Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"אפל מיוזיק" מגיע לארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואוו - זה מחיר מעולה! ויש להם כרגע את אחת הספריות הכי גדולות (אם לא הכי גדולה) ואינטגרציה מעולה למי שיש אייפון.

אני משלם 15 דולר למשפחתי (10 דולר ליחיד בארה״ב) ושווה כל דולר. אנחנו טוחנים לזה את הצורה

ועכשיו שיש לזה פיצ׳ר סטייל iTunes match - בכלל!

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי מנוי של ספוטיפיי לשנה, קניתי אותו ב-$50 באיביי.

 

כמה שאלות:

1. במה זה יותר טוב מספוטיפיי ?

2. אם המחיר בישראל יותר משתלם לא שווה לסגור כבר מישראל שנה ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

1. באינטגרציה עם שאר המוסיקה שלי באייטיונס ולטעמי בCurated playlists. הExploration בSpotify לפי הטעם יותר מוצלח.

2. החשבונות iTunes שלי אמריקאים (לא גר בארץ) וזה כולל חשבון מפתחים (אני הולך לכנסים של אפל, עובד על אפליקציות שמגיעות לעשרות מליוני משתמשים), דברים כמו הולו ונטפליקס ועוד כל מני אפליקציות שלא זמינות לשוק הישראלי. בשביל לחסוך 50$ בשנה נגיד? לא תודה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

נרשמתי לטריאל החינמי

 

התרשמות ראשונית, אפליקציה נהדרת, עובדת מהר, לא נתקע, אין בעיות באפר, איכות מעולה

אך לצערי זה פשוט לא מהווה בשבילי תחליף הולם לsoundcloud הגוסס, הם הולכים על הלייבלים הגדולים שזה בסדר אבל הם לא נותנים פתרון למי שמחפש מוסיקת אנדרגראונד, הם בחיים לא יגיעו לכל האמנים והלייבלים הקטנים שמוכרים ב bandcamp\traxsource ...

 

חבל חבל חבל

פורסם

AAC Variable bitrate 256kbps 44h

נשמע טוב מאוד לטעמי (משתמש באוזניות לא רעות בכלל של סנהייזר על מחשב , לא רק בפלאפון ואני רגיש בצורה לא רעה לנושא)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב, הצטרפתי - חבל רק שכמו עם ספוטיפיי אין לאפליקציה backgrounding API נורמלי והיא נסגרת כשמבצעים close recent apps. לבינתיים נראה שרק סאונדקלאוד ו DI מתנהלות עם זה כמו שצריך.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

אפליקציה מצויינת, אבל טוחנת לי סוללה הרבה יותר מ-deezer שבה השתמשתי עד עכשיו. אבל הממשק והמבחר שווים את זה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

×
×
  • תוכן חדש...