Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

1. רציתי לשאול מה עדיף לקנות לנסיעות עירוניות וקצת שטח בשעות הפנאי, טייפון או RMX. היה לי נסיון עם טייפון חדש והוא לא כל כך טוב בשטח הייתי אומר. כמובן שזה 50 סמ"ק והוא לא קטנוע שטח, רק הצמיגים קצת רחבים. אז קניתי אותו חדש וממש לא אהבתי את השירות שלהם, פשוט לא היה עם מי לדבר וכל שבוע תקלה. אחרי חצי שנה מכרתי את הקטנוע ולא הפסדתי הרבה כי המחיר של החדש עלה. כנראה אני חוזר בזמן הקרוב או הרחוק ( תלוי בהרבה דברים )לדו. עכשיו אני בטוח לא אקנה חדש למרות שיש לי את התקציב. ראיתי באינטרנט RMX ורציתי לשאול אותכם, האם הוא טוב יותר מקטנוע? ולמה המחיר שלו כל כך גבוה? ומה ההבדל בינהם בכלל, האם הוא חזק יותר? נוח יותר?

 

2. איך קונים קטנוע/אופנוע משומש? כמה ידיים זה עדיין בסדר? מה הק"מ הממוצע השנתי? הבנתי שקטנועים אפשר לקנות אצל "סוחרים"( חנויות טרייד אין או טרייד אין היבואן) וזה לא כמו במכוניות שהכל מזוייף לרוב. האם זה נכון?

 

תודה לעונים :wink:

פורסם

אוכל להתייחס רק לסעיף השני של הודעה

אין לי כל כך נסיון עם RMX (או ליתר דיוק אין לי שום נסיון).

 

מחפשים בעזרת לוחות מכירה באינטרנט, סוכנויות תיווך,לוחות מכירה במגזינים.

 

הרבה אנשים סוברים כי כמות הידיים לא משחקת תפקיד חשוב בהסתכלות על קטנוע/אופנוע(מפה והלאה יקרה דו"ג)

דעתי: יותר משתי ידיים בשנה אני אמשיך לחפש.

 

לדו"ג בנפח המדובר לא יותר מ15000 (שגם זה נראה לי כמו גבול גבוה מדי).

 

תראה אתה צריך להפריד פה שני דברים.

 

1.טרייד אין משומש-משומש. באמת שהאופציה לא משהו. הסוכנות תמיד תתן לא מספיק על הכלי שלך והכלי שתנסה לדחוף לך במספר לא מבוטל של מקרים יהיה לא מציאה.

 

2. טרייד אין משומש-חדש פה הנושא קצת שונה אתה לא מסתכן לקבל כלי גמור מהחברה.

 

ולסיכום הטרייד אין: משתלם למי שלא יכול למכר /לא רוצה להתעסק במכירת דו"ג לבד.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
שלום לכולם,

1. רציתי לשאול מה עדיף לקנות לנסיעות עירוניות וקצת שטח בשעות הפנאי, טייפון או RMX. היה לי נסיון עם טייפון חדש והוא לא כל כך טוב בשטח הייתי אומר. כמובן שזה 50 סמ"ק והוא לא קטנוע שטח, רק הצמיגים קצת רחבים. אז קניתי אותו חדש וממש לא אהבתי את השירות שלהם, פשוט לא היה עם מי לדבר וכל שבוע תקלה. אחרי חצי שנה מכרתי את הקטנוע ולא הפסדתי הרבה כי המחיר של החדש עלה. כנראה אני חוזר בזמן הקרוב או הרחוק ( תלוי בהרבה דברים )לדו. עכשיו אני בטוח לא אקנה חדש למרות שיש לי את התקציב. ראיתי באינטרנט RMX ורציתי לשאול אותכם, האם הוא טוב יותר מקטנוע? ולמה המחיר שלו כל כך גבוה? ומה ההבדל בינהם בכלל, האם הוא חזק יותר? נוח יותר?

 

2. איך קונים קטנוע/אופנוע משומש? כמה ידיים זה עדיין בסדר? מה הק"מ הממוצע השנתי? הבנתי שקטנועים אפשר לקנות אצל "סוחרים"( חנויות טרייד אין או טרייד אין היבואן) וזה לא כמו במכוניות שהכל מזוייף לרוב. האם זה נכון?

