צינור דלק בצד ימין של הרכב בגלל צליל רשרוש שמזכיר מנוע דיזל.

ו. עדכוני תכנה חשובים לגיר DSG שהפכו את פעולתו במהירויות נמוכות להרבה יותר חלק ולא קופצני.

 

חשוב לציין שרוב הקמפיינים האלה בוצעו בשנת 2012-2013 לדור הראשון של ה- 1.2 TSI DSG.

וכולם כמובן היו על חשבון היצרן ובמסגרת טיפולים שוטפים.

אני מציע שתפתח את ספר הטיפולים של הרכב שקנית ותבדוק שאכן הכל בוצע כמו שצריך.

 

קצת טיפים לנהיגה עצמה

 

אני אישית ממליץ לך תמיד לנהוג על מצב טיפטרוניק (-+) ולהעביר את ההילוכים לבד. ככה אתה תמצא את יעילות המנוע הרבה יותר טוב.

 

מצב D- נועד לחיסכון בדלק ולכן מקפיץ הילוכים מהר מדי, אתה תמצא את עצמך ב- 50 קמ"ש בהילוך 7 בתוך העיר כאשר הסל"ד הרבה מתחת לטווח האופטימלי ודוושת הגז הפכה לספוגית ולא מגיבה. לא מומלץ אלא אם כן אתה ממש רוצה להיות נהג חסכן.

 

מצב S- ספורט. גם לא ממש מומלץ כי הוא מושך הילוכים יותר מדי...

 

צמיגים

אם אתה צריך להחליף מאוד ממליץ על וורדשטיין ספורטרק 5 - צמיג מעולה, אוחז ולא יקר.

 

סתם שטויות

א. יש לך כפתור נסתר לאיפוס מחשב הדרך מתחת למנוף השולט על המגבים. מאפס את הנסיעה האחרונה...צריכת דלק ממוצעת וכ"ו.

ב. בתוך פתח מילוי דלק יש כפתור שחרור עתודת אוויר מהמיכל דלק. מאפשר לדחוס עוד מה ליטרים למיכל דלק. להשתמש רק לפני נסיעות של יותר מ 120 ק"מ ולעולם לא להשאיר מיכל דלק מפוצץ עד אפס מקום בעמידה בשמש...סתם יגרום לנזילת דלק החוצה מהמיכל ויכול לפגוע בצבע הרכב .

ג. תהיה עדין עם משענת היד. המכסה העליון אוהב להישבר.

ד. כפתור איפוס לחץ אוויר בצמיגים נמצא בתא הכפפות. תן לחיצה ארוכה עד הצליל כל פעם שאתה ממלא אוויר.

ה. לחיצה ארוכה על כפתור פתיחת הרכב יוריד גם את החלונות. לחיצה ארוכה על כפתור סגירת הרכב יעלה גם את החלונות.

ו. פונקציית הפשרת המראות נמצאת על הג'וייסטיק של כיוון מראות הצד. רק על תשכח לכבות...סתם חבל על הדלק.

 

טיפולים

ממליץ מאוד לטפל ברכב במוסך רון בתל אביב. ד"ר רון הוא רב אמן :-D

 

תודה רבה על התגובה הזו, חידשת לי כמה דברים מעניינים, הטיפולים שכתבת נעשו. בקשר להילוכים S ו- D.

S באמת מרגיש לי כוחני מידי, אני מרגיש לפי הרעש שהמנוע עושה והביצועים שלו, זה אחלה והכל אבל לא ממש נחוץ לי. בקשר להילוך D, הוא דווקא די נוח לי. אני תמיד מצליח לעמוד בקצב בכבישים בין עירוניים עם והביצועים האלה מספקים אותי, לא הרגשתי שחסר לי כוח לעומת רכבים אחרים בכבישים,מה גם כמו שאתה אומר זה נותן צריכת דלק עדיפה!

מה שכן אני אשתדל בפקקים בעיקר להעביר לידני כי ההעברות האלה בין 1 ל 2 יכולים לשגע את הקלאצים (תקן אותי אם אני טועה)

 

טיפ זריז לגבי הביטוח, שחטו אותך!

בחיים שלי לא שלמתי מעל 6-6.5 ואני מדבר איתך על מכוניות חדשות יותר ויקרות יותר משלך.

מה שאני ממליץ לך לעשות - לבטל את הביטוח הביזיוני והדרקוני שיש לך מיד, לעשות קצת סקר שוק באינטרנט, לעשות את הפוליסה על שם מישהו עם עבר ביטוחי ומעל 24-30-40 כמו אבא/אמא - ולהוסיף את עצמך בתור נהג צעיר.

אני משלם על מקיף וחובה על מזדה 2 שנת 2017 סה"כ - 6000 ש"ח

 

אין לי על מי להעביר כי לאבא שלי היית תאונה קטנה לא מזמן ולצערי הרב הוא לא יוכל להוזיל את מחיר הביטוח.

בכל מקרה אני יעשה סקר שוק ואבדוק שוב פעם את האופציות

 

קיבלתי הצעה למקיף של 7,200 לפולו חדשה 110 כ"ס לנהג חדש דנדש, תבטל את הביטוח זה לא מחיר הגיוני.

 

כמה זמן אתה נוהג?

 

תמיד ולפני כל שנה תכתוב בגוגל - השוואת ביטוח רכב ויש לך כמה וכמה אתרים משם תשלוף את ההצעה הכי זולה

כמו נגיד - http://car.cma.gov.il/

 

תודהרבה,אשתמשבזה!

פורסם

לא הייתי עושה מקיף ב- 10k לרכב ששווה 40k.. זה הזוי לדעתי. למה שלא תסתפק בחובה + צד ג׳?

 

אני מאוד חדש על הכביש ככה שבאמת אין לי הרבה מה למה להשוות את הרכב. מה שאני יכול זה לספר קצת עובדות על הרכב. פולקסווגן פולו, דגם 2010 עם קצת יותר מ 102,000 ק"מ. מנוע 1.2 TSI עם תיבת dsg. אני רוצה להוסיף שהביטוח יקר בצורה מטורפת, דבר שלא לקחתי בחשבון. 10 אלף לשנה ביטוח מקיף שזה מטורף לדעתי.

פורסם

לגבי המערכת, זה עניין תקציבי ואיזה סגנון מוסיקה אתה אוהב לשמוע.

תנסה לשמוע מערכות ברכבים אחרים כדי להחליט איזה סגנון מערכת אתה רוצה ואיזה רמקולים נשמעים לך יותר טוב.

מציע לך לפתוח דיון בפורום של אודיו לקבל המלצות ספציפיות לפי הסגנון מוסיקה שאתה אוהב ומסגרת התקציב שלך.

 

בגדול יש מערכות SQ שמתמקדות יותר באיכות ופחות בעוצמה (לא אומר שהמערכת תהיה חלשה)

ומערכות SPL שהדגש על יותר "עוצמה" או לחץ.

 

אצלי התקנתי:

HU Pioneer 2850BT

Audison Prima APK 165

Hertz Es250 10'

מגבר 4 ערוצים של סלסטרה שרכשתי מחבר

+ התקנה אצל ישראל ג'וניור

מערכת שיותר מכוונת לכיוון הSQ

 

אם מעניין אותך לשמוע אצלי ואתה באזור המרכז דבר איתי בהודעות.

×
×
  • תוכן חדש...