Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל את חוות דעתכם על בדיקה שערכתי לרכב מאזדה 3 שנת 2005, הרכב עבר 150K.

 

אחת הערות שמטרידה אותי היא: מעבר לחץ למערכת קירור. מה דעתכם יכולה להיות הבעיה?

 

ובכללי כמה לדעתכם יעלה לי יישור קו לרכב?

 

המוכר דורש 16 אלף.

 

תודה.טופס בדיקת רכב.jpg

פורסם (נערך)

רק לי לא ברור איך כנף אחורית מולחמת לא מקוטלגת,כבעלת פגיעה במשמעות גבוהה בדוח ?

זה הדבר הגרוע ביותר לצד המנוע,שבמצב מאוד ירוד (יש לי ספק גדול אם המנוע הזה עשה רק 150,000 ק"מ),תיבת ההילוכים,שמצבה בסימן שאלה,כפתור מערכת מיזוג יכול לדרוש החלפת פאנל קומפלט -בסופו של יום יישור קו יקר שיכול להגיע בשקט לעוד 60-70% ממה שרוצה המוכר (כולל החלפת המנוע) וזה בהנחה שהגיר תקין.

אישית,לא הייתי קונה המחיר המעט הנמוך פה הוא לא סתם,הרכב הזה בפועל שווה הרבה פחות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
כפתור מערכת מיזוג יכול לדרוש החלפת פאנל קומפלט

 

לא יכול, דורש. בוודאות. וזה יקר רצח.

האילתורים של החבר'ה בטורבו-מאזדה ושאר הפורומים בחו"ל (אם צפית פעם בסרטונים הללו), לא מחזיקים לאורך זמן.

מנסיון של יותר מאדם אחד.

 

דווקא תיקון בכנף אחורית "מולחמת", זה לא אסון גדול, בטח כשהיא לא הוחלפה, ובטח ברכב ישן כזה.

 

בלי שום קשר- מעבר לחץ למע' קירור זה ביג-נו-נו. רק בגלל זה כדאי לרדת מהרכב.

תוסיף לזה מכסה מראה, תושבות מנוע, שיפוץ מנגנונים בכל 4 החלונות... תקבל רכב שלא שווה את ערך הברזל שלו.

 

 

*מעניין מי המ***ק שמפרק את המכסים של תעלת הגגון בכל המאזדות. גם אצלי הם חסרים :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מאמין שיש הרבה מאוד פאנלים כאלו בפירוקיות ובטוח שיותר זול מהעלות בחברה.

לפי ממצאי הבדיקה,יש בעיה בראש המנוע (קשה לי איכשהו להאמין שהרכב הזה עשה 150,000) .

אם המוכר ירד לאיזור ה 10K אולי משתלם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

גם לי מוזר העניין הזה עם הכנף האחורית. מילא תיקון עם חומר אבל הלחמה תמיד הייתה מופיעה במשמעות בינונית לפחות אם לא גבוה.

×
×
  • תוכן חדש...