Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון מהבוקר,

דיברתי עם הסוכנת שלי, השכן דיווח על התאונה לביטוח שלו, הם מסרבים לאמר מה בדיוק הוא דיווח (לטענתה הם לא מחוייבים).

היא מציעה לי ללכת למוסך שנמצא בהסדר עם חברת הביטוח שלי והיא תשלח שמאי שעובד עם הביטוח שלי (הראל).

אני אתן להם צ'ק דחוי ונגיש את התביעה לתשעה מיליון.

מה דעתכם? הצעות להתנהל אחרת?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עולה אצלי עוד שאלה, למה בעצם אני צריך שהביטוח שלי יהיה צד בעניין?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם אתה לא מתכוון לתבוע את הביטוח שלך, אין סיבה שיהיה צד בעניין.

אם הוא נחמד, הוא יכול לעזור לטפל בניירת מול הביטוח של הפוגע/ מול הפוגע עצמו.

פורסם

תודה, אני שוקל האם ללכת ולתקן את הנזק ולאחר מכן לבקש מתשעה מיליון לשלם. במידה יסרבו לתבוע אותם.

האם זה חכם? האם כדאי לערב שמאי לפני התיקון? אולי לפנות אליהם ישירות לפני התיקון ולנסות שישלחו אותי למוסך בהסדר שלהם על חשבונם?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אתה לוקח שמאי שלך

 

אתה הולך למוסך שלך

 

אתה מגיש להם דרישה לתשלום תוך 14 יום במכתב רשום מנומס ותקיף , משלמים סבבה, לא משלמים, תובע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.

 

סוכנת הביטוח שלך יכולה לסייע לך בזאת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה תודה. כך אעשה, כבר ביררתי עם שני שמאים שונים.

שניהם אגב לא חברים באיגוד השמאים, זה יכול לפגוע בתביעה העתידית?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

דעתי שונה מדעתו של ישה.

 

הייתי מנסה לסגור את העניין עם השכן ללא תביעה ומשפט אפילו אם מדובר בהפסד מסויים.

 

אני סבור שאם חברת הביטוח לא תסכים לשלם ותגיע למשפט מיוצגת ע"י עו"ד, רוב הסיכויים שלא תקבל 100% מסכום התביעה אלא בניכוי אשם תורם שיקבע השופט.

זה שהשכן הודה באשמה לא ימנע מהעו"ד להזמין את השכן לדוכן העדים. הוא יוביל את העדות שלו לכך שהשכן לא יוכול לאשר בוודאות שאשתך הייתה בעצירה מוחלטת. הפסיקה הקשורה לחניונים ידועה, רוב התקדימים מחלקים את האשם והשופט בקלות יכול לקבוע 20-30% אשם תורם.

תוסיף לזה את עלויות נוספות של השמאי + הוצאות משפט שגם תתחלקנה בין הצדדים.

כמו כן תצטרך להביא את אשתך להעיד + כל הטירטורים הקשורים לדרישת תשלום + הגשת התביעה.....

 

אני אישית הייתי מעדיף לספוג הפסד מינורי, אלא אם כן אתה מעדיף לעבור את התהליך כדי להתנסות... זה יכול להיות שיקול מכריע :-)

פורסם

שמאי רכב צריך שיהיה לו רשיון לעסוק בכך ממשרד התחבורה

 

אין צורך שיהיה חבר באיגוד מקצועי כלשהו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בתביעות קטנות אין עו"ד

 

כיוון שלשכן ,שלדעתו הוא האשם בתאונה , אין עניין להקל על חברת הביטוח שלו , כי כך או כך הוא משלם את אותם עלויות של השתתפות עצמית , לא בטוח שבעדות שלו הוא יסייע לחברת הביטוח שלו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בתביעות קטנות אין עו"ד

כיוון שלשכן ,שלדעתו הוא האשם בתאונה

 

ברגע שפ"ש יתבע את השכן, השכן יודיע לח"ב שלו והיא תבקש מב"מ להצטרף לתביעה.... ומי יצג אותה אם לא עו"ד.

