Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

 

אני מחפש פתרון מניטורי לקיבוע הפלא' על הדאשבורד.

מצאתי את הדבר הזה:

http://www.ebay.com/itm/Nite-Ize-Steelie-Magnetic-Phone-Socket-Kit-Mobile-Magnetic-Mount-NEW-/261599302835?hash=item3ce88894b3:g:4M8AAOSwRLZUHK4f

 

מכירים? התנסיתם?

בנוסף: יש לי ברכב "פלח/פלך" (חתיכת מתכת) על הדשבורד שהיה קשור בעבר למכשיר קבוע ברכב.

אני מנסה לחשוב(אתכם) איך ניתן לנצל את הדבר הזה - כי זה ממש אידיאלי למכשיר.

אולי איזו עריסה שניתן לקבע אותה עם ברגים(בצורה חוראנית) ישירות על הפלח הזה?

אם יש לכם רעיונות מאיביי/אלי וכד' שיכולים לנצל זאת - אשמח.

 

המון תודה!!!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגדול אתה יכול לקנות כל מחזיק טלפון אוניברסלי מאיביי שמגיע ב2 חלקים (תושבת וואקום והמחזיק עצמו) ולחבר אותו בהדבקת אפוקסי או בברגים לפלח הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בגדול אתה יכול לקנות כל מחזיק טלפון אוניברסלי מאיביי שמגיע ב2 חלקים (תושבת וואקום והמחזיק עצמו) ולחבר אותו בהדבקת אפוקסי או בברגים לפלח הזה.

תודה על תשובותיכם.

 

מניח שהתכוונת (SlowRide) לכזה, כמו שבתמונה, שהעריסה ניתנת לניתוק?

s-l500.jpg

s-l1600.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן. אפילו עם דבק דו צדדי טוב זה יחזיק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
פורסם

אני לא מאמין בכל המוצרים הסיניים האגרסיביים האלה, אם אתה באמת רוצה לקנות משהו באופן חד פעמי ושיתן עבודה יוצאת מן הכלל הייתי על:

 

SCOSCHE Magic Mount

 

נמצא אצלי ב 5 רכבים שונים, שווה כל שקל! אף פעם הטלפון לא נפל ולא זז עם המתקן הזה, הוא גם נראה יותר טוב ויותר חשוב, הוא אף פעם לא התנתק מהדשבורד תודות לדבק 3M שנמצא שם.

פורסם

תודה!

המוצר של ברודיט נראה ממש יעודי לעניין...

http://www.handsfree.co.il/pl_product~511307~42~0.htm

 

תגידו, מה לגבי המוצר הנ"ל של Arkon? (חיבור עם 2 ברגים למגרעות של המנשא)

http://www.ebay.com/itm/SM060-2-Arkon-Slim-Grip-Ultra-Tablet-Large-SmartPhone-Cradle-Holder-Mount-/231726843605?hash=item35f3ff06d5:g:yIwAAOSwT5tWJrHu

 

אך נראה שבכל זאת, הכי פשוט וקוסט אפקטיב יהיה לקנות

עריסה פשוטה ולנסות לקבע אותה לפלאח עם 2 ברגים או עם אפוקסי.



אם במקרה עולה לכם עריסה כזו שאינה יקרה - אשמח לקבל הפניה למוצר.

 

תודה.

פורסם

לי יש את זה של מאונטק:

http://www.amazon.com/gp/product/B00MNXAFQ6/ref=s9_al_bw_g422_i2

בגדול החברה פה (מועדוני רכב) ממש ממליצים עליהם - או על זה או על הגירסאת Cradle שלהם.

 

זה נבדק גם בנהיגה ״מעניינת״ עם 6 פלוס - עבד מעולה (ועוד דרך הApple leather case כשהלוחית מבפנים בתוך הקייס).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש את המוצרים של חברת tetrax שהם טובים מאוד. לי יש ברכב כבר כמה שנים את המוצר שלהם שמתלבש על פתחי האיוורור,

וממש מרוצה. יש להם מוצר שנקרא ifix והוא נדבק איפה שאתה רוצה ברכב, גם על הדשבורד. זה הקישור לאתר שלהם: http://www.tetrax.com/fix/

תעשה חיפוש באיביי, אתה יכול לקנות אתה מוצר שלהם בכמה עשרות שקלים.

פורסם
אני לא רוצה להסתיר את המיזוג שגם כך לא כלכך חזק.

החברה אכן מעולה!

אתה יכול להפוך את הכיוון שלו בין למעלה / למטה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לגבי ה-Mountek nGroove:

מישהו הזמינ\ה מאתר בחו"ל שגובה דמי משלוח סבירים?

החנות של מאונטק באיביי גובה מחיר משלוח ממש גבוה.

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...