Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לברר לגבי הדייהטסו שלי, בעמידה בצומת או בפקק, נראה שהמדחס של המזגן כל חצי דקה (או דקה, לא מדוייק) מפסיק לעבוד, ואחרי דקה שוב מחדש את פעולתו, וחוזר חלילה.

 

 

 

 

המזגן עובד כרגיל אבל לפי מה שאני שומע, המדחס מפסיק לעבוד וחוזר שוב לעבודה אח"כ.

 

 

 

 

האם זאת בעיה או שכך היא פעולתו התקינה של המזגן?

 

 

 

 

ואם זאת פעולתו התקינה, יש אפשרות למנוע את הדבר הזה? זה מחרפן אותי.

 

 

שלומי

פורסם (נערך)

זו הפעולה התקינה ואסור למנוע אותה, מיתוג המדחס נועד על מנת לשמור את המאייד בתחום טמפרטורה מוגדר. אם המדחס יעבוד קבוע זה יביא לקיפאון המאייד

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

אני שמתי לב שזה קורה רק בעוצמת מאוורר 1-2.

זה תקין שהוא נכנס לפעולה 10 שניות ומפסיק 5 שניות וכך הלאה?

 

תודה

שלומי

פורסם

תקין, במיחוד במזג אוויר לא חם במיחוד.

 

 

 

כשאתה מגביר את מהירות המאוורר הפנימי, אתה מפנה יותר קור מהמאדה של המזגן.

 

ואז מדחס צריך לעבוד יותר זמן (לצאת להפסקות קצרות יותר עד בכלל לא) כדי לקרר אותו בחזרה.

 

 

פורסם
תקין, במיחוד במזג אוויר לא חם במיחוד.

 

 

 

כשאתה מגביר את מהירות המאוורר הפנימי, אתה מפנה יותר קור מהמאדה של המזגן.

 

ואז מדחס צריך לעבוד יותר זמן (לצאת להפסקות קצרות יותר עד בכלל לא) כדי לקרר אותו בחזרה.

 

 

ה-2 שניות הפסקה שהוא עושה זה מה שעושה את זה תקין וגורם לו לא לקפוא? :/

פורסם

ההפסקות לא תמיד אורכות 2 שניות. זה תלוי בטמפ' בחוץ ובמהירות המאוורר.

 

 

רק תבין את העיקרון - מדחס מזגן רגיל מסוג on-off לא יודע לשנות את עוצמת הקירור. הוא יכול או לקרר ב"פול גז" או לא לקרר בכלל.

 

ולכן כשיש דרישה נמוכה יחסית לקירר (מהירות מאוורר נמוכה או יום לא חם במיוחד) המדחס עובד לסירוגין.

 

 

פורסם

לא יודע איזה סוג מדחס יש בקורולה.

 

יכול להיות אחד מהשניים - או שזה מדחס ספיקה משתנה שלא צריך להשתלב-להתנתק כל הזמן או שיש תקלה במערכת שגורמת ליעילות קירור נמוכה ואז מדחס לא מצליח להביא את המאדה לטמפרטרה בה מתבצע ניתוק.

 

 

פורסם

בוא נגדיר את זה אחרת, מכיוון שאני לא יודע עד איזה שנה הרכב נחשב חדש ואחרי איזה שנה הוא נחשב ישן.

 

 

אם יש מדחס ON-OFF - אפשר להרגיש ולשמוע את השליוב של שקלאץ' מדחס.

 

אם יש מדחס ספיקה משתנה - אין את צליל הזה בזמן פעולת מזגן. יש קליק חד פעמי כשמדליקים מזגן וגם זה למייטב ידיעתי לא בכל הדגמים. אני חושב שקיימים מדחסי ספיקה משתנה ללא קלאץ' בכלל.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...