Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה שמתרידה אותי בנוגע ל BULL BAR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כל כלי רכב מתוכנן ע"י המהנדסים שבמקרה תאונה, כל הפרונט שלו יקרוס.

קריסה זו בעצם בולמת את האנרגיה וע"י כך מצמצמת את הפגיעות בנפש.

מזה מספר שנים, רכבי ה 4X4 נעשים יותר ויותר פופולריים ועל חלקם מתנוסס בגאון BULL BAR מפלצתי.

הבעיה והשאלה שלי היא:

המגן הזה הרי מחובר ישירות לשלדה (ולא לפח) ולכן במקרה תאונה, אין שום קריסה, זה פשוט אייל ניגוח על החזית של הרכב, פוטנציאל הנזק הפיזי ובנפש גדל בצורה משמעותית , שלא לדבר על זה שהג'יפ עם המגן מקבל את המכה ישירות לשלדה שמתבטא ישירות ב"תאונת שילדה".

האם התאוריה שלי נכונה? אם כן, למה מאשרים להתקין את זה? למה ספוילר לא וזה כן?

בברכה, יניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם הכוונה היא למגן חזירים אז זה מסוכן, והיו תביעות על אובדן חיי אדם בנושא. הוכח כי ללא ה"מגן חזירים" הנפשות שהיו ברכב הניפגע היו ניצלות...

אולי זה נראה יפה (בערך כמו חלונות שחורים ואולטרא |אייקון של ברון אדום מקיא|), אבל זה לא מועיל ואפילו מזיק...

 

כנ"ל גם פגושים שמרותכים ובתוכם כננת. מסוכן באותה מידה ואפילו יותר (משמש כ"טריז" חודר)...

 

אני לא אתפלא אם ברגע של טימטום תהומי אישרו את זה. בטח אותו טיפש שאישר את קשתות ההיתהפכות בטרקטורון...

 

לשאלתך, למה ספויילר לא ואת זה כן?

סטיגמה. הכללה...

ספויילר יוצר קונוטציה לקבוצה של סוג אנשים מסויים. אנשים שמתקינים אותו על הרכב, אותה קבוצה של אנשים שמפרפרים בחניון של מרכז קניות הומה אדם ביום שישי. אותם אנשים שעושים "פתיחות" (ואחרי זה בגללם עולה הפרמייה של הביטוח ויש עוד שקע בגדר הבטיחות :wink: ), אותם אנשים ש"גונבים" רמזור ו"לוקחים" אופנוען...

ככה זה מיצטייר העיני הראשות המבצעת (מישטרה), וכך הם נוהגים (בכולם, ולא רק באותו מיעוט שמישתולל, ללא הבדלה).

מגן חזירים הוא "מוצר" שיש לכל ג'יפ... אפילו לסבתא שנוהגת בRAV4...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

א-כנ"ל גם פגושים שמרותכים ובתוכם כננת. מסוכן באותה מידה ואפילו יותר (משמש כ"טריז" חודר)...

 

 

 

 

 

 

ב-מגן חזירים הוא "מוצר" שיש לכל ג'יפ... אפילו לסבתא שנוהגת בRAV4...

 

גילי

בשביל א' חובה להחזיק בתקן ממשרד הרישוי.

 

ב' אף פעם לא הבנתי את זה, זה מכוער ויקר.

כשההורים שלי החליטו לקנות ג'יפ אמרתי להם שהדבר האחרון שיהיה בו זה גועל נפש הזה ואם כן אז להוריד אותו מיד. למזלם הם קנו אחד בלי.

 

ואגב,

המקור של ה"פגוש" הזה הוא באוסטרליה או ארה"ב.

שימש רכבים של חוואים שנסעו או הרבה בשטח או בכבישים עם הרבה חיות בר מסביב.

המטרה היתה להגן על הרכב אם יפגע, נגיד, בחזיר בר (או קנגורו למי שגר דאונאנדר).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

 

אני לא אתפלא אם ברגע של טימטום תהומי אישרו את זה. בטח אותו טיפש שאישר את קשתות ההיתהפכות בטרקטורון...

