Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים.

חסר לי שמן מנוע וגם נוזל בלמים.

לגבי מנוע-מדד עומד מתחת למינימום והאם אני יכול להוסיף טיפה מכל סוג שמן מנוע אם אני לא יודע מה יש במנוע כרגע?

ושאלה נוספת,לאחרונה התחילה להדלק לי נורית אדומה של בלמים-זאת שנדלקת מתי שבלם יד מופעל.נדלקת ומצפצפת כמה שניות ונכבת.זה קורה רק בזינוקים או בעליות,לפי יצרן זה אומר שחסר נוזל בלמים בגלל בלמים שחוקים כבר והכן נוזל עומד על מינימום או אפילו טיפה פלות.האם מותר לי להוסיף נוזל בלמים מכל חברה או צריך משהו ספיציפי?

רכב סיאט לאון 1.6 2002.

אני אכניס אותה לטיפול בעוד 3000 ק"מ

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

אין מה להוסיף נוזל בלם, פשוט מחליפים רפידות במידה והן גמורות, והמפלס חוזר להיות במקסימום.

 

בינתים תפרק גלגל ותצרף לנו תמונות של הרפידות.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?600266

 

לגבי שמן מנוע - 5W40 בתקן VW502, אבל אם לא ידוע מה יש כרגע במנוע, אז כדאי להקדים את הטיפול ולהחליף את כל השמן עכשיו.

Stay Dirty

פורסם

אוקי אז אקדים טיפול.האם ברכב הנ"ל אני יכול לשים שמן של קאסטרול מגנטק?סינטטי מלא?בהנחה שאני לא יודע מה סוג שמן יש כרגע

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

×
×
  • תוכן חדש...