Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפס חווית נהיגה ברכבים מודרניים פשוטים - זעקה השמימה בעקבות רכב חלופי (שיתוף)


shay_ts
שימו לב! השרשור הזה בן 3266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ככה רוב הרכבים המודרנים היום, אם רוצים יותר חווית נהיגה זה כבר עולה הרבה יותר כסף, בעבר זה נכלל לפחות בכמות מסוימת של אחוזים גם ברכבים הזולים שהיו בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי פעם פיג'ו 205 ושנאתי אותה.

נכון, כמה פעמים בשנה כשנסעתי לגליל היא היתה מהנה, אבל רוב הזמן בפקקים של חיפה והקריות היא היתה סיוט.

בנסיעה איטית ההגה היה מותאם לבודי בילדרים והקלאץ' היה קשה כמו אבן וגם ידית ההילוכים לא היתה ידידותית למשתמש. בסיום הנסיעה הייתי מרגיש כאילו שיצאתי ממכון כושר וחלמתי על הרגע שבו אוכל לקנות רכב חדש וקליל שמותאם לנסיעה עירונית פקוקה. וזה גם נראה לי מה שרוב הנהגים רוצים ומחפשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכונה הטענה של מי שטוען שאינני בקיא די הצורך ברכבים, לא תיאורטית, לא מעשית - ולכן כנראה חלופות אחרות יכלו להוביל למחשבות מוטוריות אובדניות פחות מבחינתי.

 

אבל זו נראית לי מגמה. כולנו שמנים יותר וכולנו מנותקים יותר (ובבקשה לא להעלות תמונות שלכם בלי חולצה במסגרת טיעון נגד).

זה מאד נוח להיות שמן ומנותק, ומאד יעיל, ומגדיל תפוקה, אבל משהו הולך לאיבוד בדרך.

 

חד וחלק אמרתי, 3 דקות ראשונות של פקקים עם יונדאי הרגישו מעולה ביחס לקלאץ' עם נקודת הפרדה בגובה האלפים ב-206+. אבל מיד אחר כך, רציתי לברוח. כלומר יש משהו בנוחות שגורם לרכב להיות סוג של אינפוזיה של מזון לוריד במקום לשבת לארוחה עם חברים. אתה לא באמת מעורב. אתה לא באמת עושה הרבה. אתה סתם יושב כמו אידיוט (או כמו אדם חכם, כל אחד יבחר מה שמתאים לו) ונח.

 

ואני שואל - מה נחה? מה נחה מה? לנוח 10 דקות בפקקים זה בסדר, לנוח בנסיעות ארוכות זה סיוט (כן! סיוט. ולשם האנלוגיה: מעדיף לעבוד שעתיים במשרד או אפילו בחוץ מלעבוד שעתיים בשמירה).

 

אני מעדיף שאון מנוע ורעשי רוח מטרידים על שקט ובועתיות מוחלטת, שבה רק מד המהירות מספר לכם מה אתם עושים, ואתם בתכל'ס לא ממש מאמינים לו. ונשבע לכם, שאם מישהו היה אומר לי את זה לפני הרכב החלופי (שעשיתי איתו כ-400 ק"מ ביומיים) הייתי חושב שהוא מקשקש. דווקא בגלל זה, ודווקא בגלל אי ההיגיון המסויים המובנה בטיעוניי, התופעה הזו מעניינת אותי יותר.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו במקום על היונדאי היית נוהג על קליאו דור רביעי או על אחת מהוואגיות ממשפחת TSI כנראה שהיית מדבר אחרת

 

יש וואגית ממשפחת TSI.

בהשוואה לצרפתיות שהיו לי בשנות ה-90', בכל הקשור לנוחות, ניהוג והתנהגות, מדובר ברכב שהוא לא פחות ממחורבן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים לגמרי עם פות"ש.

ב I20 לא נהגתי אולם לפני מספר שבועות השאלתי משכן I10 חדשה לגמרי.

ועוד הדגם המפואר (1.2) פשוט לא הבנתי איך שמים על הדבר הזה 80K ש"ח.

הגולף הישנה שלי (דור 4) שווה פי אלף ממנה על החדשה יותר (דור 5).

בכלל אין מה לדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו מכוניות! איך אפשר להטיס היום מטוס שהוא מלא אלקטרוניקה והמחשב מחליט במקום טייס? עם כל אמצעיי עזר שמרוקנות את ההנאה מהטסה מתוכן? אני זוכר שב 1945 עוד הוי מטוסים! איזה רעש מנוע, איזה תחושה מדהימה כאשר אתה מושך ידית בשתי ידיים ולא באצבע אחת, כמו בבוינג מודרני. זוועה וחורבן הבית.

