Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

אני עומד בפני התלבטות קטנה והייתי יותר משמח לקבל עצה מבעלי ניסיון. בבעלותי מזדה 3 שנת 2005, וברצוני להחליף את המערכת הקיימת.

אילו אפשרויות עומדות בפניי אם אני משאיר את ה HU הקיים ומחליף רק את הרמקולים? האם כדאי להחליף את הקדמיים בלבד או את כל ה -4? האם כדאי לקנות מתאמים ולחפש 6.5 או להישאר עם ה 5x7?

או שאולי הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להחליף את המערכת קודם כל?

 

ידוע לי ש Morel tempo מאוד מומלצים לסטאפ הזה, אך לצערי כמעט כל חנות שניסיתי טענה שהרמקול ישן מאוד ואינו קיים כבר.

 

אם למישהו יש הצעות\הערות ובנוסף אם מישהו מכיר איפה אפשר להשיג את ה Tempo 5x7 במחיר טוב, אשמח לשמוע.

תודה לכל העונים.

עריכה אחרונה על ידי emil91
פורסם

עומדות בפניך מספר אפשרויות ,השאלה היא באיזה תקציב.

מומלץ לפני הכל להחליף את המערכת המקורית המיושנת באחת איכותית.

מומלץ ללכת על רמקולים 5X7 או 6X8 שגם ניכנסים שם.

פורסם
עומדות בפניך מספר אפשרויות ,השאלה היא באיזה תקציב.

מומלץ לפני הכל להחליף את המערכת המקורית המיושנת באחת איכותית.

מומלץ ללכת על רמקולים 5X7 או 6X8 שגם ניכנסים שם.

 

קודם כל תודה על התגובה.

התקציב לא כל כך מוגדר כרגע, אבל התכנון שלי הוא לא לקנות הכל במכה אלא להיכנס לזה בהדרגה.

את המסגרת למערכת כבר קניתי, אז אני מאמין שמערכת באיזור ה 300-500 שח תסדר אותי היות ואין לי צורך ממשי ב 2din.

שקלתי לדוגמא לקנות את ה jvc kdx110 שעולה כ 300 שח.

יש איזשהם רמקולים מומלצים חוץ ממורל שהזמינות שלהם יותר גבוהה?

 

עוד משהו, לגבי החלפת ה HU המקורי. ממה שהבנתי הצג של המזגן מחובר למערכת, האם אפשר להפריד אותם בקלות או שתהיה לי בעיה עם זה?

פורסם

אם אני זוכר נכון שנת 2005 בדגמים הנ"ל היא "בעיתית"

מבחינת התצוגה של המזגן ,תצתרך לברר עם מתקין מנוסה

אם ניתן להשאיר את התצוגה ע"י מתאם כל שהוא או שהיא מתבטלת.

 

אני אישית ממליץ על Pioneer DEH-X1750UB באותו טווח מחיר.

אם אתה רוצה להשקיע יותר עד 500 ש"ח אז אתה יכול ללכת על Pioneer DEHX4750BT.

 

בנוגע לרמקולים מתאימים ישנו קומפוננט 6X8 של JBL טוב מאוד

באותה רמת מחיר של הטמפו 5X7 קוואסלי.

http://b-a-s-s.co.il/רמקול-קומפוננט/רמקול-קומפוננט/jbl-gto8608c

×
×
  • תוכן חדש...