Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשלב ראשון, אם נראה לך שזה שאריות אבקה, הייתי עובר להשתמש בנוזל.

אולי הטמפרטורה של המים לא מספיקה כדי להמיס את האבקה?

גם במכונת הכביסה עברנו לנוזל לפני המון שנים...

פורסם

^

מחזק. המדיח שלנו פועל מתחילת יומו (כשלוש שנים) רק עם טבליות ומעולם לא היתה הצטברות משקעים.

 

אוסיף עוד, שאנו משתמשים גם בנוזל הברקת כלים בתא הייעודי במדיח (אין לי מושג אם זה קשור אבל מציין את זה במידה ופות"ש לא).

פורסם

כלים עכורים הם בדרך כלל סימן של מחסור במלח או בנוזל הברקה.

החל בבדיקת רמת שני חומרים אלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין צורך לשים חומץ במדיח. השילוב של מלח יחד עם סבון צריך לעשות את העבודה.

עוד משהו אחד מניסיוני: אבקת מלח למדיח של יעקובי הוא פשוט לא טוב. פעם אחת ניסיתי על המדיח, והוא תמיד התקשה בתוך המיכל של המלח.

פורסם

מלח למדיח צריך להיות גס.

השתמשתי בסוגים שונים, בשנים האחרונות אני משתמש במלח הגנרי של שופרסל, זול יחסית למותגים ועושה את העבודה היטב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משקעים לבנים יכולים להגיע גם במצב של עודף מלח או חוסר מלח (אני מדבר על מצבי קיצון, לא שחסר\עודף קצת לכאן או לכאן).

 

הדברים הבסיסיים שאתה חייב לבדוק (שנית) הם:

1. כניסת מים תקינה.

2. הוצאת מים תקינה.

3. לנקות סננים בצורה יסודית (סנן גס וסנן עדין)

4. לוודא שהממטרות עובדות כנדרש.

5. לוודא שיש מלח ומבריק

6. לוודא שהכמויות של המלח והמבריק שמהדיח מזין הן כמויות ממוצעות (לפחות בשביל הבדיקה)

7. לוודא שהמדיח מחמם את המים בהתאם לתוכנית (לרוב, אם מדובר במדיח מודרני הוא יידע בעצמו להתריע על תקלה כזו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...