Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה שמתרידה אותי בנוגע ל BULL BAR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה כל אחד מצטט את ההודעה שמעליו ? זה נראה לכם חיוני ?

 

למה כשאני קורא אני צריך לקרוא כל הודעה פעמיים ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
למה כל אחד מצטט את ההודעה שמעליו ? זה נראה לכם חיוני ?

 

למה כשאני קורא אני צריך לקרוא כל הודעה פעמיים ?

ובלי קשר, את אותו נזק לשלדה בתאונה גורם גם וו גרירה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ובלי קשר, את אותו נזק לשלדה בתאונה גורם גם וו גרירה.

נא לא לצטט הודעה שמעל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אין לי בעיה מסוימת עם וו גרירה מאחר והוא לא מנגח אותי. מקסימום אני מנגח אותו ואז זה באשמתי.

 

ג'יפ שלא עוצר בעצור/אדום ומנגח אותי עם בול-בר... זה בעייתי ומסוכן הרבה יותר מסתם אותו ג'יפ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, חפש תמיד רק את הטוב שבאמת נחוץ לדוב.

 

בעניין וו הגרירה - התכוונתי שכשוו הגרירה מותקן אצלך ברכב, ומישהו מתנגש בך מאחור, וו הגרירה שלך יעביר את האנרגיה ישירות לשלדה ויגרום לך נזק, שאולי היה נמנע בלעדיו (בדיוק כמו מנגח החזירים).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מסכים לחלוטין רק שאין לי וו גרירה כי את החיים המסריחים האלה אני גורר כבר בעצמי :-D יאללה, רק רציתי לאשר את המחשבות שלי בנוגע למגן הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תראו במקור רוב נהגי ה4X4 באמת היו צריכים את המגן הזה(יש לי נסיון בתחום) היום רוב בעלי ה4X4 לא ממש צריכים 4X4 .אתם בטח שואלים ,מה אכפת לי ?

אוקיי אז אלו הבעיות שלי עם סתם רכבים גדולים :

1.מרכז כובד (יותר התהפכויות)

2.רכבים חזקים פיזית ,ז"א שבתאונה יגרם יותר נזק לנוסעי הרכב השני.

3.יותר רכבים עם שדה ראיה לקוי אחורה .

4. יותר רכבים שמשתוללים בדיונות תוך כדי סיכון העם.

ועוד כמה...

אני יודע שאין לי זכות למנוע מאף אחד לקנות4X4 אבל אם היית לי הזכות היייתי משתמש בה.

 

לגבי הכיעור של המגן אני חושב שאפשר לעשות משוואה שככל שהמגן" יפה" ככה הנהג פחות צריך אותו.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

*** עריכה - הציטוט של ההודעה מעל נמחק. אם בא לכם לקרוא את הודעה הודעה שוב פשוט תגללו למעלה *****

 

נא לא לצטט את ההודעה שמעל.

מעצבן לקרוא פעמיים כל הודעה בשרשור.

 

נא לא לצטט את ההודעה שמעל.

מעצבן לקרוא פעמיים כל הודעה בשרשור.

 

נא לא לצטט את ההודעה שמעל.

מעצבן לקרוא פעמיים כל הודעה בשרשור.

ממש הזוי.

משתוללים בדיונות תוך כדי סיכון העם? איזה סיכון בדיוק? איזה עם בדיוק יושב בדיונות?

מי שרוצה להשתולל בדיונות עם 4X4 - שיהיה לו לבריאות. זה לא מזיק וזה אפילו מועיל אם מוציאים את האגרסיות בדיונות או בשטח ולא עד הכביש.

בדיוק כמו שספורט מוטורי עממי יהיה מועיל לנו להוציא את האדרנלין בסופ"ש בתשלום שפוי, ולא בכביש.

לגבי הסעיפים האחרים אני מסכים, ושכחת כמה:

(5) התנהגות דינמית נחותה (ולא רק בסיבובים חדים בעניין התהפכות - אלא גם בבלימה, בהאצה ובאחיזת צמיגים כי הם פשרה בין שטח לאספלט).

(6) בזבוז דלק משווע, במצב הנפט הנוכחי בעולם הכיוון צריך להיות שיפור נצילות הדלק, ולא כלי רכב פרטיים ששוקלים 2 וחצי טון בעלי מנוע V6 ששותה דלק כמו אלכוהוליסט.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לא בדיוק...

 

אם נהגים יוציאו אגרסיות בשטח לא ישאר ממנו זכר.

 

ובנוגע לצמיגים הכל תלוי בבחירתו של בעל הרכב, כביש 100 אחוז, 50/50, 70/30 (לטובת השטח כמובן) ו100 אחוז שטח.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

[

אומי 5:

1. שכחת את אלמנט הגובה. אם נכנס בי פרייבת מהצד הוא שובר לי צלעות. אם נכנס בי ג'יפ אז הוא מרסק לי את הראש, אם יש לו מגן מקדימה... הוא עורף לי את הראש!!!

2.רכבים שמשתוללים בדיונה לא מסכנים את העם, הם הורסים את הדיונה והורגים חיות בר...

3. הם כן מסכנים את העם כשהם משתוללים בחוף הים.

בברכה, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טיילתי המון בדיונות ברגל וברכב יש לי חברים שגרו בדיונות ואני מכיר ת'נושא מכל הכיוונים .רכבי 4X4 מסכנים מטיילים בדיונות נקודה. ממרומי הרכב קשה לראות את זה לפעמים אבל זה ככה .

 

ובגירה אני מסכים איתך שרכב שלא משמש לעבודה (חקלאית וכו') לא צריך ת'מגן הזה ,אבל רכבי עבודה

(אני מדבר על עבודת שטח ולא שיפוצניקים ושליחים....) צריכים את זה מאוד .חוץ מזה שהרכבי עבודה האמיתיים לא שורצים במרכזי אוכלוסין ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...