Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רומן האם יש כלשהו פרוססור לפני הכניסה למגברים או במגברים?

 

מה הן יכולות הDSP של הFLYAUDIO?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה שיש SPDIF זה כבר מעולה! זה אומר שיש לדבר הזה יציאה דיגיטלית ואתה יכול לקבל מהיחידה המסכנה הזו אות ברמה של כל HU היי אנד כזה או אחר.

 

נקודת פתיחה טובה מאוד.

 

בלי DSP - אין לך יכולת TC, אין לך שליטה ישירה בפאזות למעט משחקים עם החיווט ואחרי כזה פרוייקט בידוד אני בטוח שאתה לא רוצה לפתוח כל פעם פאנלים מחדש ולסגור.

 

ואין לך יכולת איקולציה כנראה כלל.

 

לא היית מעדיף לקנות פרוססור זול אפילו ב200 דולר כמו הצמד חמד של סאונדסטרים\PPI ושתהיה לך יכולת להגדיר ברכב הזה אחרי כל מה שעשית בו - במה? ליצור סאונדינג שעונה לטעם האישי שלך? לשלוט בהכל דרך מחשב מבלי שתצטרך לגעת במגברים בשום דבר חוץ מהגיין?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לא היית מעדיף לקנות פרוססור זול אפילו ב200 דולר כמו הצמד חמד של סאונדסטרים\PPI ושתהיה לך יכולת להגדיר ברכב הזה אחרי כל מה שעשית בו - במה? ליצור סאונדינג שעונה לטעם האישי שלך? לשלוט בהכל דרך מחשב מבלי שתצטרך לגעת במגברים בשום דבר חוץ מהגיין?

 

לא הבנתי את המשפת הזה.

 

------------------------------------------------

 

שאלה בנושא הBIT ONE

 

ראיתי ב BIT ONE יש כניסה COAX DIGITAL

אני מניח שמדובר על כניסת SPDIF

 

לא היה לי בעבר פרוססור, אני די קצר במידע.

מנסה לקרוא פורומים ולהבין מי נגד מי.

 

לפי הבנתי, אם יש לי יציאה דיגיטלית (SPDIF במערכת), ויש BIT ONE אני יכול לקשר בינהם בכבל אחד בודד, וכבר את הBIT ONE לחבר למגברים בעזרת RCA רגילים (קצרים) שזה רק יתרום לעסק. הפרוססור גם יתן לי TC, אפשרויות כיוון מאוד רחבות ומדוייקות ככל האפשר.

אני מבין הכל נכון?

 

כמו כן אני רוצה לציין שיציאת SPDIF היא בודדת, רק RCA אחד (אפור), ולא כמו זוג RCA (לבן-אדום)

 

 

 

זה כאילו הכבל?

כמו לסאב בבית?

יש שוני בין כבל SPDIF לבין RCA רגיל?

?controller=file&hash=c279d61513f75a31dfbfefcf0a3d4f87400c45d7&format=raw

עריכה אחרונה על ידי ShizoManiak
פורסם

אכן כן רומן הבנת הכל נכון ואתה ממש לא חייב BIT ONE - הוא אמנם פרוססור מאוד איכותי אבל יש לך כל כך הרבה אופציות אחרות היום.

 

חלקן יקרות יותר חלקן זולות יותר וחלקן פחות או יותר באותו המחיר.

 

מה שחשוב זה שתהיה לפרוססור הזו כניסת SPDIF שכן זו היציאה הדיגיטלית במערכת שלך וכן זה סה"כ כבל אחד - זה לא סיגנל אנלוגי זה מידע דיגיטלי נטו שמועבר מהיחידת ראש שלך לפרוססור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

הסבר די מפורט.

 

עוד שאלה:

זה אומר שכל הRCA שהעברתי זה יהיה לחינם, כי הכל יעבוד דרך כבל בודד אחד וזהו?

ואז בתא מטען בין פרוססור למגברים יהיו רק כבלים RCA קצרים וזהו?

עריכה אחרונה על ידי ShizoManiak
פורסם (נערך)

אם אני מבין את זה נכון (וזאת המערכת המדוברת) אין כאן SPDIF

כל מה שיש זה AUX 3.5 רגיל למיקרופון ו4RCA

 

עמוד מס 35

 

flyaudio.jpg

 

אם זאת אמת עם כל ההשקעה שעשית הכי כדאי נראה לי להתחבר לפרוססור עם BT מה HU (אם הוא תומך בהעברת אודיו דרך BT)

עריכה אחרונה על ידי _boo

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם (נערך)

כנראה זאת לא אותה מערכת

 

זה מה יש לי מבחינת החיבורים במערכת שלי.

אגב שלי גם נראת אחרת מהMANUAL שהעלת.

 

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

עריכה אחרונה על ידי ShizoManiak
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מקריאה ברשת- המכשיר שלך נראה מעניין.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

רומן תחזיק חזק!

 

זה הולך לכאוב:

 

http://serviceapi.nmv.naver.com/flash/convertIframeTag.nhn?vid=D0AA3264EA689C8720BA7F0CCCD89C1657BB&outKey=V1247e502c949f4a3b41c7e48f7778b839e76c93062875d3080db7e48f7778b839e76&width=720&height=438

 

כל טוויטר כזה לבד עולה 1800 דולר והוא העלה היום תמונה של הקרוס שלושה חלקים פסיבי עם רכיבי בבניה אישית- דולונד קטנים עליו.

 

גי'זז!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כנראה זאת לא אותה מערכת

 

חיפשתי לפי דגם ומצאתי את זה

 

אם ככה אז זה מעולה. עוד לא נתקלתי בHU אנדרואיד עם SPDIF

 

 

אני ממליץ לך על פרוססור טוב. זה דבר לא זול אבל הוא ילך איתך הרבה זמן.

 

אני יכול להמליץ לך על שירשור הזה אם אתה בקשר עם מוסקבה. הבחור מייבא MOSCONI

אתה יכול למצוא אצלו מחירים מאוד אטרקטיביים. אין לי שום קשר לבחור!

 

בהצלחה!

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם (נערך)

פניתי לFLYAUDIO לגבי יציאת הSPDIF, כדי לדעת מה אפשר להוציא ממנה.

ואחרי יומיים הם חזור עם התשובה.

SPDIF נוכח במערכת בתור יציאת כבל מתנדנד בלבד.

בלוח (כאילו בפנים) אין שום דבר והוא לא מחובר לכלום, ולכן היציאה לא תעבוד כלל.

 

76804830-businessman-aiming-gun-at-head-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=3etSvPXfe%2BX2bbnwB7R%2F20tvt7Rfm8ZyWSqFR%2F5HnNDX%2FdNK42%2FvbnjRVKYc04bI

עריכה אחרונה על ידי ShizoManiak

×
×
  • תוכן חדש...