Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה הן העלויות של ביטוח חובה וצד ג' נכון לעכשיו?

אני יודע שהשנה הייתה הוזלה של כ40% בביטוח החובה, האם זה תקף גם לנהגים צעירים? (בן 23, ללא עבר פלילי וללא תאונות).

 

שנה שעברה שילמתי 3600 ש"ח לביטוח חובה וצד ג' בשלמה סיקסט, רכב פיאט פונטו ספייס 2006 מנוע 1.2.

 

כמה אני אמור לשלם השנה, האם העלויות יהיו זהות? תודה רבה.

פורסם

עלויות ביטוח חובה מפורסמות לפי מאפייניך באתר משרד האוצר (נקרא "מחשבון ביטוח חובה" חפש באינטרנט) והמחירים מחייבים (אפשר לקבל עדיין הוזלה קבוצתית למשל, אם אתה חבר באיזשהו איגוד צרכנים/עובדי מדינה).

 

ביטוח צד ג' לפי מאפייניך אפשר להשוות באתרי השוואת מחירי ביטוח. מבינהם, WOBI הוא גם סוכנות וירטואלית. אפשר גם להשוות בין סוכני ביטוח. יש כמה מומלצים בפורום.

 

אני מעל 30, כך שלא יעזור לך לדעת כמה אני משלם.

פורסם

הוא לא יוכל להשוות חובה + ג׳ ב Wobi, כי הגיל המינימאלי הנדרש אצלם עבור ביטוח זה, זהו גיל 24.

כדאי להשוות את ביטוח החובה במחשבון של משרד האוצר - אני מניח שלפי נתוני הנהג שהוצגו, פותח השרשור

כן יראה הוזלה כלשהי בביטוח החובה לעומת הסכום שדרשו ממנו בשנה הקודמת.

למיטב זיכרוני, באתר זה: https://www.hova.co.il/zad3 תוכל לקבל כיוון גם לגבי עלות ביטוח צד ג׳,

לא זכור לי שיש להם הגבלה לגיל מינימאלי של 24 כמו ב Wobi. אני מציע בכל מקרה, לפני שאתה סוגר עיסקה,

לבדוק מה המחיר של ביטוח חובה בפול (גם כן דרך המנוע של משרד האוצר): car.mof.gov.il

×
×
  • תוכן חדש...