 

דעתו של השכן כעד ההגנה לא מעניינת אלא העובדות בלבד.

פורסם

אין לך מושג מה אתה כותב. חברת הביטוח לא תיוצג על ידי עו"ד!!!!!!כי מדובר בבית משפט לתביעות קטנות שם אין ייצוג של עו"ד אלא במקרים נדירים, והמקרה הזה הוא לא אחד מהם.

 

והשכן יעיד שהוא פגע ברכב של השכנה כשהיא נמצאת במצב עמידה. גם השכנה תעיד כך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ברגע שפ"ש יתבע את השכן, השכן יודיע לח"ב שלו והיא תבקש מב"מ להצטרף לתביעה.... ומי יצג אותה אם לא עו"ד.

 

דעתו של השכן כעד ההגנה לא מעניינת אלא העובדות בלבד.

קצת פרופורציות.

השרשור הזה עוסק בסה"כ במכה קטנה עדינה וחמודה בחניה. מה כבר יש עוד לטחון כאן?

הגענו לעו"ד. .. עוד כמה עמודים נגיע לערעור המחוזי ומשם הדרך לבגצ קצרה -:)

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

חוזר על מנת לעדכן,

סוכנת הביטוח שלי התקשרה אלי, אמרה שחברת הביטוח של השכן דוחה את התביעה עקב "רשלנות תורמת".

לא היה לי כל כך זמן לדבר איתה כי הייתי עסוק בעבודה, לטענתה אחרי שיחזירו את החומר אני אוכל לתבוע אותם בתביעות קטנות.

איך הייתם מתקדמים מכאן?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

זה בדיוק מה שאמרתי שיקרה

 

 

 

הייתי מנסה לסגור את העניין עם השכן ללא תביעה ומשפט אפילו אם מדובר בהפסד מסויים.

 

אני סבור שאם חברת הביטוח לא תסכים לשלם ותגיע למשפט מיוצגת ע"י עו"ד, רוב הסיכויים שלא תקבל 100% מסכום התביעה אלא בניכוי אשם תורם שיקבע השופט.

 

הייתי חוזר ומנסה לסגור את העניין עם השכן אם זה עדיין אפשרי.

כמובן אתה יכול לתבוע אבל כפי שרשמתי יהיה לך לא קל לקבל 100%.

פורסם (נערך)
אין לך מושג מה אתה כותב. חברת הביטוח לא תיוצג על ידי עו"ד!!!!!!כי מדובר בבית משפט לתביעות קטנות שם אין ייצוג של עו"ד אלא במקרים נדירים, והמקרה הזה הוא לא אחד מהם.

 

והשכן יעיד שהוא פגע ברכב של השכנה כשהיא נמצאת במצב עמידה. גם השכנה תעיד כך.

 

:lol: איך פיספסתי את התגובה הנ"ל.

נו בטח, זה יהיה קצב מהסופר השכונתי (זה שיבוא לדיון מצד חברת הביטוח):lol:

 

טוב, אני אסביר אם זה לא היה ברור מלכתחילה: חברת הביטוח לא תיוצג על ידי עו"ד כהגדרתו. אבל מי הוא הבן אדם שיבוא לדיון. תאגידים גדולים (חב' הביטוח בפרט) מעסיקים למטרות האלה את עו"ד צעירים או משפטנים שבאים לדיונים בבתי המשפט לתביעות קטנות. הם לא באים על תקן עו"ד אלא כנציגים של התאגיד (צד בתביעה).

וברור שלהתעמת עם מישהו מנוסה וקרוב לתחום המשפט זה לא כמו להתדיין עם אזרח מן השורה.

עריכה אחרונה על ידי נומד

×
×
  • תוכן חדש...