Jump to content

shikoba27

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shikoba27

  1. צודק תודה רבה על העזרה
  2. מודה לך על התשובה המהירה לגביי רצועה/שרשרת טיימניג יש לך מושג מה יש?
  3. שלום יש לי 2 שאלות, האם בסיריון 2007 יש רצועת טיימינג או שרשרת? כל כמה ק"מ צריך להחליף מצתים לרכב ומה העלות? האם זה משפיע בצריכת דלק? תודה
  4. במכונית של אח שלי טויוטה קורולה 2007 המדחס עובד באופן קבוע, האם זה מדחס מסוג שונה?
  5. ה-2 שניות הפסקה שהוא עושה זה מה שעושה את זה תקין וגורם לו לא לקפוא? :/
  6. אני שמתי לב שזה קורה רק בעוצמת מאוורר 1-2. זה תקין שהוא נכנס לפעולה 10 שניות ומפסיק 5 שניות וכך הלאה? תודה שלומי
  7. ברצוני לברר לגבי הדייהטסו שלי, בעמידה בצומת או בפקק, נראה שהמדחס של המזגן כל חצי דקה (או דקה, לא מדוייק) מפסיק לעבוד, ואחרי דקה שוב מחדש את פעולתו, וחוזר חלילה. המזגן עובד כרגיל אבל לפי מה שאני שומע, המדחס מפסיק לעבוד וחוזר שוב לעבודה אח"כ. האם זאת בעיה או שכך היא פעולתו התקינה של המזגן? ואם זאת פעולתו התקינה, יש אפשרות למנוע את הדבר הזה? זה מחרפן אותי. שלומי
×
×
  • תוכן חדש...