Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים

כבר זמן ממושך שאני מתלבט לגבי קומפוננט איכותי לרכב וכל יום קופצת לי אופציה חדשה לראש

אני אציג כאן מספר סטים ששמתי עליהם עין והעלות שלהם היא דומה ואני אשמח אם תתנו לי את דעתכם מה הכי כדאי לקחת ולמה.

אלה הסטים:

MAGNAT XTREMA

MOREL DOTECH

INFINITY KAPPA (או REFERENCE כי קצת קשה למצוא את הkappa)

XETEC XIRCUIT

 

רק חשוב לציין שהסט צריך להיות במידה 5.25 ויוגבר ע"י מגבר של SPL דגם PREMIER 1000 WATT

שמספק 75 RMS לכל ערוץ

 

תודה רבה לעוזרים זה מאוד חשוב לי כי אני כבר צריך להגיע להחלטה

שבת מעניינת לכולם

פורסם

היתי מוסיף את הבאזוקה RX למשוואה, והיתי מוסיף את הPHASE למשוואה...

רק תקח עוד משהו בחשבון- שלא ציינת תקציב - ולא ציינת את ההפרשי מחירים ביניהם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עזוב תקציב נתתי אופציות את המחירים כבר לקחתי בחשבון הכוונה היא לבחור משהו מהסטים שהצגתי כאן

לגבי הבאזוקה לא מצאתי אותו בשום מקום למכירה אני אשמח אם תחדש לי בנושא

 

ושוב אני מבקש לקבל הצעות בנוגע לסטים שהצגתי כאן במיוחד מאנשים ששמעו

תודה

פורסם

אתה מבקש משהו שלא בדיוק קולע, אם אתה רוכש את הXTREAMA בעלות של 1500 שח, אני לא אמליץ.

אך אם אתה רוכש את הXTREMA באיזור ה800 שח, אז תקבל ממני המלצה.

 

שיקול הקומפוננט - הוא יחס של תמורה למחיר.

 

לגבי הBAZOOKA RX אתה מוזמן לעשות חיפוש, לא מזמן בחור פה בשם רוי רכש אותם ומצא אותם באיזור ה850 שח אם אינני טועה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לי יש נסיון גדול עם הדוטק ואני מאוד מואד מרוצה ממנו

סט מאוד איכותי טויטר פשוט מדהים

 

לגבבי האינפנטי

סט מצויין מאוד איכותי

שמעתי אותו ובהחלט אהבתי

פורסם

אני אישית אבל רק אישית מת על הסט של המגנאט... מאוד מומלץ מבחינתי

 

אבל האינפיניטי יותר זול ומשתווה אליו אז תחשוב פעמיים...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

סט נוסף הוא הסט של phase דגם cfs 165 :

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=292&CatCode=200

 

אני יכול להשיג אותו במחיר של 1200 ש"ח בערך

השאלה היא האם המגבר שלי SPL PREMIER 75 RMS כל ערוץ יצליח לפתוח את הצלילים של הרמקול או שעדיף ללכת על סט מהקודמים שהצגתי

כי ממה שהבנתי ה-phase בדגם הזה הוא ליגה אחרת מכל הסטים שהוצעו כאן

פורסם

אכן גם אני התרשמתי מהפייז לטובה, בכל אופן ... ההבדל בינו לבין הBAZOOKARX הוא 350 שקל.

היתי שוקל לשמוע אותם גם כן .. אולי אפילו תעדיף אותם .. (אינדיקציה כל שהי על הרכישה).

 

אני לא הייתי מסכים עם הטענה שהפייז הוא ליגה אחרת, היתי אומר שהוא אולי הבחירה היותר מוצלחת, לא מעבר לזה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...