Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני אתחיל אני לא אסיים. אבל יותר קל להגיד את מה אין.

ומה מיוחד.

למשל בתא המטען יש שני פנסים. אחד מהם זה בעצם פנס נשלף שאמור לעזור במקרה חירום.

כיוון בליטה בגב תחתון גם לנהג וגם לנוסע.

הדלקת אור בתא הנוסעים וכיבוי מההגה.

כיבוי כל האורות בלוח שעונים ובפנל המרכזי בלחיצה אחת והשארת מידע בסיסי בלבד.

כפתור rest. למערכת האיוורור.

שבעצם מכניס אוויר צח אחרי כיבוי ונעילת הרכב למקרה שמישהו נשאר ברכב..

2 תאי קירור.

4 חלונות חשמל עולים ויורדים בנגיעה.

מראות מתקפלות בנעילה עם תאורת לד חזקה שבזמן פתיחה מאירים באיזור דלתות הרכב לזיהוי מפגעים.

וכל הדברים הסטנדרטיים חיישני תאורה גשם וכדומה. פנסי עוקבי פניה.

2 תאי איכסון מתחת למושבים הקדמיים.

2 מושבים מתכווננים לגובה.

תאורת מפות. לד.

מנופים להעברת הילוכים מאחורי ההגה.

התעייפתי. יש עוד מלא.

ואני כרגע לא ליד הרכב.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין כבר חדשות בגרסה pk.

נמכרה כחדשה ב 160

אני קיבלתי הצעה לרכב חדש, דיזל, 180,000 ש"ח. על הכביש כ - 185,000.

איני מכיר את מנוע הדיזל ואשמח לקבל תובנות באופן כללי לגבי דגמי הדיזל של הרכב הזה החדשים.

כרגע אני בעלים של C4 פיקאסו רובוטי, שנת 2008, מנוע 2,000.

אנחנו משפחה גדולה והפיקאסו מאד מרווח לנו ונתן לנו שירות מצויין והייתי שמח להמשיך לדגם החדש, אבל יש לי דילמות רבות לגבי המשך רכישת הפיקאסו בשל תדמית גרועה בשוק ועקב כך מחירון נמוך, אבל מכל מה שקראתי, גרסת C4 פיקאסו החדשה מאד מוצלחת. השאלה כאמור, לגבי הדיזל.


×
×
  • תוכן חדש...