עריכה אחרונה על ידי baget
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כי הרי כולנו מטיסים מטוסים כל היום. ממש באסה שאי אפשר להכניס קצת כיף לפעילות יומיומית פרטית כמו הטסת מטוס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוגיקה שעומדת מאחורי הטבת מטוס נוסעים מסחרי (הבאת נוסעיו שלמים ובריאים ליעדם) שונה מהלוגיקה שעומדת מאחורי מקרים מסויימים של נהיגת מכונית (הסבת אושר לנהג) ועל כן ההשוואה בין שני המקרים שגויה מיסודה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האושר מהמכונית אני מקבל בתחנת הדלק ובמוסך. האוטו עושה בדיוק מה שאני מצפה ממנו.

אז אתם תהנו לכם עם המכוניות המתקשרות שלכם, ואני אהנה לי עם המכונית היעילה שלי.

מי אמר שההנאה שלכם יותר חשובה/ נכונה מההנאה שלי?

 

שורה תחתונה זה עוד שרשור קלישאות מיותרות שמזכירות לי איך כל כתבי הרכב בכו כשיצאה ה 206 כי היא לא היתה חדה כמו ה 205 ואיך הם ייללו כשיצאה ה 307 כי היא לא התקרבה לניהוג של ה 306. רק מיחזרתם את הסיסמאות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שום קלישאות. סע במכונית מלפני 20 שנה ובמכונית מודרנית ותרגיש את הניתוק.

זה כמו עם הצי'פס המסעדות. פעם בכל המסעדות הצ'יפס שהגישו היה נחתך במקום ומטוגן בשמן עמוק. היום כמעט כולם קונים צ'יפס מוכן קפוא והטעם בהתאם.

למה אי אפשר לייצר מכונית שגם יעילה וגם מתקשרת? אפשר. אבל רוב האנשים הם כמוך, מחפשים בעיקר יעילות אז לא שווה להשקיע.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הקהל לא רוצה את זה.

הלקוחות רוצים הגה קל, ומינימום 'להרגיש את הכביש'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויש מצב שמה שמסב אושר לנהג - זה הבאת נוסעיו שלמים ובריאים ליעדם ללא מאמצים מיותרים ולא אכפת לו ממה שמעניין קבוצה מצומצמת של "חולי הגה"? זה פשוט מגוחך שבין אדם פותח דיון בהכרזה שיש לו פזיו 206 (ועוד פלוס) וכמובן ידנית (אות לאצולה מוטורית) והוא לא מבין אנשים שקונים I20. אז אולי כדאי לשבת בשקט ולחשוב עוד פעם (זה אף פעם לא מזיק) למה רכבים מסוג i20 כול כך פופולרים ופזיו 206 - לא במיוחד. לסיכום - אני בעד נהג מאושר. ואני גם מבין נהגים יכולים להיות מאושרים מדברים שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פיקנטו אוטומטי. אז או שהציפיות שלי מהרכב התכווצו עם השנים (...) או שהרכב הזה (אולי בזכות הגודל שלו ולמרות שהוא אוטומטי...) באמת מהנה לנהיגה, לפחות כאשר "לוחצים". אני מרגיש את העברות המשקל בפניות ויש לי בזמן הנהיגה מין חיבור עם הרכב שלא היה לי בזמנו עם הפורסטר הידני (שהרגיש גמלוני משהו...).

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
ויש מצב שמה שמסב אושר לנהג - זה הבאת נוסעיו שלמים ובריאים ליעדם ללא מאמצים מיותרים ולא אכפת לו ממה שמעניין קבוצה מצומצמת של "חולי הגה"? זה פשוט מגוחך שבין אדם פותח דיון בהכרזה שיש לו פזיו 206 (ועוד פלוס) וכמובן ידנית (אות לאצולה מוטורית) והוא לא מבין אנשים שקונים I20. אז אולי כדאי לשבת בשקט ולחשוב עוד פעם (זה אף פעם לא מזיק) למה רכבים מסוג i20 כול כך פופולרים ופזיו 206 - לא במיוחד. לסיכום - אני בעד נהג מאושר. ואני גם מבין נהגים יכולים להיות מאושרים מדברים שונים.

בין פופולריות ואושר אין שום קשר. אושר זה עניין אינדיבידואלי ופופולריות מדברת למכנה המשותף הנמוך ביותר.

בעינך זה מגוחך שמישהו לא מבין איך כולם קונים I20 וזה לגיטימי. בעיני זה מגוחך לשלם הון תועפות על רכב חדש כשאני לא אפיק שום הנאה מהשימוש בו. גם זה לגיטימי לדעתי.

אני מסכים שאת רוב הצרכנים תקשורת עם הנהג בכלל לא מעניינת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...