ברצוני לברר לגבי הדייהטסו שלי, בעמידה בצומת או בפקק, נראה שהמדחס של המזגן כל חצי דקה (או דקה, לא מדוייק) מפסיק לעבוד, ואחרי דקה שוב מחדש את פעולתו, וחוזר חלילה.
המזגן עובד כרגיל אבל לפי מה שאני שומע, המדחס מפסיק לעבוד וחוזר שוב לעבודה אח"כ.
האם זאת בעיה או שכך היא פעולתו התקינה של המזגן?
ואם זאת פעולתו התקינה, יש אפשרות למנוע את הדבר הזה? זה מחרפן אותי.
שלומי