Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

סיטרואן C4 מודל 2009 מנוע 1600 סמ"ק אוטומטי.

לרכב יש כיום 80 אלף קילומטרים.

אחרי כמה שנים או קילומטרים מחיליפים חגורת טיימינג לרכב הזה?

תודה רבה

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה, עמית.

יותר מעניין אותי אחרי כמה שנים, כי הרכב כבר בן 6 ולא צפוי לנסוע הרבה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לא שמתי לב לכוכבית המופיעה בתמונה והיא מציינת כל 10 שנים.

 

[ATTACH=CONFIG]442563[/ATTACH]

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

המצב הוא כזה - ידיד שלי בתהליך רכישה מלובינסקי טרייד. כאשר הוא שאל על טיימינג, נאמר לו שיש עוד הרבה זמן ( פירושו של דבר שהחברה לא רוצה להחליף את הרצועה בהשבחה ). מצד שני, הם נותנים אחריות לשנתיים לכל מיני רכיבים, כולל מנוע.

ההוצאה הזאת של החלפת טיימינג כבדה עליו, ואין כל כך רצון להקדים החלפתה,

במיוחד כאשר הוראות יצרן אומרות 10 שנים. אולי כפשרה הוא יוכל בעוד שנתיים בתום האחריות וכאשר הרכב יהיה בן 8 להחליף את הרצוע?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם היצרן אומר כל 10 שנים, ובוקי רשם שלפעמים הן לא מחזיקות 10 שנים, שיכנס למוסך ויבדוק את מצבה

של הרצועה.

אם כבר הוא מחליף, שיחליף את המשאבת מים ונוזל קירור.

אם הוא מחליף, ממליץ על הסט של חברת INA כמובן כל חברה איכותית אחרת תעשה את העבודה, אבל

ביני ובין INA יש רומן ארוך, זה כבר סיפור אחר.

רועי

פורסם

קראתי קצת חומר בפורום משנים קודמות, כולל שרשור שלהפתעתי השתתפתי בו - את משאבת המים נהוג להחליף בפעם השניה שמחליפים רצועת הטיימינג. מסתבר שהמשאבה בסיטרואן C4 מחזיקה יפה מאוד ונדיר שהיא נוזלת לפני 200-240 אלף קילומטרים.

אני אמסור את כל המידע לקונה, ושיעשה עם זה מה שיחליט. ( לפי היכרותי איתו, הוא בטח יחליט למשוך את הטיימינג עוד כמה שנים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת, זה די מסתדר לי מה שאתה אומר.

מעבר לכך שלא ניתקלתי במשאבה כזאת נוזלת אולי רק ישנות מאוד, די קשה להוציא אותה,

פעם אחת התעכתי עם אסף מהכנופיה להוציא משאבת מים כזאת 3 שעות.

אם בכל זאת החליף שיעיף עליה מבט.

רועי

פורסם

זו מכונית יד ראשונה מליסינג?

 

אם כן, כנראה שהיא עומדת במגרש כשנתיים +.

 

כדאי לדעתי לעשות טיימינג (או לנסות לקבל מהם) לאחר הקניה.

 

 

פורסם

אם מדובר במנוע NFU מומלץ לעשות בהקדם וחלילה לחכות ל-150 אלף ק"מ , כמו שבוקי רשם הרצועה לא מחזיקה כלל , עדיף כמה שיותר בהקדם , אני למשל עם אותו מנוע עושה כל 60 אלף כדי לא לקחת סיכון כלשהו.

לדעתי האישית 70K זה עדיין הטווח הבטוח וזה לא כל כך יקר ששווה לקחת את הסיכון.

פורסם

זה כבר נשמע לי מוזר או מוגזם . המלצות היצרן כל 112 אלף קילומטרים בתנאים קשים. 60 זה חצי תווך.

בוקי, אם הרכב עמד שנתיים או יותר במגרש, אולי בכלל זאת קניה לא מוצלחת? או שהזיזו את הרכב מדי פעם כדי לשמור עליו במצב נסיעה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שיחליף טיימינג וגם משאבה.

פוטנציאל הנזק גדול פי כמה מההוצאה על הטיפול הנ"ל, ותוסיף את העוגמת נפש להיתקע בכביש, ועם מרפי ידידנו זה בטוח יקרה באיזה חור שכוח אל באמצע הלילה. או לחילופין בשיא החום ב12 בצהריים בכביש הערבה.

 

אני עם דברים כאלה לא משחק, כל טיימינג מחליף גם משאבה, היא עולה כ300-400 שקלים בממוצע לרוב, הסיכון לא שווה את הכסף.

פורסם

בוקי, אם הרכב עמד שנתיים או יותר במגרש, אולי בכלל זאת קניה לא מוצלחת? או שהזיזו את הרכב מדי פעם כדי לשמור עליו במצב נסיעה?

לא יודע. יש שם גם מכוניות יד שניה שלא עמדו שנתיים.

 

אבל אם הרכב עדיין יד 00, אז - חוזה ליסינג הכי ארוך הוא 3.5 שנים. נדיר מאוד שמחזיקים יותר מזה.

 

כלומר יצא מליסינג בשנת 2012 או 2013. מה עשה בכל הזמן הזה? לדעתי מכוניות שם עומדות עם רישיון מוקפא. לא יודע אם מזיזם אותן. אני בספק.

 

 

אם קונים אז לעשות יישור קו מלא כולל טיימינג. אישית הייתי מעדיף אוטו שלא עמד כ"כ הרבה זמן אבל אולי זה סתם תחושה ללא בסיס.

 

 

פורסם

טוב, מה שיצא בסוף - הרכב אכן עמד הרבה זמן ( לפי תדפיס של הטיפולים ותאריך בדיקה מטעם לובינסקי).

הם מוכנים להחליף מצבר, צמיגים, טיפול שכולל החלפת כל הנוזלים, בלמים וכל מה שיתגלה בבדיקה נוספת. לרכב יש טסט לשנה.

טיימינג הם לא מוכנים לעשות ( הרכב לא הגיע לגיל/ קילומטראז' לפי הוראות היצרן ). אבל אחריות לשנתיים כוללת מקרה של קריעת רצועת טיימינג ותיקון של כל נזק בעקבות זה.

זה מה יש...

מתנצל אם גלשתי לפורום ייעוץ לפני הרכישה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...