Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב...

הרכב הנל הגיע אליי בעיקבות אטם ראש שניפרץ, אמולסיה של שמן עם מיים וחדירת קומפרסיה למערכת הקירור.

הרמתי ראש מנוע וזה הבלוק שניגלה לעיניי. ישנם מקומות פשוט אכולים באיזור הצילינדרים עצמם. הראש עצמו עוד ניראה במצב יחסית סביר. האם יש טעם לחרוט את הראש, לשייף את הבלוק ולשים אטם חדש? אני בחשש כבד שעקב מצב הבלוק פשוט התיקון לא יצליח ולא יחזיק.

אשמח לשמוע דעתכם בעניין.

 

 

 

 

494.jpg667.jpg938.jpg

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן מאור,

הראיתי את התמונה לבן-דוד שלי (מהנדס מכונות), הוא טוען בדיוק את אותה הטענה שהבחור מעליי אמר, אבל גם אמר שראה מנועים במצב מעט יותר גרוע, שבעבודה זהירה תוקנו, לפרק זמן מוגבל של כמה חודשים בדרך כלל.

 

המשך ערב מהנה.

פורסם

תודה על התגובות חברים...

אכן כמו שחשבתי פשוט לא ראיתי עוד בלוק אכול ככה אז בדרך כלל אני כן מבצע את השיפוץ וזה מחזיק יופי אז רק רציתי לוודא שאני לא אבזבז את זמני בשיופים ותיקונים שלא יחזיקו.

המון תודה.

פורסם

לחלוטין

ראיתי בחיי בלוקים הרבה יותר גרועים,

השאלה האם כלכלית משתלם לתקן? אם היה מדובר ברכב מיוחד אז בוודאי.

בגדול מפרקים גם את הבלוק וגם את הראש, והחרט עושה מילוי וחריטה. מחזיק שנים ארוכות.המלצות על גקי מנועים, גמא, סמוך.

כולם מבצעים את העבודה באיכות גבוהה יש להתעקש על בדיקה בלחץ, גם בראש וגם בבלוק.

בהצלחה.

פורסם

זהו....כלכלית זה לא יישתלם למרות שאת העבודה אני עושה בחינם אבל מבחינת חלקים שזה כבר הופך למצב של אובראול והתשלום לחרט על עבודה גם על הבלוק וגם על הראש פשוט לא יישתלם כל העניין.

פורסם

האוטו הזה לא ממש שווה את ההשקעה גם אם מנוע יעלה 3000 שח. הרעיון של בעל הרכב היה רק לתקן את הראש בעיקבות הפריצה כך שזה ייסתכם בגג 1000 שח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם זה יחזיק כמה חודשים, לא שווה להשקיע בזה 1000 ש"ח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עם הוא מתכוון להשקיע 1000 זה לא יספיק אפילו לראש שהיה לא אכול.

חבל על הזמן שלו ובעיקר שלך.

לא מבין אנשים הוא באמת חושב ש1000 שח זה תיקון רציני!?!

נראה לי שצריך לתת הסברה לאנשים בצורה נכונה לפני שנכנסים לפרויקט כזה או אחר.

אמת אפילו בהתנדבות עם פלוני אלמוני היה אומר לי שזה התקציב , אפילו והייתי מתנדב לא הייתי מתקרב אליו. חרט מקצועי שטח שליף סופיפם ובדיקה בלחץ זה מינימום 800( כל אלה של ה300 מכיר אותם נכוותי כבר ואין דברים כאלה באמת זאת פיקציה ).

איפה סט שלייף? איפה סט אביזרים משאבת מים? מתכלים?

בקיצור בהצלחה , ואתם חברה מדהימים בשביל עצמכם לחסוך בזמן מראש, המלצה למה תתחקרו את הלקוח מה שיותר וכמובן את רמת ההשקעה שלו, וככה תדעו בכלל האם יש טעם ללכת על זה אפילו בחשבון של התנדבות ,זמן שווה כסף אפילו שלא לוקחים כסף!!!

פורסם

מחלה ידועה בדיהטסו של בלוקים אכולים, אני מכיר את זה מאפלאוז של חבר, והאפלאוז ז״ל שהייתה לאבא שלי, במקרה כזה זה או החלפת מנוע, או החלפת רכב!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

הייתה לי אפלאוז עם מנוע כזה שהלך וטופל כמו שצריך מההתחלה, כשפתחתי את המנוע הוא היה כמו חדש נקי ומצוחצח בלי טיפת חלודה או טינופת כולשהי אבל האלומיניום פשוט נשבר בכמה מקומות...החומר עצמו בכל השנתונים של הרכבים האלה באיכות נמוכה מאוד.

פורסם
עם הוא מתכוון להשקיע 1000 זה לא יספיק אפילו לראש שהיה לא אכול.

חבל על הזמן שלו ובעיקר שלך.

לא מבין אנשים הוא באמת חושב ש1000 שח זה תיקון רציני!?!

נראה לי שצריך לתת הסברה לאנשים בצורה נכונה לפני שנכנסים לפרויקט כזה או אחר.

אמת אפילו בהתנדבות עם פלוני אלמוני היה אומר לי שזה התקציב , אפילו והייתי מתנדב לא הייתי מתקרב אליו. חרט מקצועי שטח שליף סופיפם ובדיקה בלחץ זה מינימום 800( כל אלה של ה300 מכיר אותם נכוותי כבר ואין דברים כאלה באמת זאת פיקציה ).

איפה סט שלייף? איפה סט אביזרים משאבת מים? מתכלים?

בקיצור בהצלחה , ואתם חברה מדהימים בשביל עצמכם לחסוך בזמן מראש, המלצה למה תתחקרו את הלקוח מה שיותר וכמובן את רמת ההשקעה שלו, וככה תדעו בכלל האם יש טעם ללכת על זה אפילו בחשבון של התנדבות ,זמן שווה כסף אפילו שלא לוקחים כסף!!!

 

לראש זה בהחלט יספיק מיכאל.

יש לי חרט שאני כבר שנים עובד מולו עושה לי עבודה על הראש עצמו מקסימום 500 שח ובאמת ידי זהב. עוד 500 שח וזה בהגזמה לסט שלייף, רצועות אביזרים, ובית טרמוסטט חדש כי שלו כבר אכול. משאבת מיים וטיימינג שם חדשים נעשו לא מזמן. אם היה מדובר רק בתיקון של הראש הייתי סוגר זאת בפחות מאלפייה בוודאות. גם החלקים שאני קונה הם בעלויות של מוסך .


×
×
  • תוכן חדש...