Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:lol: איך פיספסתי את התגובה הנ"ל.

נו בטח, זה יהיה קצב מהסופר השכונתי (זה שיבוא לדיון מצד חברת הביטוח):lol:

 

טוב, אני אסביר אם זה לא היה ברור מלכתחילה: חברת הביטוח לא תיוצג על ידי עו"ד כהגדרתו. אבל מי הוא הבן אדם שיבוא לדיון. תאגידים גדולים (חב' הביטוח בפרט) מעסיקים למטרות האלה את עו"ד צעירים או משפטנים שבאים לדיונים בבתי המשפט לתביעות קטנות. הם לא באים על תקן עו"ד אלא כנציגים של התאגיד (צד בתביעה).

וברור שלהתעמת עם מישהו מנוסה וקרוב לתחום המשפט זה לא כמו להתדיין עם אזרח מן השורה.

 

מי שבא מטעם חברת הביטוח הוא עובד במחלקת התביעות. והוא אינו עו"ד אבל הוא מנוסה מאוד ( ולפי דברי שופטים רבים ) רבים מהם טובים מעורכי דין.

 

והשופטים מודעים לכך, ולכן " מגינים "על התובע.

 

עדיין , לא מדובר במשפט רצח, אלא בהצגת העובדות , והשופט פה יש לו נטיה לקבל את התביעה של התובע, כי בד"כ מי שמרגיש צודק , הוא זה שתובע.

 

פשרה היא תמיד דבר טוב, אבל לא תמיד הצד השני מוכן לפשרה, ואז עליך לתבוע, או לבלוע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני מבין נכון השכן מבקש ממך להוזיל את העלות ב200 ש"ח + מעמ ואז הוא ישלם הכל מכיסו?

אם הבנתי נכון, ניראה לי שהדבר הכי חכם הוא לספוג את ה200 האלו על חשבונך.

פורסם
אם אני מבין נכון השכן מבקש ממך להוזיל את העלות ב200 ש"ח + מעמ ואז הוא ישלם הכל מכיסו?

אם הבנתי נכון, ניראה לי שהדבר הכי חכם הוא לספוג את ה200 האלו על חשבונך.

 

בדיוק מה שחשבתי בזמן קריאת השרשור.

אבל אז קראתי שוב שהשכן ביקש ממנו להתווכח עם המוסך שיוריד 200 ואז הוא ישלם לו חצי.

 

קרה לי מקרה דומה לפני שנתיים ששכן פגע בי שהייתי באוטו וניסה להתחמק. לשמחתי יומיים לפני זה הגיע לי המצלמה דשבורד ובזמן שדיבר עם חברת הביטוח שלו דאגתי שישמעו אותי אומר שהייתה מצלמה פועלת.

ההתקפלות שלו ושל חברת הביטוח היו מהירים כמו ברק בחורף.

פורסם

לידיעה, השכן שלח אותי להתווכח על 200 ש"ח ומע"מ ואז היה מוכן לשלם חצי.

בכל מקרה זה לא רלוונטי יותר, מכיוון ששמאי כבר הוציא דוח ואגב קבע שישנה ירידת ערך.

הסוכנת שלי כבר חזרה אלי ואמרה שהם דחו את התביעה (לא מפתיע כמובן) בגלל "רשלנות תורמת".

אני מתלבט האם לפנות אליהם פעם נוספת בדרישת תשלום לפני הגשת תביעה, רק כדי לעשות את הדברים לפי הספר.

בכל אופן אני מתייחס לזה כמקרה ללמוד ממנו, הסכומים האלו לא ישנו לי את החיים.

את המסקנות שלי אני אפרסם בסיום.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

את הדחיה של התביעה שלך הייתם אמורים לקבל בכתב!!

 

חברת הביטוח מנועה בכתב הגנתה מלהעלות טענות הנוגדות את הסיבות לדחיה /שניתנו לך כעת.

 

לכן ראה על מה הושם הדגש בסיבות הדחיה , כדי לעבות את כתב התביעה שלך בטענות שיתגברו על הטענות של חברת הביטוח.

 

אם לא בוער לך הזמן , שלח מכתב רשום נוסף, ותן להם 10 ימים לשלם. יסכימו ( לא סביר ) יופי, לא יסכימו הגש תביעה , שאחד מנספחיו יהיה מכתב הדרישה הזה גם כן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מהניסיון שלי (של אישתי בעצם).

 

אתה תובע את השכן על הנזק שנגרם לך, על ירידת הערך, עליית פרמיה (תבדוק שהחברת ביטוח שלו לא תבעה אותך) וכל מה שצריך.

מהניסיון שלי עדיף ששניכם (גם אתה וגם אשתך) תופיעו בתור תובעים.

השכן מודיע לחברת ביטוח שלו על התביעה. החברת ביטוח שלו מוסיפים את עצמם כנתבעים.

 

במקרה שלנו חברת הביטוח לא שלחה נציג מטעמה ורק הנתבע עצמו התייצב. במקרה כזה אני מניח שהשכן שלך יודה ישר באשמה ובית המשפט יפסוק לטובתך.

 

אם יהיה נציג של חברת הביטוח אז לא מדובר בעורך דין אלא שנציג מטעם המחלקה המשפטית שזה מה שהוא עושה למחייתו. ממה שראיתי מדובר באנשים תיאטרליים

שאוהבים להתווכח. תעמוד על שלך, תבוא ממוקד ועם צילומים של המקום. תחכה לנקודה שבה הצד השני לא דובר אמת ותדגיש את זה.

 

אם אשתך עמדה במקום ולא נסעה אז המכה ברכב שלה צריכה להיות ממוקדת ולא מריחה. אם המכה ממוקדת יהיה לך קל יותר להוכיח שאתה צודק.

 

 

אסף

פורסם

תודה לכם, עצות באמת טובות.

כמובן שאני אחכה לקבל את הניירת קודם, בלי ניירות אני לא זז.

המכה באמת ממוקדת מאוד ויש לי תצלומים מכל הכיוונים. נקודה טובה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!


×
×
  • תוכן חדש...