Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש את הכלי הנכון לשימוש בסופ"שים


Step
שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים, הגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות אופנוע.

 

קצת רקע:

אני מחפש לקנות אופנוע ראשון, אשר ישמש אותי בעיקר בסופ"שים. אני לא נמצא בבית במהלך השבוע.

כרגע יש לי רישיון A1 אבל ללא קושי מיוחד אשדרג לA במידת הצורך.

 

השיקולים:

  • אחזקה, טיפולים, תקלות - מחפש אמינות.
  • ביטוח - כאמור, מדובר באופנוע לסופ"שים. לא בטוח שארצה לשלם כל שנה ביטוח של 250+, כשהשימוש מצומצם. לכן אני מאמין שההעדפה היא עד 250.
  • שימוש - בעיקר עירוני חיפאי, אבל גם טיולים בינעירוניים באים בחשבון ויקרו בוודאות.
  • סוג - לדעתי הכל בא בחשבון. שטח/כביש/קאסטום/תיור. יש חיבה לעיצוב הקפה רייסר ולקאסטומים נקיים בסגנון של קליבלנד. מה שכן, ורסטיליות זה אחלה (תיור כמו BMW GS או טנרה?).
  • שנתון - אני מאמין שעל מנת לענות על סעיף האמינות יש ללכת על החדש ביותר. אבל אולי משיקולי ביטוח כדאי ללכת דווקא על אספנות במצב טוב?
  • סחירות - אני לא מתכוון לקנות כשהשיקול המרכזי הוא מכירה עתידית, אבל אני פרגמטי מדי ולא הייתי רוצה "להיתקע" עם כלי שיאבד את רוב ערכו בתוך שנים בודדות.

 

כסף:

בגדול אני מקציב לכל הסיפור כ-20K שקלים. יש ציוד (קסדה, מעיל, מגפיים, ברכיות). ישנה גמישות, במידה והדבר שווה את זה.

חשוב לציין, אני בטוח שאני לא יכול לקלוע לכל השיקולים אותם מניתי למעלה. בטוח אצטרך לוותר על אחד או יותר מהם.

 

אשמח לשמוע את דעותיכם על הכיוון שלי, ודגמים מומלצים בפרט.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי , אם מדובר גם על טיולים בין עירוניים ונסיעות בסופש בלבד, עד 250 יהיה קטן מדי ורכיבה בכביש תהיה עינוי כאשר האופנוע מתאמץ לשמור על קצב עם התנועה שמסביב. מצד שני אופנוע גדול יותר הביטוח יהיה יקר. לכן אני הייתי הולך על אספנות של ראשית שנות השמונים, עם טיפול נכון שניתן לעשות לבד אם יש לך ידיים סבירות +. נשאלת השאלה מה אתה מעדיף? דוש? טורר? , לדעתי תוכל גם למצוא קפה רייסר אם תמתח קצת את התקציב. השאלה החשובה היא מה עושה לך את זה ?

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דרך ליצור אופנוע תיור בנפח 250 סמ"ק.

ההמלצה שלי - WR250R. אפשר למצוא כלים במצב טוב בסביבות התקציב שלך.

מדובר בכלי מאוד וורסיטילי. תוכל להפוך אותו בקלות יחסית לסופרמוטו ולהינות על כבישים, או להשאר בתצורת הדו"ש ולהינות לא פחות על שבילי עפר.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובות.

 

ירון נחום,

כאמור, זה אופנוע ראשון - אני לא יודע מה אני אוהב יותר. מתחבר מאוד למראה של קפה רייסר, נייקדים, קאסטומים. מבחינת ידיים - יש ידיים. ניסיון אין ממש, אבל יש רצון, חוש טכני, וגישה לקארס פורום.

עברתי על יד 2 עכשיו, ולא מצאתי כלים שנראים שמורים עד רף ה20 אלף ש"ח. אם יש לך דוגמאות ספציפיות לדגמים שיתאימו, אשמח לראות.

 

אודי ר8,

כנ"ל, עברתי על יד 2, והכלים הזולים ביותר מתחילים ב25, ואלו כלים מהעשור הקודם, אני לא בטוח שהם עונים להגדרה של מצב טוב.

ואם כבר, חשוב לי לציין שאני לא פוסל שטח, ובטח לא סופרמוטו, וזו ללא ספק אופציה שבאה בחשבון.

 

 

 

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רוצה מעל 250 אך מזכיר טנרה וBMW... תיסגר על עצמך... אני במצב שלך לוקח SV650 אבל התקציב לא מאפשר.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רוצה מעל 250 אך מזכיר טנרה וBMW... תיסגר על עצמך... אני במצב שלך לוקח SV650 אבל התקציב לא מאפשר.

אם הייתי סגור על עצמי, לא הייתי מתייעץ... החלטה לא קלה.

 

בראייתי אני נוטה שלא לעלות מעל ה250 בכלים שהם לא אספנות, משיקולי ביטוח.

אבל אם אבין שאין ברירה, ואף אופנוע 250 לא יענה על הצרכים, ואספנות יירד מהפרק, ייתכן שאעלה בנפח.

 

 

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין גדול באופנועים אני לא.

בעצם אני עושה את צעדי הראשונים המחשבה על קניית אופנוע\קטנוע ראשון.

ראיתי שלעופר אבניר יש מבצע עכשיו על אופנוע סוזוקי GW 250 חדש ב 25K.

