Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרסת ה pk.מאובזרת מאוד מאוד ומומלצת מאוד.

מה סוג עסקת הליסינג זה בתנאי שיש לך את המסמכי עסקת הליסינג המימוני מהבעלים המקורי.

הגרסת pk. תומחרה כחדשה ב כ 160 אלף שח. זאת לא גרסת ליסינג נורמטיבית. גם שלי היתה ליבינג מימוני. אבל הרכב נרשם ביד הראשונה חשירות על הקונה . כך שזאת בעצם היתה סוג של הלוואה מהיבואן.

מה הקילומטרים שעבר הרכב. או תאונות. זה הכי משמעותי.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזל טוב - תהנה ותחזור לדווח על חוויותיך מהרכב :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רכב מאוד מפנק לדעתי הגיר הרובוטי לא כזה נורא כמו שמתארים יכול להיות בגלל שמעולם לא נסעתי על רכב אוטומט אבל אני סך הכל אני מרוצה מהגיר והתפקוד שלו.

הרכב מאוד מפנק. יש בקרת שיוט,פנסי ערפל עוקבי פניה, השחרה מקורית מהיצרן בחלונות האחוריים, תאי אחסון גדולים וכו'.

אפילו המערכת המקורית של הרכב מאוד הפתיעה לטובה.

הרכב שנת 2012 עם 95,000 קילומטר.

פורסם

אחלה קילומטרז. אגב הדיבורית המקורית לא עובד טוב עם אייפון.

אתה כל יום תגלה אבזור חדר ומגניב.

רמז... תבדוק מה יש מאחורי הקונסולה המרכזית שבין המושבים

פורסם

החלפת מגבים - במהלך 30 שניות אחרי סגירת סוויץ' ללחוץ את ידית המגבים כלפי מעלה או מטה.

 

ואז זה מעמיד את המגבים במצב שרות, בצורה אנכית.

 

ככה זו עובד ב C4?

 

 

אם כן, אז סיכוי נמוך לגלות את זה לבד בלי לקרוא בספר רכב.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...