Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

במאזדה שלי התחילו להיות רעשים בנסיעה הראשונה של הבוקר.. שיוצאים מאיזור מכסה המנוע.

ובעמידה הרכב מתחיל לרעוד.. גם ההגה

יש הרגשה כאילו הרכב עומד להכבות..

 

מוסך אמר לי שזו בעיה במצערת, והחלפה במצערת אחרת (משומשת) תעלה בסביבות האלף שח

 

יש לכם מושג אם מצערת היא הגורם לרעידות ולרעשים האלו?

אני אישית לא מודע אפילו לתפקיד של המצערת ורציתי לקבל קצת דעה של אחרים..

 

אשמח לעזרה, תודה מראש ושבוע טוב !

עריכה אחרונה על ידי Ariel Golbary
תיקון טקסט
פורסם

מתוארת פה בעיה של סלד שיורד נמוך מידי. לפני שרצים להחליף מצערת כדאי להתחיל בפירוק של המצערת הקיימת וניקוי יסודי שלה ולראות אם הבעיה ניפתרת והסלד מצליח להישאר יציב. כמו כן לבדוק את כל צינורות האויר והוואקום שקיימים שאינם סדוקים או קרועים. האם נורת תקלה נידלקת? האם בוצעה סריקת תקלות?

פורסם
מתוארת פה בעיה של סלד שיורד נמוך מידי. לפני שרצים להחליף מצערת כדאי להתחיל בפירוק של המצערת הקיימת וניקוי יסודי שלה ולראות אם הבעיה ניפתרת והסלד מצליח להישאר יציב. כמו כן לבדוק את כל צינורות האויר והוואקום שקיימים שאינם סדוקים או קרועים. האם נורת תקלה נידלקת? האם בוצעה סריקת תקלות?

 

לא נדלקת נורת תקלה..

אמרו לנו במוסך שהמצערת חשמלית. ולכן היא פגיעה ועדיף שלא לפרק כדי שלא תהרס..

בכל מקרה ניסו לנקות אותה ולסדר חיצונית אך זה לא עזר..

לדעתך החלפה של המצערת יהיה פיתרון טוב שיפתור את הבעיה לגמרי?

פורסם

שוב...מצערת לא מחליפים עד שלא מנקים את הקיימת כמו שצריך! כמובן שהכי קל זה להחליף אבל זה שיש מי שישלם ואם אין לך בעיה לשלם וסביר להניח כמובן שהבעיה תיפתר אז תפאדאל.

גם מצערת חשמלית מנקים ואני מניח שניקו אותה שהיא מורכבת ומנוע מונע וריססו ספריי דרכה...בקיצור - לא כך מנקים ואם מפחדים לנקות לך אותה בתירוץ שהיא תיהרס אז גש למישהו אחר שיעשה זאת.

פורסם

היי מאור, בהמשך לשאלה על מאזדה 2-מצערת.

אכן ניקו את המצערת מבחוץ, כפי שרשמת. טיפלתי ב"רדיאטור"ברחובות. המוסכניק אמר שהוא לא רוצה לפרק את המצערת כיוון שהיא חשמלית והיא עדינה ומגע בה יהרוס אותה. כמו כן חיבר מכשיר חשמלי לרכב, בנסיון להעלות את הסל"ד. לא הסתמן שזה תוקן. אמר לי לנסוע ברכב כמה ימים אולי זה יסתדר ולעשות נסיעה אחת רחוקה כדי לנסוע במהירות גבוהה יותר, כדי להרגיל את הרכב...כיוון שאני נוסעת רוב הזמן בתוך העיר. לא יודעת כמה זה נכון..אני גם מתלבטת קשות אם לקחת את הרכב למוסך מורשה, ששם העלויות פי שלוש ויותר, או כן לסמוך על מוסכים אחרים, שאינם מורשים.

פורסם

היי מאור, בהמשך לשאלה על

מאזדה 2

-מצערת.



אכן ניקו את המצערת מבחוץ, כפי שרשמת. טיפלתי ב"רדיאטור"ברחובות. המוסכניק אמר שהוא לא רוצה לפרק את המצערת כיוון שהיא חשמלית והיא עדינה ומגע בה יהרוס אותה. כמו כן חיבר מכשיר חשמלי לרכב, בנסיון להעלות את הסל"ד. לא הסתמן שזה תוקן. אמר לי לנסוע ברכב כמה ימים אולי זה יסתדר ולעשות נסיעה אחת רחוקה כדי לנסוע במהירות גבוהה יותר, כדי להרגיל את הרכב...כיוון שאני נוסעת רוב הזמן בתוך העיר. לא יודעת כמה זה נכון..אני גם מתלבטת קשות אם לקחת את הרכב למוסך מורשה, ששם העלויות פי שלוש ויותר, או כן לסמוך על מוסכים אחרים, שאינם מורשים.

 

פורסם

אין שום בעיה לפרק את המצערת מסעפת היניקה גם אם היא חשמלית..עושים זאת בעדינות ובסבלנות שום דבר לא ייהרס. במורשה יעלה פי כמה וכמה ולא מישתלם ואם תירשמי מהיכן את אני מניח שנוכל לכוון אותך למוסכים באיזורך או אפילו אנשים שגרים באיזורך פה יוכלו לעזור לך עם הניקוי.

פורסם

היי. אני מיבנה-רחובות

תודה!!

אשמח לקבל מידע.

שאלה נוספת, תושבת המנוע, הגומיה שלה נשחקה. צריך להחליף את כל התושבת? החלפה בחדשה עולה 400 ש"ח במוסך לא מורשה.

פורסם

ואיך אני יודעת שהחלק מקורי של מאזדה? מה אמור להיות כתוב על האריזה?

ולגבי המצערת. במידה וינקו אותה וזה לא יעזור וכן אצטרך להחליף, הם גם להחליף במקורי של מאזדה?

אצטרך לעשות זאת בטח רק במוסך מורשה, כי בלא מורשים לא מוכרים חלקים מקוריים של מאזדה. האמנם?

תודה!!

פורסם

על האריזה מוטבע הסמל של מאזדה ואולי גם על התושבת. כדי להיות בטוחה ב 100 אחוז את יכולה לגשת ולרכוש את התושבת בעצמך מהמורשה. לגבי המצערת אני לא בטוח שקיימת חליפית צריך לבדוק.

×
×
  • תוכן חדש...