 

תודה לעונים :wink:

לשטח, ברור שתמיד יהיה יותר טוב אופנוע דו"ש מאשר קטנוע, לא משנה איזה קטנו"ש תשווה לו, האופנוע תמיד יהיה יותר טוב בשטח, והטייפון הוא דווקא כן נקרא קטנוע שטח, ולפי העיתונות הוא אפילו אחד המוצלחים בתחום.

ולגבי הRMX, אתה שואל עם הוא יותר טוב מקטנוע? בהרבה מקרים כן, בשטח, כמו שכבר ציינתי, אף קטנוע לא השתווה לו, המחיר שלו גבוה מסיבות של טמטום פה בארץ שלנו, חזק יותר? מניסיוני הרגשתי שמנועו של הRMX חזק יותר, אבל לא באתי לקבוע כלום אז לא לתפוס אותי במילה, נוח יותר? האמת שלא.

יש עוד כמה נקודות שלא ציינת, אופנוע הוא גם כלי יותר בטוח מקטנוע, עקב מהלך מיתלים ארוך יותר, גלגלים כל קוטר יותר גדול, וכידון רחב יותר שמקנה יותר שליטה לרוכב, יש עוד הרבה סעיפים שמוכיחים שאופנוע הוא יותר בטוח מקטנוע, למרות מה שההורים חושבים.

 

גבול כמות הידיים ההגיונית בשנה לפי מחירון "מוטו" הוא 2 ידיים בשנה. זה בחירה שלך עם להתייחס לכך או לא, ומבחינת קילומטראז', אני לא הייתי קונה 50 סמ"ק שעשה יותר מ8000 ק"מ בשנה.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!

 

כרוב, בבקשה אל תכעס..:-D

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

מממ אם אתה חושב על אופנוע 50 סמ"ק שישמש גם לשטח וגם לנסיעות בין עירניות הייתי ממליץ לך על די טי לדוגמא..אופנוע ממש מוצלח וממש חמוד בשטח :)

פורסם
יש עוד כמה נקודות שלא ציינת, אופנוע הוא גם כלי יותר בטוח מקטנוע, עקב מהלך מיתלים ארוך יותר, גלגלים כל קוטר יותר גדול, וכידון רחב יותר שמקנה יותר שליטה לרוכב, יש עוד הרבה סעיפים שמוכיחים שאופנוע הוא יותר בטוח מקטנוע, למרות מה שההורים חושבים.

המיתוס של אופנוע יותר בטוח מקטנוע הוא סיפור ישן בערך כמו הסיפור של הורים שמעדיפים שהילדים שלהם ירכבו על קטנוע.

 

המידות של הקטנוע נותנות לו מרכז כובד נמוך יותר ואין כזה יתרון למתלים וקוטר הגלגל של אופנוע 50 סמ"ק על יכולת ההיגוי של הקטנוע, שוב בגלל קוטר הגלגלים הקטן. ובכלל אחיזת האספלט של טייפון הרבה יותר גדולה בגלל שטח הפנים של הגלגלים הרחבים.

 

בטיחות בכביש בסופו של דבר תלויה בסיכון שלוקח על עצמו הרוכב....:-)

פורסם

אה, אתה טוען שמהלך המיתלים הגדול יותר, הכידון הרחב יותר והגלגלים הגדולים יותר לא תוקמים לבטיחות? שטויות!

מה גם שבאופנוע בעקבות ההילוכים, הכוח יותר זמין ומאפשר לך לצאת יותר בקלות מצקות שלא היית רוצה להכנס אליהם.

 

ולפי מה שכתבת בהודעתך, אתה רושם שאין הרבה הבדל בקוטר של גלגלים של טייפון, לעומת אופנוע 50 סמ"ק.

לא יודע מה גודל הגלגלים של הטייפון שלך, אבל לי היה אופנוע 50 סמ"ק עם גלגל קדמי בקוטר 21" ואחרוי בקוטר 18", וכיום כל אופנועי ה50 סמ"ק מיוצרים ככה.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

×
×
  • תוכן חדש...