היי מאור, בהמשך לשאלה על
מאזדה 2
-מצערת.
אכן ניקו את המצערת מבחוץ, כפי שרשמת. טיפלתי ב"רדיאטור"ברחובות. המוסכניק אמר שהוא לא רוצה לפרק את המצערת כיוון שהיא חשמלית והיא עדינה ומגע בה יהרוס אותה. כמו כן חיבר מכשיר חשמלי לרכב, בנסיון להעלות את הסל"ד. לא הסתמן שזה תוקן. אמר לי לנסוע ברכב כמה ימים אולי זה יסתדר ולעשות נסיעה אחת רחוקה כדי לנסוע במהירות גבוהה יותר, כדי להרגיל את הרכב...כיוון שאני נוסעת רוב הזמן בתוך העיר. לא יודעת כמה זה נכון..אני גם מתלבטת קשות אם לקחת את הרכב למוסך מורשה, ששם העלויות פי שלוש ויותר, או כן לסמוך על מוסכים אחרים, שאינם מורשים.