Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים,

 

למישהו יש נסיון עם אוודי טיטי קבריולט אוטומטית 2004?

 

יש דרגות גימור שונות?

 

 

תודה

אורן

פורסם

ב-Audi תמיד יש רמות גימור שונות שמורכבות מחבילות. כמן כן בדרך כלל הדגם עם רמת הגימור הגבוהה מכונה S-Line ויש לו מדבקות בצדדים שמציינות את זה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הדגם ביבוא אישי, עם ריפודי עור"כפפת בייסבול" וקסנון מקורי. הגג חשמלי. זה אומר משהו על דרגת הגימור?

פורסם
ב-Audi תמיד יש רמות גימור שונות שמורכבות מחבילות. כמן כן בדרך כלל הדגם עם רמת הגימור הגבוהה מכונה S-Line ויש לו מדבקות בצדדים שמציינות את זה.

 

 

לרכב שהגיע בייבוא אישי יש קסנון מקורי וריפד עור "כפפת בייסבול"

 

זה אומר משהו?

פורסם

לרכב שהגיע בייבוא אישי יש קסנון מקורי וריפד עור "כפפת בייסבול"

 

זה אומר משהו?

 

על סמך המידע הזה אי אפשר להגיד יותר מדי.

 

אתה יכול להקיש את מספר השלדה של הרכב באתר הזה ולקבל תאריך ייצור מדויק ורשימה מפורטת של כל מה שמותקן בו. השירות בתשלום אבל שווה את ההשקעה לדעתי.

 

ב-Audi יש רשימה כל כך ארוכה של תוספות אפשריות שאפילו רכב ברמת גימור גבוהה מאוד לא מכיל הכל. ראיתי פעם סרטון YouTube בו ניסו לסמן את כל התוספות וגילו שמחיר הרכב יותר מהוכפל (!!). כמו כן הרבה אופציות נוגדות זו את זו ולכן לא ניתן לקחת אותן ביחד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

על סמך המידע הזה אי אפשר להגיד יותר מדי.

 

אתה יכול להקיש את מספר השלדה של הרכב באתר הזה ולקבל תאריך ייצור מדויק ורשימה מפורטת של כל מה שמותקן בו. השירות בתשלום אבל שווה את ההשקעה לדעתי.

 

ב-Audi יש רשימה כל כך ארוכה של תוספות אפשריות שאפילו רכב ברמת גימור גבוהה מאוד לא מכיל הכל. ראיתי פעם סרטון YouTube בו ניסו לסמן את כל התוספות וגילו שמחיר הרכב יותר מהוכפל (!!). כמו כן הרבה אופציות נוגדות זו את זו ולכן לא ניתן לקחת אותן ביחד.

 

תודה! הורדתי דוח המתאר את הרכב הספציפי.

 

אני עדיין לא יודע אם זה S LINE :-D

פורסם

תודה רועי

 

אז זה ללא החבילה

 

חבילת ה-S-ליין כוללת לרוב תגי זיהוי בשלל מקומות, בין היתר בצדי המרכב, גלגל ההגה, מושבים, קונסולה קדמית ועוד. אם בשום מקום אין סימון כזה, כנראה שהרכב לא מצויד בחבילה.
×
×
  • תוכן חדש...