Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי כל מיני אשכולות ותגובות בנוגע לAPC של שופרסל מול APC ייעודי לרכב.

השאלה שלי היא בשביל אנשים שמשתמשים בAPC של שופרסל בתדירות גבוהה:

האם יש דהייה של צבע? נוצרים סדקים? כתמים? או כל דבר אחר? (צבע הרכב/ריפודים/ג'אנטים/פלסטיקה/ שימושים כאלה או אחרים שביצעתם עם הAPC של שופרסל)

 

אחרי הכל הAPC הוא לא ייעודי לרכב, ואולי יש בו חומרים שבטווח הארוך יזיקו לחלקים שבוצע עליהם שימוש בAPC של שופרסל.

פורסם
רק פלסטיקים וריפודים עם apc

לכל השאר יש חומרים משלהם

כמה זמן אתה משתמש בAPC של שופרסל אם מותר לשאול? אין איזה תופעות לוואי בטווח הארוך?

אני רוצה אולי להשתמש על פלסטיקים במנוע.

פורסם
כמה זמן אתה משתמש בAPC של שופרסל אם מותר לשאול? אין איזה תופעות לוואי בטווח הארוך?

אני רוצה אולי להשתמש על פלסטיקים במנוע.

לא של שופרסל משתמש בשל סיף אבל זה אותו דבר תכלס

בגדול, לא אמור להשאיר סימנים במיוחד עם תשטוף טוב טוב אחרי זה עם מים

אל תתן לזה להתייבש באף מקום כחוק, תמיד להעיף את זה כשזה עדיין רטוב ולא לתת לזה לעמוד יותר מדי זמן

בכל מקרה תמיד תבדוק עמידות של המשטח שאתה הולך לעבוד עליו עם החומר.. במקום שלא רואים

×
×
  • תוכן חדש...