הביקורות על האופנוע לא רעות בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדתי A1 על אינאזומה. פחות או יותר הקורולה של אופנועי הכביש.

למרות המפרט המרשים יחסית - הוא מאוד כבד ואיטי.

הוא חביב לגמרי. נראה טוב, פרקטי יחסית ולמעט הביצועים אין לו באמת חסרונות. אבל הוא כלי תחבורה נטו, לא אופנוע לסופ"שים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי כמה שעות על יוטיוב, פולגז, פורומים בחו"ל, וצימצמתי לי את האופציות למספר דגמים בקטגוריית ה250:

1. נינג׳ה 250 דור קודם, 33 כ"ס וי טוין, בזכות השנתון הישן ניתן להשאר עם עודף מ20.

2. סיביאר 250, 26 כ"ס סינגל, יש אייביאס, כנ"ל ניתן למצוא אקזמפלרים עם פחות מ40 אלף ק"מ בפחות מ20.

3. יוסאנג ג׳ידי 250, 28 כ"ס סינגל, נדיר מאוד אבל קיים בלוח אקזמפלר סביב ה15-17 אש"ח. מראה מצוין.

4. סוזוקי אינזומה, 26 כ"ס, 2 בשורה (?), נדיר מאוד, נושק ל20 מלמעלה. גדול יותר מכל השאר. כמו שנאמר למעלה, ייתכן שהוא מרגיש משעמם מדי. לצערי לא אוכל לשפוט באמת גם לאחר נסיעת מבחן כי אין לי באמת ניסיון עם אופנועי כביש.

5. דיוק 200. שמתי אותו כאן ברשימה אבל אני בכלל לא בטוח שיש לו כאן מקום.

כמובן שכולם משומשים. מן הסתם אני לא רוצה לקנות אופנוע ראשון מהחברה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם, האם יש משהו שכדאי לי להתמקד עליו? דעות על המועמדים? כלים ששווה להתרחק מהם?

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי את אותו מסע חיפושים לפני כמה חודשים, אפשר למצוא מציאות.

 

הCBR250 שלי עבר 24K כשרכשתי אותו. המחיר היה יחסית זול בגלל פגמים קוסמטיים אבל במצב מכאני מצויין.

לפני שמצאתי אותו בדקתי כמה כלים. כולם עברו החלקות או תאונות כלשהן.

לא הצלחתי למצוא בייבי נינג'ה עם פחות מ50K, רובם שחוטים לחלוטין.

על הסוזוקי דיברתי. בסה"כ מדובר באופנוע נוח ולא יקר. הכי קרוב לטורינג בנפח נמוך (אם אתה בסדר עם שיוט ב100 קמ"ש).

יוסאנג חביבים, עם שמועות מעורפלות על בעיות אמינות מהעבר ושוק מת. כנ"ל דיאלים. אפשר לקנות אותם בזול אם אין לך בעיה להיות הבעלים האחרון.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיימות בלוחות בייבי נינג׳ות המפורסמות עם 30 אלף ק"מ. כמובן שזה לא אומר שזה מה שיהיה על הספידומטר כשאגיע לראות את האופנוע, או שזה בכלל הספידומטר המקורי עם הספרות האמיתיות...

בנוגע לסיביאר, דווקא שם אני רואה בעלים מסודרים קצת יותר מבעלי הנינג׳ות וכלים שנראים שמורים יותר.

אודי, אם זה לא סוד, כמה הוצאת על האופנוע שלך בקניה? היה יישור קו?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים משתנים מאוד.

את שלי רכשתי ב19K, כשהריג'קטים היחידים היו צמיגים שלא לטעמי (הם שמישים לחלוטין, אבל בהחלט אחליף בקרוב יחד עם שרשרת וגלג"שים), ואבזור מקורי (גריפים מקוריים וקצת בלויים, ידיות מקוריות שאחת מהן עקומה מעט) ובעיקר מראה חיצוני לא מושלם, בעיקר שריטות.

אפשר למצוא כלים שמורים גם בפחות אם אתה סבלני. הכלים הקטנים מחליפים ידיים מהר מאוד בעקבות שדרוגי רשיון.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהתלבטות שלך כבר מספר שבועות.

חשבתי על אספנות כדי לחסוך ביטוח אבל יודעי דבר לחשו לי שאי אפשר באמת לסמוך על אופנוע אספנות ולצאת לטיולים בארץ (לא בשכונה או בעיר שלך) בלב שקט. למרות שהסתכלתי על האמינים שבאופנועים כמו הונדה CB ודומיו. אספנות זה התעסקות נקודה. אם זה מעניין אותך, לך על זה, אם לא, רד מאספנות.

מבחינת נפח, מאחר ואני מחפש אופנוע לטיולי סופ"ש בכל הארץ, החלטתי לא לרדת מ-500 סמ"ק.

לדעתי הכי מתאים לטיולים זה כביש-שטח. כל האופנועי שכיבה לא נראים לי נוחים לטיולים. עם כביש-שטח ניתן גם לרדת מהכביש לשבילים ולהנות באזורים שקטים ויפים של הארץ. הכביש-שטח הם לרוב צילינדר אחד או שניים ולכן קלים יותר לטיפיול, זולים יותר לטיפול ואמינים יותר. (סטטיסטית יש פחות חלקים שיכולים להתקלקל).

בנוגע לביטוח, ניתן לעשות ביטוח כל פעם לשבוע דרך חברת הפול. אתחיל ככה ונראה אם זה משתלם לפי כמות הרכיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...