Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר בגולף 2001 ידנית שנכבית אך ורק בנסיעה בהילוך חמישי לאחר שלוחצים על הקלאץ ומחזיקים אותו. לא קורה בשום מצב אחר, רק במה שתארתי. הרכב מחזיק טורים יציבים, כל ההילוכים סדירים כולל החמישי.

 

אשמח לשמוע כיוונים...

תודה רבה

פורסם

היי תודה.

אם זו מצערת למה שהמנוע יכבה רק בחמישי עם קלאץ בפנים? נניח ואני מכניס לניוטרל במקום להחזיק את הקלאץ לחוץ, התופעה לא מתרחשת...

הקלאץ לקראת סוף חיו, היכול להיות איזשהו קשר?

פורסם

קח את שלל הבעיות שטענת לגביהן לאחרונה וגש למוסך רון בת"א. חפש שרשור המלצות לגביו בתת הפורום הרלוונטי.

לחילופין תוכל לפנות אליו באופן ראשוני דרך האתר כאן, או טלפונית.

פורסם

אם התקלה חוזרת על עצמה קבוע (כלומר אם פתרת אותה, יהיה לך קל לבדוק את זה באבחון עצמי) - הייתי מתחיל מהעצה של מאור.

אם אתה מתעניין על מוסך מומלץ - הייתי מתחיל מהעצה של תום.

פורסם

בטוח שזה תלוי הילוך ולא תלוי מהירות?

באמת נשמע כמו מצערת.

סע אל רון, תו לו צ'ק פתוח, כשאתסוף את הרכב תבין למה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
קח את שלל הבעיות שטענת לגביהן לאחרונה וגש למוסך רון בת"א. חפש שרשור המלצות לגביו בתת הפורום הרלוונטי.

לחילופין תוכל לפנות אליו באופן ראשוני דרך האתר כאן, או טלפונית.

+1 לך אל רון שיפתור לך את הבעייה.

לי היתה בעייה דומה ב MK5 שהיתה לי רכב נכבה לבד במהירויות שונות - רון מצא שזו תקלת משאבת דלק ופתר ממש מהר את זה

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...