Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע מה שמו או העסק?

אתה בטוח שהוא מבצע בדיקת לחץ לראש שליי סופפים ושטח במחיר הזה?

טוב יפה תמיד לומדים משהו חדש.

לא אגיד שם אבל שלחו אותי למישהו זול כביכול וכששאלתי לאחר העבודה האם ביצע בדיקת לחץ לראש גמגם ואמר שלא, וכשנשאל האם בדק גובה שטח ראש ושאכן בדק עם סרגל אמר שלא צריך.

הראש החזיק מעמד בדיוק 3 חודשים.

למדתי לקח הלכתי חזרה לבעל מקצוע שלי שילמתי 800 קיבלתי את הכול מהכול ואפילו הייתי נוכח בשלב הבדיקות.

הבלנו נוסעת עד היום קרוב לשנתיים בכיף.

אבל שוב עם הוא במחיר כזה עושה הכול אשמח להכיר אותו.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמו דני החרט הוא ממוקם באיזור התעשייה בחדרה. זה מהחרטים של הדור הישן שהם המקצוענים האמיתיים! מראה לי בעיניים את הבדיקת לחץ/וואקום שהוא עושה עם מכשיר מיוחד לשסתומים לראות שהם אטומים לחלוטין דרך פתחי היניקה והפליטה. עובד באמת יפה ומסודר. כל המוסכים באיזור שולחים את הראשים אליו.

פורסם

אני לא דיבקתי עך בדיקת לחץ וואקום של טיב אאימות השסתומים שאגב מבצעים זאת בכדי לדעת את טיב שלייף השסתומים.

אני מדבר על בדיקת לחץ לראש כאשר לוקחים פלטה מברזל וסוגרים את הראש על כל מעברי המים שלו מנפחים עם וונטיל ומכניסים לבריכת מים. זאת בשביל לדעת טיב המעברים פריצה ואיבוד לחץ

פורסם

אני דווקא הייתי מציע ניקיון יסודי ותיקון. יחזיק כמה שיחזיק.

אנשים שמחזיקים רכבים כאלה מחפשים לצמצם עלויות ולא לשבור חסכונות על רכב חדש יותר.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

הכל תלוי כמה חשוב הרכב לבן אדם ספציפית..

אני אישית בשיטה ,למצוא מנוע קומפלט מפירוק בסביבות ה500 שק' לעשות לו טיימינג ומשאבת מים כשהוא בחוץ ,ולקוות לטוב

פורסם (נערך)

היקף האטימה בסליבים עדיין לא אכול, אם בכל זאת קשה לך לזרוק את הרכב תשקיע רק באטם ראש והשחזה .אני מאמין שזה יחזיק כמה חודשים ועלות ההשקעה עד400 בלחץ.

עריכה אחרונה על ידי hook
פורסם
היקף האטימה בסליבים עדיין לא אכול, אם בכל זאת קשה לך לזרוק את הרכב תשקיע רק באטם ראש והשחזה .אני מאמין שזה יחזיק כמה חודשים ועלות ההשקעה עד400 בלחץ.

איך הגעת ל 400?

פורסם

ישור ראש בלבד(שטח) עד 150

אטם ראש (אין צורך בסט שלייף) סביב ה130 והנה יש לך עודף לנוזל קרור וקולה...

אגב, במנועי ה1300 כדאי לבדוק את הפקקי מים מתחת לקאמשאפט.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם זה יחזיק לכמה חודשים גם 400 שקל אין מה להשקיע. עדיף לחפש מנוע או לחסוך לאוטו אחר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

Hook לא הבנתי מה זה לא צריך סט שלייף?

תסגור ככה הכול חפלפ, מה סיליקון?

זה לא עסק אפילו מבלי להעליב יותר נשמע כבדיחה.

ומה הראש בחוץ לא תבחן אותו ואת השסתומים? שלייף שסתומים וגומיות???!?

אני חושב ואני לא מומחה המינימום זה לעשות את הדבים האלה בייחוד שזה רכ ישן,שעבד.

ככה אין הפתעות לא נעימות.

  • ספונסר פורום
פורסם

מאור, אם היית שואל לפני הפירוק, הייתי כותב לך שככה זה בכל המנועים של השרייד /אפלאוז, זו הסיבה שהמוסכים כבר לא מפרקים ראשים במנועים האלו.


×
×
  • תוכן חדש...