Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שים לב שבמפרט כתוב המונח 'מאוורר חירום' כך שאני חושד שמשטר העבודה לו מיועד המאוורר הוא עבודה למשכי זמן קצרים, ובעבודה רציפה הוא לא ישרוד.

 

יוסי

אי לכך חוזר לתכנית המקורית.מאוורר תקרה 24 או 26 אינץ.מי יושיעני?

 

נשלח מערב הסעודית

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ידידי, יש ברמת גן ברחוב הרצל חנות פרטית קטנה המחזיקה מותגים שונים. כשאוכל אקפוץ לשם ואברר עבורך, אבל לא מחר. אם תרצה - חשמל המרכז בהרצל 71, 03-6738689.

 

לגבי הצעצוע הסיני השני של 220 וולט, אפילו בתמונות הפירסומת שלהם ניכר שהמאוורר תלוי נמוך במידה חשודה. כנראה שהרוח שלו חלשה מאד וגם הרעש הנמוך שהם מדדו ממנו תומך בכך.

 

יוסי

עריכה אחרונה על ידי yosi05
פורסם

העניין במאווררי תקרה שהם יכולים להיות גדולים מאוד (52" או יותר), ולכן יכולים להסתובב לאט ועדיין להזיז כמות נכבדה של אוויר.

 

מאוורר תקרה קטן (אני בטוח שיש) יצטרך להסתובב מהר ע"מ להזיז כמות מורגשת של אוויר (בטח אם הוא יוצב בתקרה), עם כל הרעש והרוח החזקה יחסית שזה אומר.

 

קח את זה בחשבון.

פורסם
עוד אופציה - מאוורר תליה

35405168c.gif

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא.פשוט לא בא בחשבון.(מכוער ונותן מראה ''זול'' ,לא מתאים לבית ששופץ בטוב טעם..[emoji6] ).

 

נשלח מערב הסעודית

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
ידידי, יש ברמת גן ברחוב הרצל חנות פרטית קטנה המחזיקה מותגים שונים. כשאוכל אקפוץ לשם ואברר עבורך, אבל לא מחר. אם תרצה - חשמל המרכז בהרצל 71, 03-6738689.

 

לגבי הצעצוע הסיני השני של 220 וולט, אפילו בתמונות הפירסומת שלהם ניכר שהמאוורר תלוי נמוך במידה חשודה. כנראה שהרוח שלו חלשה מאד וגם הרעש הנמוך שהם מדדו ממנו תומך בכך.

 

יוסי

אשמח,אם כי אני גר בצפון.חייב להשיג כזה.

 

נשלח מערב הסעודית

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
מאוורר תקרה קטן (אני בטוח שיש) יצטרך להסתובב מהר ע"מ להזיז כמות מורגשת של אוויר (בטח אם הוא יוצב בתקרה), עם כל הרעש והרוח החזקה יחסית שזה אומר.

 

שלא לדבר על בעיות של חוסר איזון דינמי המושפע מאד ממהירות הסיבוב (חוסר האיזון עולה לפי ריבוע מהירות הסיבוב). אז או שיש ציוד איזון מקצועי מיטלטל (רק ליודעי ח"נ) או שצריך - בהנחה שהמאוורר מתוצרת טובה ואז הוא מכיל ערכה של משקולות איזון כחלק מהקיט - להשתעשע עם איזונו בסבלנות. בסוף רצוי גם לקבע את תושבת המאוורר לתקרה עם קלינים מגומי (כמו אלה המושחלים מתחת לדלתות כדי לעצור אותן).

אבל אין ספק שבהתקנה איכותית ואם התוצרת טובה זה מכשיר מאד שימושי ויעיל.

אם זה מתאפשר רצוי גם להוליך 2 מוליכי פזה למאוורר, האחד להפעלת המנוע והשני להפעלת התאורה. מאד שימושי.

 

יוסי

פורסם

לא ממש הבנתי מה מונע ממך לקנות אחד גדול וזול בארץ ולחתוך את הלהבים לגודל הרצוי (מהירות הסיבוב האיטית תפצה על חוסר איזון קטן בין הלהבים).

פורסם
לא ממש הבנתי מה מונע ממך לקנות אחד גדול וזול בארץ ולחתוך את הלהבים לגודל הרצוי (מהירות הסיבוב האיטית תפצה על חוסר איזון קטן בין הלהבים).

כי זה יראה כמו ת**? זה למה.

 

נשלח מערב הסעודית

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אין הכי קטן שמוכרים בארץ אלו ה 42 אינצי.

מה לגבי המצור הבא.

אה מצאתי תהנה של ווסטיגהואס נשאר 1 במלאי מהר להזמין.http://tinyurl.com/jmpma2p

פורסם
אין הכי קטן שמוכרים בארץ אלו ה 42 אינצי.

מה לגבי המצור הבא.

אה מצאתי תהנה של ווסטיגהואס נשאר 1 במלאי מהר להזמין.http://tinyurl.com/jmpma2p

בתחילת הפוסט פירסמתי את המוצרים האלו בהרבה פחות ....

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:


×
×
  • תוכן חדש...