Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

 

הרכב פולקסווגן פולו 2003 1.4 16v ידנית.

 

יצאתי מכביש מהיר דרך מחלף לולאה.

נכנסתי לסיבוב במהירות 80 קמ"ש, בהמשך הסיבוב האצתי ושמרתי על המהירות הזו במהלך כל הסיבוב.

 

לקראת סופו היו שלושה צפצופים מכיוון הדאשבורד, אך לא נדלקו נורות כלשהן.

 

מה פשר הצפצופים?

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

הרכב חדש אצלך? אם כן, אזי הבעלים הקודמים שם AIG safe . כאשר נוסעים בצורה ״לא זהירה״ המערכת מזהה חריגה ומצפצפת. קורה גם בבלימה חזקה, באמפים אומעבר מוגזם בין נתיבים.

סע בזהירות

פורסם

הרכב אצלי 4 שנים וזאת הפעם הראשונה ששמעתי את הצפצופים. אותו סגנון נהיגה מההתחלה.

אבדוק את מפלס נוזל הקירור בבוקר, תודה.

פורסם (נערך)

יש לי ציפצופים דומים למה שאתה מתאר מהאיתורן SAFE,

כל פניה חדה, האצה או בלימה חזקה - 3 ציפצופים מכיוון הדשבורד [האיתורן מוסתר מאחורי לוח המחוונים]

 

תעשה בדיקה- כנס לחנייה, תעשה כמה סיבובים חדים, האצה מהירה מהמקום

אם שוב יש ציפצופים, פתח את בית הפיוזים מתחת/ליד ההגה וחפש מערכת איתורן [תסתכל מלמטה לכיוון מעלה]

 

אם ישנה מערכת והרכב אצלך 4 שנים וזו הפעם הראשונה שאתה שומע את זה - כל הכבוד.

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

פורסם

אין ברכב איתוראן safe בוודאות, הרכב עבר בדיקות מיגון כחלק מהפעלת ביטוח מקיף ואני יודע בדיוק מה המיגון שמותקן ברכב.

חוץ מזה שהסיבוב המדובר זה לא מקרה הקיצון הראשון שלי עם הרכב, גם לא העשירי. כמו שרשמתי בהודעה הקודמת סגנון הנהיגה לא השתנה בארבעת השנים שהרכב אצלי.

 

חיפוש קטן בפורומים בחו"ל מעלה משהו שקשור למפלס נוזל בלמים נמוך (?). כיצד ניתן לבדוק זאת?

 

תודה על עזרתך.

×
×
  • תוכן חדש...