Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הייתי רוצה לדעת מה ההבדל בין סוגי דגמים שקיימים בארץ.

מנוע 1.5 / 1.6 / 2.0

מה מהם הוא מגיע בגירסת הדיזל ומה בנזין?

ומה הדגם שנחשב ל"הכי מוצלח" ( צריכת דלק, אמינות וביצועים)

וכמו-כן אולי אפשר פירוט לגבי הרמות איבזור הקיימות בארץ.

 

 

תודה רבה מראש

פורסם

1.5 זה דיזל , 1.6 ו2.0 זה בנזין.

הדיזל הכי חסכוני והכי חזק , ה1.6 עגלה בשנים האלה , ה2.0 עם ביצועים טובים יותר.

בשנים האלה היו שתי רמות גימור -אות'טניק ואקספרשן שהיא הנמוכה יותר.

לדעתי הדיזל הוא הדגם הכי משתלם.

פה יש פירוט על הדגם ותוכל לראות איזה אבזור לפי שנה ותת דגם (לא הכי מדוייק אבל מספיק קרוב ויש גם כתבות על דגמים שונים של הפלואנס).

פורסם

קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה,

למרות שהמנוע בדיזל הוא 1.5 הוא מפיק הכי הרבה כ"ס? ואין מה לחשוש מהגיר הרובוטי בדיזל?

פורסם

בקנייה של משומשת כמובן זה אחד מהחלקים שצריך לבדוק שהם מתפקדים כנדרש.

הגיר נחשב לאמין יותר מזה של פולקסווגן ופורד (למרות שהוא של אותה חברה שמייצרת לפורד רק שברנו הוא הרבה פחות בעייתי).

בפקקים בעלייה צריך לשים לב ולא לזחול אלא לנסוע ולעצור אחרת אפשר לשרוף מצמדים ולדעתי זה נכון לכל גיר רובוטי.

לשאלה של הכ"ס יכלת למצוא את התשובה בלינק שנתתי לך .

ה2.0 נותן הכי הרבה 143 כ"ס והזמן 0 למאה שלה יותר מהיר מהדיזל, אבל לדיזל יש יותר מומנט.

×
×
  • תוכן חדש...