Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה לי מנורה במכונת גילוח. אין לי חוברת הפעלה. המכונה Philips דגם RQ1250.

מישהו מכיר את התקלה הזו? יכול היות שצריך להחליף סכינים? או בעיה אחרת?

 

איך נקראים סכינים כאלה באנגלית לצורך חיפוש באתרים מחו"ל? יש מצב שהמחיר קרוב למחירים בארץ?

 

20160920_054813s.jpg20160920_054918s.jpg

פורסם (נערך)

נראה כך, ובהחלט מקובל להחליף את ראש המכונה אחת לתקופה מסויימת. בבראונים שבהם אני משתמש שנים רבות ההמלצה היא מדי שנה וחצי.

 

חפש shaver head או blades או cutting block עם או בלי המילה "replacement" וכמובן ציין את הדגם.

 

לפי ספר ההוראות (עמ' 24) נדרש דגם RQ12.

 

במוצר מסוג זה בהחלט סביר להשקיע בחלק מקורי.

 

ניסיוני עם הבראון הוא שיבוא מחו"ל חוסך בין שליש לחצי המחיר, שנע סביב 200-250 ש"ח (יש מכונות עם יחידה סגורה, יש מכונות בהן הרשת נפרדת מהסכין). בד"כ רוכש מאתרים בארה"ב או בקוריאה הדרומי. מהצצה בזאפ ובאיביי כנראה שהחסכון שלך יהיה בסדר גודל של 50 ש"ח (300 בהזמנה מאנגליה לעומת 350 ש"ח בארץ)

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על הזריזות בהנגשת המידע.

להחליף את כל הראש? למה, לא ניתן רק את הסכינים? אבדוק יותר מאוחר אם זה בכלל אפשרי.

חיסכון של 50 ש"ח, ולחכות בין שבועיים לחודש? לא בטוח שזה שווה.

פורסם

אכן, חסכתי כ-50 ש"ח. המחיר כולל $15 עבור משלוח, תוך 7-10 ימי עסקים (אין משלוח חינם לארץ).

במהלך החיפושים, הסתבר שהופסק שיווקו של הראש המקורי, אתו הגיעה המכונה.

הוזמן הראש החדש, התואם לדגם הקודם, אך מעוצב שונה, וקראתי שגם הסכינים הוחלפו. עיקר הטענות הן לגבי טכניקת הניקוי של החדש לעומת המקורי.

פורסם
תודה על הזריזות בהנגשת המידע.

להחליף את כל הראש? למה, לא ניתן רק את הסכינים? אבדוק יותר מאוחר אם זה בכלל אפשרי.

חיסכון של 50 ש"ח, ולחכות בין שבועיים לחודש? לא בטוח שזה שווה.

כדי שתשלם יותר. זו אחת מהסיבות מדוע זנחתי את החברה הזו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תפרק ותחזיר, ההודעה תימחק.

יש לי מכונה דומה לזו מ 2008, רק מנקה את הסכינים, את הלהבים הקטנים.

עובדת ללא דופי

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הבעיה היא בכל החברות. או שאתה קונה מכונה זולה ו"חד פעמית" - זה הניסיון שלי, או, יותר מדויק, אחד הבנים שלי, עם רמינגטון. או שאתה רוכש מכונה יותר יקרה באיכותית, אבל עם תחזוקה יותר יקרה.

אני מתגלח בבראון כבר למעלה מ-40 שנה, בשנים האחרונות מחליף ראש מכונה - בדרך כלל סביב $40, אם כי פעם אחת השגתי בזול מ-Ozaroo, וכן חומר ניקוי שעולה לי סביב 50 ש"ח ליחידה, נזקק ל-2-3 יחידות חומר ניקוי בשנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ולמה עברת? האם אתה מרוצה, מעבר לנושא העלויות?

לבראון, סדרה7. *מאוד* מרוצה מהמעבר, לדעתי ומהשימוש שלי היא לא רואה את פיליפס ממטר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...