Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המדריך למחפש הדירה בנתניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

~

זה לא מפתיע, נווה איתמר פשוט רחוקה מדי מהיעד ולכן לא רלוונטית לפות"ש.

 

אבל כן, לאור כותרת השרשור כנראה שיש מקום לפרט על הנושא.

 

זה נחשב בכלל לשכונה או ליישוב עצמאי ליד העיר?

פורסם (נערך)

נווה איתמר שייכת לנתניה, לגבי מרחק נסיעה בשעות הבוקר, זה לא בעייתי במיוחד פשוט הנסיעה תעבור דרך אזהת הישן לק. השרון ומשם לאזהת החדש.

שזה נשמע הרבה אבל מקרית השרון לנווה איתמר יוסיף לו כ6-9 דקות בסהכ.

מה יקבל בתמורה ? בשכונות הישנות של נתניה הארנונה אינה מעוותת (חיפשתי לאחרונה דירה באגמים עבור הוריי 1700 שקל ארנונה בחודשיים זו שערוריה !), שכונה יחסית שקטנה במחיר זול, והכל שם בעצם בתי קרקע, אני לא יודע מה מצב המחירים שם כיום אבל חבר שלי השכיר שם לפני כשנתיים בפחות מ3000 שח קיבל דירה מדהימה עם גינה.

עריכה:

אופציה נוספת שלא נלקחה משום מה בחשבון היא מרכז העיר ששם הארנונה אינה מעוותת, המחירים יחסית נוחים ויש תחצ מעולה כך שניתן אפילו להתנייד ללא רכב.

אני מדבר על איזור ירושלים - איתמר בן אבי

אחותי עזבה בשנה שעברה דירה ברחוב ירושלים (מרחק הליכה מהים, כיכר העצמאות, שוק, קניון השרון) דירת 3 חדרים ב2800 שח, לא הכל טוב ויפה כי הדירה אינה משופצת ואין חניה ומעלית אבל מדובר במחיר הוגן לטעמי

עריכה אחרונה על ידי Yony_S

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אופציה נוספת שלא נלקחה משום מה בחשבון היא מרכז העיר ששם הארנונה אינה מעוותת, המחירים יחסית נוחים ויש תחצ מעולה כך שניתן אפילו להתנייד ללא רכב.

אני מדבר על איזור ירושלים - איתמר בן אבי.

המחיר פה הוא נחמה פורתא. זה מרכז העיר נתניה, על כל המשתמע מכך. ההגעה לעבודה בבוקר תהיה רצופת רמזורים ועומסים, לא משנה מאיזה כיוון. גם אם זה יקח רבע שעה, הוא יגיע לעבודה סחוט ועצבני. ולגבי תח"צ... נסעת פעם בקו 48 לאזה"ת החדש? לא הייתי מאחל את זה לאף אחד, בטח שלא מדי בוקר.

פורסם

לא כזה נורא גרתי כמעט כל חיי ברחוב ברודצקי (הוא מצתלב עם ירושלים) ולהגיע לאזהת בבוקר היה לוקח לי עם רכב כ25-30 דקות ומונית שירות היתה עושה זאת לפעמים בפחות (טוב בכל זאת מדובר במתאבדים על הכביש)

בכל אופן אינני בא לשכנע היכן יגור והיכן לא, אני רשמתי הכל על סמך רשמיי האישיים, מה שכן אומר שאגמים/פולג/עיר ימים/נת 600 כמעט בודאות מחוץ לטווח המחירים והארנונה שם יקרה משמעותית משאר העיר (להוציא את קרית השרון).

באופן אישי הייתי מחפש דירה באיתמר בן אבי ששם המחיר נע סביב 4000 שח והגעה דרך הים לאזהת תיקח סביב ה20 דקות

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

מנצל את השרשור על מנת לשאול את המקומיים מה דעתם על שכירת יח' דיור 1-2 חד' בבית יהושע במחיר עד 3000 ש"ח.

הפרמטרים החשובים: שקט, נוף יפה, אוכלוסיה מתורבתת.

פורסם
המחיר פה הוא נחמה פורתא. זה מרכז העיר נתניה, על כל המשתמע מכך. ההגעה לעבודה בבוקר תהיה רצופת רמזורים ועומסים, לא משנה מאיזה כיוון. גם אם זה יקח רבע שעה, הוא יגיע לעבודה סחוט ועצבני. ולגבי תח"צ... נסעת פעם בקו 48 לאזה"ת החדש? לא הייתי מאחל את זה לאף אחד, בטח שלא מדי בוקר.

מי נוסע באוטובוס לאזה"ת?

מונית שירות 84. 6 שקלים ותוך 20 דקות אתה בעבודה. כנ"ל בחזור.

יש הרבה דברים שאפשר להתלונן עליהם בנתניה, תחבורה ציבורית לא אחד מהם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

~

ניקו, מוניות השירות של נתניה זה נחמד למי שגדל בנתניה. לאנשים שבאים מבחוץ המאפיה הקווקאזית הזאת לא עומדת בשום סטנדרט של תחבורה ציבורית בעולם המערבי, ואין לצפות מהם שיתרגלו אליה.

 

האוטובוסים של אגד תעבורה הם מדד יותר אובייקטיבי, והם יעילים למדי אפילו בקנ"מ בינלאומי, אבל שוב - המסלול ארוך ומתיש, הנוסעים האחרים הם חוטבי עצים ושואבי מים, וזה לא משהו שאיש הייטק (או משהו דומה לזה, בהתחשב בתקציב ובמיקום) ירצה לחוות מדי יום.

פורסם

נווה איתמר אכן שכונה שמרגישה כמו כפר קטן וכמעט לגמרי נטולה כל ציביון עירוני (לטוב ולרע, בעיקר לטוב), אבל כפי שנכתב פשוט אינה באיזור שמתאים לדרישות פות"ש. כמו"כ, היא גם אינה קרובה לים.

למי שמקום עבודתו הוא אזה"ת הישן, המיקום שלה הוא פצצה. למי שעובד באזה"ת החדש, לעומת זאת, מצפה מידי בוקר נסיעה שעלולה להיות מתישה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...