 

גילי

"אישרו" ? הרבה יותר גרוע מכך : חייבו את התקנתן !! ובניגוד לדעת היצרניות !

פורסם
שאלה לא הכי קשורה..

 

במה מזיקה הקשת התהפכות בטרקטורון?

בטרקטורון כמו באופנוע בזמן תאונה הרוכב עף ,לפעמים קדימה לפעמים אחורה .

אתה יכול לתאר לעצמך מה קורה לרוכב שעף ב20-30 קמ"ש על קשת מול אותו אחד שעף על הרצפה ומתגלגל?

שכן שלי נפגע קשה מאוד לפני כמה שנים טובות לקח לו זמן עד שהוא נזכר מי הוא (היום הוא בסדר גמור)

חוץ מזה שהקשתות דופקות ת'שילדה.

לגבי המגן חזירים ,למי שבאמת עובד עם הרכב זה מאוד מועיל ,כמו חקלאים, פקחי טבע,צבא,וכו'.

מי שלא נמצא רוב הזמן בין עצים וחיות עדיף שירחם על הציבור.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
בטרקטורון כמו באופנוע בזמן תאונה הרוכב עף ,לפעמים קדימה לפעמים אחורה .

אתה יכול לתאר לעצמך מה קורה לרוכב שעף ב20-30 קמ"ש על קשת מול אותו אחד שעף על הרצפה ומתגלגל?

שכן שלי נפגע קשה מאוד לפני כמה שנים טובות לקח לו זמן עד שהוא נזכר מי הוא (היום הוא בסדר גמור)

חוץ מזה שהקשתות דופקות ת'שילדה.

.

נכון, הרבה יותר בטוח לעוף הרחק מהטרקטורון (בשטח פתוח).

ואוסיף עוד שתי נקודות :

א. הקשתות מגביהות את מרכז הכובד של הטרקטורון ופוגעות ביציבות שלו, בעיקר בשיפועי צד.

ב. היו מיקרים (גם מצולמים, ראיתי במו עיניי) שהקשת פגעה ברוכב לאחר שהועף כבר מהטרקטורון, וגרמה לפציעה קשה הרבה יותר מהשיפשופים והחבלות שנגרמו מלכתחילה.

פורסם
נכון, הרבה יותר בטוח לעוף הרחק מהטרקטורון (בשטח פתוח).

ואוסיף עוד שתי נקודות :

א. הקשתות מגביהות את מרכז הכובד של הטרקטורון ופוגעות ביציבות שלו, בעיקר בשיפועי צד.

ב. היו מיקרים (גם מצולמים, ראיתי במו עיניי) שהקשת פגעה ברוכב לאחר שהועף כבר מהטרקטורון, וגרמה לפציעה קשה הרבה יותר מהשיפשופים והחבלות שנגרמו מלכתחילה.

אני הבנתי שהסיכון המרכזי בקשת התהפכות על טרקטורון הוא הסיכון של נחיתת הקשת ישר על הגב או הצוואר של הרוכב אחרי שהוא עף קדימה , מסוכן ביותר .

ים long time no

פורסם
אני הבנתי שהסיכון המרכזי בקשת התהפכות על טרקטורון הוא הסיכון של נחיתת הקשת ישר על הגב או הצוואר של הרוכב אחרי שהוא עף קדימה , מסוכן ביותר .

...או הראש, או החזה, או ...

בדיוק כך, היו מיקרים שהרוכב הועף קדימה, ורק קשת ההתהפכות, העשוייה מברזל עמיד, פגעה בו וחרצה את גורלו...אילולא הקשת היה "יוצא בזול" ...

פורסם
למישהו יש תמונמה של זה אני לא מבין על מה אתם מדברים
הכוונה היא לצנרת הזאת בקדמת הרכב

bullbar.jpg

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
מה כל כך מכוער בזה?
בשבילי לפחות זה המקביל לעונדות פול-אוטומט+מדבקה של כאוס בפרייבטים.

אם כבר אז אני יעדיף כזה:

XJBRUSH01.jpg

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

×
×
  • תוכן חדש...