Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מחפש משפחתית קטנה (או סופר מיני) חשוב שתהיה:

אוטמטית (לא רובוטית)

בטיחותית

אמינה

ביצועים טובים ככל האפשר (שיסחב נסיעה של שעה בערך מחוץ לעיר, אשקלון - תל אביב)

אחזקה לא יקרה מידי (ואם אפשר גם חסכונית בדלק)

 

בעיקרון הרכב ישמש לנסיעות עירוניות בעיקר, אחת לשבוע ייצא מחוץ לעיר: אשקלון - תל אביב - אשקלון.

ייסע בסביבות 10-12 אלף בשנה.

 

חשבתי על קיה ריו/יונדאי אקסנט כי אפשר להביא שנתונים גבוהים יחסית אבל אני לא יודע איך הן מבחינת בטיחות וביצועים.

אם יש לכם משהו שיותר יתאים לדרישות שלי אז אשמח לשמוע!

 

תודה מראש :)

פורסם

הבעיה באקסנט היא מנוע 1400 חלש,שהיה נפוץ מאוד בחברות הליסינג.

חפש אחת עם מנוע 1600 ותיהנה מרכב,שהוא תמורה טובה לכסף.

ד"א,אתה יכול לחפש גם סוזוקי סוויפט או ליאנה שנתונים 2007/8 ,שבמקרה שלה יש סיכוי להישאר שם עם עודף מכובד בכיס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אהלן,

מחפש משפחתית קטנה (או סופר מיני) חשוב שתהיה:

אוטמטית (לא רובוטית)

בטיחותית

אמינה

ביצועים טובים ככל האפשר (שיסחב נסיעה של שעה בערך מחוץ לעיר, אשקלון - תל אביב)

אחזקה לא יקרה מידי (ואם אפשר גם חסכונית בדלק)

 

בעיקרון הרכב ישמש לנסיעות עירוניות בעיקר, אחת לשבוע ייצא מחוץ לעיר: אשקלון - תל אביב - אשקלון.

ייסע בסביבות 10-12 אלף בשנה.

 

חשבתי על קיה ריו/יונדאי אקסנט כי אפשר להביא שנתונים גבוהים יחסית אבל אני לא יודע איך הן מבחינת בטיחות וביצועים.

אם יש לכם משהו שיותר יתאים לדרישות שלי אז אשמח לשמוע!

 

תודה מראש :)

מה לגבי לאנסר?

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם
הבעיה באקסנט היא מנוע 1400 חלש,שהיה נפוץ מאוד בחברות הליסינג.

חפש אחת עם מנוע 1600 ותיהנה מרכב,שהוא תמורה טובה לכסף.

ד"א,אתה יכול לחפש גם סוזוקי סוויפט או ליאנה שנתונים 2007/8 ,שבמקרה שלה יש סיכוי להישאר שם עם עודף מכובד בכיס.

תודה על ההצעה, אני אחפש.

 

מה לגבי לאנסר?

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

בעיקרון נראת סבבה אני יודע שאמין וקצת שותה אבל איך מבחינת ביצועים ובטיחות?

×
×
  • תוכן חדש...