Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם. ברשותי יונדאי i35 2011.

בפנס ימין התחילו להגיע הסדקים כפי שניתן לראות בתמונות. בוודאות הרכב לא קיבל דפיקה מרכב אחר. אחרי מעקב של מספר חודשים אני רואה שכל כמה זמן נוספים עוד ועוד סדקים. לא מרגישים אותם במעבר ציפורן בבקליט. אני מעריך שזה נוצר ממאמצים פנימיים עקב אחידות ואזור ההופעה. איך ואפשר בכלל לתקן? מה ניתן לעשות ע''מ למנוע החמרת המצב? תודה מראש לעונים.

117bfbccdd2110bcb10e85d277a9bbcf.jpg37e39b5711cfb5024f30bcee7b30af97.jpg05e7cc1d3eb5890b73668bdb8e421c3d.jpg

עריכה אחרונה על ידי xoom

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם
שלום לכולם. ברשותי יונדאי i35 2011.

בפנס ימין התחילו להגיע הסדקים כפי שניתן לראות בתמונות. בוודאות הרכב לא קיבל דפיקה מרכב אחר. אחרי מעקב של מספר חודשים אני רואה שכל כמה זמן נוספים עוד ועוד סדקים. לא מרגישים אותם במעבר ציפורן בבקליט. אני מעריך שזה נוצר ממאמצים פנימיים עקב אחידות ואזור ההופעה. איך ואפשר בכלל לתקן? מה ניתן לעשות ע''מ למנוע החמרת המצב? תודה מראש לעונים.

117bfbccdd2110bcb10e85d277a9bbcf.jpg37e39b5711cfb5024f30bcee7b30af97.jpg05e7cc1d3eb5890b73668bdb8e421c3d.jpg

 

 

זה נראה כאילו הסדקים פנימיים משהו שנראה לי כי לא ניתן לתקן

פורסם

אני לא חושב שניתן לתקן, מכיוון שלפי מה שתיארת הסדקים הם פנימיים.

אם השריטות הללו היו בצד החיצוני, אז ככל הנראה שיוף עם נייר שיוף היה פותר את הבעיה.

הייתי ממתין כל עוד לא נכנסים מים לתוך גוף הפנס ובמידה שכן, אז מחליף בפנס במצב טוב מפירוק או חדש.

פורסם

ניתן להעלים חלקית את השריטות החיצוניות ע"י שלייף סבון תלוי באגרסיביות של השריטות (ממש מורגשות ידרשו להתחיל מ600 ולעלות בהדרגה עד 2500-3000) ולסיום מעבר עם פוליש גס ועדין.

 

לגבי החלק הפנימי שמקבל מיקרו סדקים, זה בלאי של הרכב, אין כ"כ מה שניתן לעשות בנושא, אני נתקל בתופעה אצל המון חברים(מI10 ועד טוסון) בכולם קיימת התופעה.

×
×
  • תוכן חדש...