Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפס חווית נהיגה ברכבים מודרניים פשוטים - זעקה השמימה בעקבות רכב חלופי (שיתוף)


shay_ts
שימו לב! השרשור הזה בן 3266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היונדאי אולי לא מהנה אבל מספקת משרוב אנשים מחפשים, אמינות, אחזקה לא יקרה ואיבזור.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שום קלישאות. סע במכונית מלפני 20 שנה ובמכונית מודרנית ותרגיש את הניתוק.

זה כמו עם הצי'פס המסעדות. פעם בכל המסעדות הצ'יפס שהגישו היה נחתך במקום ומטוגן בשמן עמוק. היום כמעט כולם קונים צ'יפס מוכן קפוא והטעם בהתאם.

למה אי אפשר לייצר מכונית שגם יעילה וגם מתקשרת? אפשר. אבל רוב האנשים הם כמוך, מחפשים בעיקר יעילות אז לא שווה להשקיע.

תרשה לי להוסיף השוואה קולינרית - כמה אנשים קונים גבינה "טל העמק" וכמה - קממבר או רוקפור? לגבי ניתוק מהנהג - גם מכוניות-על מודרניות הם כבר לא מה שהיה פעם - היום כל טמבל יכול לנהוג בפרארי או 911 ולא להרג. אלה אם הוא מאוד רוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

^עניתי לך על זה בהודעה 30. מה שכולם קונים לא פופולרי כי הוא יותר טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין פופולריות ואושר אין שום קשר. אושר זה עניין אינדיבידואלי ופופולריות מדברת למכנה המשותף הנמוך ביותר.

בעינך זה מגוחך שמישהו לא מבין איך כולם קונים I20 וזה לגיטימי. בעיני זה מגוחך לשלם הון תועפות על רכב חדש כשאני לא אפיק שום הנאה מהשימוש בו. גם זה לגיטימי לדעתי.

אני מסכים שאת רוב הצרכנים תקשורת עם הנהג בכלל לא מעניינת.

 

אני גם מסכים אתך - הכל לגיטימי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מפחד מהרגע שאצטרך להחליף את הרכב שלי. ברור לי שאצטרך להחליף מתישהו, גם כי הגיל עושה את שלו וגם כי צריך לגוון.

לא שיש לי איזה רכב על, אבל מאוד מרוצה מההתנהגות והכייף שהוא מספק לי. מקווה שאצליח למצוא רכב חדיש יותר, ידני עם מנוע גדול והצליל הנכון. גם אם זה אומר לרדת מעט בשנתון.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהכותרת אומרת "אפס חוויות נהיגה ברכבים מודריים פשוטים"

הרכבים האלה לא נועדו לספק חווית, הרכבים האלה נועדו להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בצורה המהירה והחסכונית ביותר (ורצוי שגם לא יתקלקלו), ומיועדים למעמד הביניים.

מדוע אנשים מתפלאים שהרכב שלהם לא "חוויתי"? הרי בן אדם שקונה i20 או מזדה 3 או איביזה או כל רכב פשוט, אמור לדעת שזה הרכב הכי פשוט ורגיל שיש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שורה תחתונה זה עוד שרשור קלישאות מיותרות שמזכירות לי איך כל כתבי הרכב בכו כשיצאה ה 206 כי היא לא היתה חדה כמו ה 205 ואיך הם ייללו כשיצאה ה 307 כי היא לא התקרבה לניהוג של ה 306. רק מיחזרתם את הסיסמאות.

 

בין ה-206 ל-205 היה עוד דור (106/306) והיא אכן היתה *קצת* פחות טובה מהן.

ה-307 היתה קקה של מכונית בהשוואה ל-306, ולמרות שאבא רצה לקנות לי אחת במתנה, אמרתי לו שאני נשאר עם ה-XSI ושיישמור את הכסף לבזבוזים יותר ראויים.

כן, עד כדי כך ה-307 היתה נפל לעומת ה-306.

 

אלו לא קלישאות, אלו עובדות חיים.

מכוניות פחות טובות לנהיגה מהטובות של שנות ה-90', מבחינת התנהגות כביש.

 

את מי שהוא חובב נהיגה זה מעניין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עמוקה יותר.

 

כשמכוניות A to B הופכות מנותקות מדי, ניחא.

כשמכוניות שאמורות להתחרות על ליבם של חובבי ההגה הופכות מחורבנות לנהיגה, זו בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין.

אני בעלים של יונדאי I20, הרכב מאובזר מאוד, מרווח, נותן תמורה למחיר, מציג אמינות טובה מאוד אבל ממש לא מהנה לנהיגה.

כשמדי פעם אני נוהג בפולו הידנית 2007 של המשפחה, עם כל זה שזו בסה"כ פולו היא ה-ר-ב-ה יותר מהנה ומתקשרת מהיונדאי ואני כ"כ נהנה לנהוג בה פי כמה וכמה מאשר ביונדאי.

היום היצרנים לא בונים מכוניות אלא יותר סוג של מקרר משוכלל עם 4 גלגלים.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עמוקה יותר.

 

כשמכוניות A to B הופכות מנותקות מדי, ניחא.

כשמכוניות שאמורות להתחרות על ליבם של חובבי ההגה הופכות מחורבנות לנהיגה, זו בעיה.

 

זו לא בעיה, זה מצב קיים.

האבולוציה היא תהליך של הוצאת הנהיגה מידי הנהג.

הפורום הזה כבר מחשב קיצו לאחור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד היום לא יצא לי לנהוג ברכב אסייתי מהנה לנהיגה, אולי אם תזדמן לידיי איזו ולוסטר טורבו או WRX/STI/BRZ אדבר אחרת, אבל המשפחתיות והסופר מיניז מאוד משעממות.

לא צריך ללכת רחוק. נסה מאזדה 3 MK1.

על הולוסטר אפשר לוותר.

 

גם לא ברורה לי ההשוואה לתוצרת VAG עם מנועי TSI. רובן לא משהו בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא בעיה, זה מצב קיים.

האבולוציה היא תהליך של הוצאת הנהיגה מידי הנהג.

הפורום הזה כבר מחשב קיצו לאחור.

אני רק מקווה שקייטרהאם ימשיכו להתעקש עם הסופר 7 גם כשגוגל ישלטו בכבישים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...