Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי שנת 2008. קניתי לפני שנה וקצת. הסבירו לי (גם כאן בפורום וגם במוסך) שכדאי ורצוי להחליף רצועה כל 5-6 שנים ו 80 אלף ק"מ (או טווח דומה) כי הרצועה לא מחזיקה מעמד הרבה מעבר. משאבת מים לא החליפו כי היתה במצב טוב.

 

לגבי הרכב הספציפי, תבדוק טוב טוב את כתב האחריות. כמה ההשתתפות העצמית, מה קורה לגבי שמן מנוע, פילטרים, רצועת טיימינג חדשה וכו'. האם יחליפו מנוע? האם רק ישפצו? האם תהיה אחריות נוספת על השיפוץ או על המנוע שישימו?

 

מה שאני מנסה לרמוז זה שאחריות על הנייר זה טוב בשביל הביטחון בעת הקניה, השאלה עד כמה קל יהיה לממש ומה הסייגים?

 

אם יתחזקו את הרכב בתחזוקת שבר בזמן האחריות אז זה לא יהיה כיף אחרי תום האחריות.

 

אסף

  • ספונסר פורום
פורסם (נערך)

השירשור הזה הוא בדיוק העובדה שהמלצות היצרן לא תמיד נכונות.

החלפנו במוסך הרבה מאוד! ראשי מנוע ומנועים מדגם nfu בגלל רצועת תזמון שנקרעה סביב 80-100 אלף ק"מ.

 

הרצועות האלו מחזיקות בממוצע כ5 שנים או 100K. למרות שהיצרן כותב אחרת.

לובינסקי נצמדים להוראות היצרן ולא יחליפו רצועת תזמון בגלל החשש שהרצועה תקרע (והיא אכן תיקרע) אך ישאו בנזק שיגרם כתוצאה מקריעת הרצועה.

 

חזור לעדכן בבקשה כשהרצועה נקרעה ואם לובינסקי לקחו אחריות (-:

אורן

עריכה אחרונה על ידי אורן שרותי רכב
פורסם

אני החלפתי טיימינג ב-C4 2009 שלי אחרי 120K, שזה עדיין מחמיר ביחס להמלצות היצרן/יבואן. אם יש אחריות על המנוע לשנתיים, והקנייה היא מהיבואן עצמו אז אני לא רואה מה הסיכון בלחכות עם ההחלפה כל עוד האחריות בתוקף.

 

אגב, שווה לדעתי להתעדכן על מבצעים במוסכים מורשי יבואן. כשאני החלפתי היה במקרה מבצע על החלפת טיימינג ב-1100 ש"ח כולל עבודה. הסיפור נסגר כולל משאבת מים בכ-1500 ש"ח. יתכן כי במקום למשוך את ההחלפה כל תקופת האחריות ישתלם לו להחליף אפילו חצי שנה קודם במחיר מבצע.

פורסם

לא מבין מה בעיה לשלם עוד 1000-1300 ש"ח ולסגור את הסיפור הזה.

 

 

נגיד, יתקנו באחריות. אבל למה צריך להגיע למצב הזה? אחריות לא מכסה ביזבוז זמן (זה יכול לקחת גם שלושה ימים אן יותר במוסך), מונות לעבודה וכו'.

 

האוטו עמד שנתיים-שלוש. רצועה מתוחה שלא זזה. לא בטוח שיצרן רכב לקח בחשבון את המצב הזה.

 

 

פורסם

אהלן,

מסכים עם מה שכתבו כאן, ברכב שלך זה אחד הטיימינגים היותר קלים\כיפים\מלהיטים\מחרמ**ם שיש.

אין מוסך שלא ידע לעשות אותו, אלא אם יש לו סטיגמות על צרפתיות.

לדעתי תתקשר לג'אן,APEX MOTORS\JUSTMOTOR, ותבקש מהם:

1.קיט טיימינג (עדיפות של היא של INA, אין בעיה עם חברות אחרות כפי שכבר רשמתי לך).

2. משאבת מים, כל משאבה של חברה מוכרת תעשה את העבודה.

3. נוזל קירור מקורי או של חברתIADA או נוזל שעומד בתקן PSA-B71-5110.

4. תתקשר למוסך גבע\אורן שרותי רכב\שאפט, ותבקש הצעת מחיר על עבודה, או עבודה+מחירים.

רועי

פורסם

חברים, תודה רבה.

הרכב לא שלי ולא בשבילי גם לא קרוב לאיזור המרכז ( ירושלים. )

מי שקונה את הרכב סופר כל פרוטה. גם 1500 שקלים תוספת זה הרבה בשבילו. במחשבה שניה, אולי רכב צרפתי לא בשבילו, למרות המחיר הנמוך. מי לא כמוני יודע שברכב צרפתי אסור לחסוך בטיפולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הוא רוצה את האחריות ויישור קו שהתחייבו לעשות לרכב בלובינסקי. בנוסף יש לו אפשרות לקבל מימון באחוזים אפסיים במידה והוא קונה רכב משומש במקום מוסדר ומציג חוזה.

גם מולטימדיה שהם נותנים קורצת לו ( לא בטוח לגבי טיב המערכת) .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...