Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני חייל משוחרר ,חסכתי כסף וכעת מעוניים לקנות רכב עד סכום של 20 אלף שקלים.

ההיצע העצום יוצר אצלי בלבול גדול מאוד, ואני לא יודע מה כדאי.

צרכים עיקריים זה נסיעה יומית לעבודה מספק קילומטרים לכוון, ובסופי שבוע נסיעה מהצפון למרכז.

לא משנה לי אם ידני או אוטומט, העדפה קלה לידני.

אודה לכם מאוד על העזרה.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב,

ראשית אכן המבחר עצום, וזה 'משחק' לטובתך.

תתמקד בגיר ידני, גם כי זה לא מפריע לך, גם כי זה יותר פשוט ופחות תקלות ברכבים משומשים, וגם כי זה יותר כיף.

אין באמת מכוניות ידניות עם תקלות סדרתיות בסגמנטים של המיני והסופר מיני.

גטס, פונטו, 206, וכד' - כולן יהיו טובות.

גם לא הייתי ממליץ לך לחרוג מהתקציב כי זה בכל זאת רכב ראשון, אתה לא צריך להסיע משפחה, ואין באמת צורך להשתגע, המבחר בתקציב שלך מספק.

בגלל שאתה צעיר, ולחוץ בכסף, אל תתפתה לקיצורי דרך ואל תוותר על בדיקה במכון / מוסך שאתה בוחר, לא שהמוכר מפנה אותך.

כאן באתר מתפרסמות מכוניות טובות ומטופלות כמעט בכל תקציב, וכמובן גם ביד 2.

תאתר רכב אחד או שניים או שלושה, לך לראות אותן, תרשום לעצמך נקודות חשובות שעולות לך, ותחזור להתייעץ לפני שאתה לוקח אותן לבדיקה. אם אתה יכול להיעזר במישהו מנוסה יותר - זה מצויין. (אבא, דוד, חבר של ההורים, חבר שלך, גיס וכד')

בהצלחה,

שלומי

פורסם

מה זה גוס דור שני? ראיתי שגטס עולה איזה 9000 שקל. מה ההבדלים?

ובכל זאת מה עדיף, גטס או פיאט?

 

מה לגבי דיהטסו סיריון או סוזוקי כלשהו?

פורסם

גטס דור שני היא משנת 2007 (יותר נכון מ-2006, אבל זה שנתון מעורבב בין דור הראשון לשני).

אני בכעל גטס "משוחד" מאוד. אני מאוד אוהב את האוטו, פשוט ונוח. אמין ולא עושה בעיות. בנוסף האוטו פשוט מאוד לטיפולים, ויש הרבה מאוד מידע על המכונית הזאת כאן בפורום.

בנוסף יש מספר אנשים בפורום שתמיד ישמחו לעזור לך בכל בעיה שתצוץ.

שיהיה לך בהצלחה.

פורסם

ובכל זאת, מה עדיף? יונדאי או פיאט? איזה שנה כדאי? האם כדאי לקנות ב20K או שאפשר להתפשר על 12/13?

האם כדאי לשקול בכל זאת רכב כמו סוזוקי או דיהטסו שהבנתי שהם מאוד אמינים?

פורסם

עדיף את הגטס.

לי יש דור ראשון ועושה 1:15 בנסיעה משולבת , אוטו חסכוני אמין וזול לתיקונים.

אם תקח את הgls 1400 היא גם תעשה לך תוצאה דומה ואתה גם תקבל אבזור בטיחותי לחלוטין, רק שתצטרך לשבת כמה ימים על הלוחות עד שתמצא אחת טובה, כי הן לא נפוצות כמו הglf

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

ידני יהיה יותר חסכוני, ויותר זול.

סיריון גם רעיון טוב אבל יש רק אוטומט.

פיאט פנדה נראית כמו הלילה, אבל זה עניין של טעם.

פורסם

כן. גם תוותר על השאלה "יש לי גטס 2007, היא תגיע לאילת/קרית שמונה?".

היא תגיע.

בהצלחה

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...