Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפס חווית נהיגה ברכבים מודרניים פשוטים - זעקה השמימה בעקבות רכב חלופי (שיתוף)


shay_ts
שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ויש מצב שמה שמסב אושר לנהג - זה הבאת נוסעיו שלמים ובריאים ליעדם ללא מאמצים מיותרים ולא אכפת לו ממה שמעניין קבוצה מצומצמת של "חולי הגה"? זה פשוט מגוחך שבין אדם פותח דיון בהכרזה שיש לו פזיו 206 (ועוד פלוס) וכמובן ידנית (אות לאצולה מוטורית) והוא לא מבין אנשים שקונים I20. אז אולי כדאי לשבת בשקט ולחשוב עוד פעם (זה אף פעם לא מזיק) למה רכבים מסוג i20 כול כך פופולרים ופזיו 206 - לא במיוחד. לסיכום - אני בעד נהג מאושר. ואני גם מבין נהגים יכולים להיות מאושרים מדברים שונים.

 

 

 

****הודעה גסה בצורה יוצאת דופן נמחקה והמשתמש קיבל התראה חמורה****

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין יש כמה סופרמיני פשוטות שמהנות יחסית. פיאסטה, מאזדה 2 וסוויפט למשל. שתיים מהן גם אסיאתיות ואמינות מאוד (לא יודע לגבי הפיאסטה).

הקליאו דור 4 היא הרבה דברים, אבל מהנה לנהיגה היא ממש לא.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככלל המכוניות הולכות ומשתפרות.

לציין שטכנולוגיות מסוימות עשויות בהתחלה לפגוע בחלק מחווית השימוש עד אשר הן מבשילות.

לדוגמא - הגה כוח בתגבור חשמלי שהפך עם השנים למדויק להפליא ואף מתגמל (במכוניות מסוימות).

עוד דוגמא - גיר אוטומטי (על סוגיו השונים) שהולך ודוחק את הידני אפילו באירופה אנינת ההגה.

מבחני הריסוק החדשים שהופיעו מאמצע שנות התשעים גרמו למשקל המכונית המשפחתית הממוצעת לזנק מ-1000 ל-1400 ק"ג. חובבי הגה מושבעים רטנו על ההשמנה, אבל אני מאמין ששאר 95% מהמשתמשים בדרך בירכו עליה. גם מגמה זאת התהפכה בשנים האחרונות בזכות התקדמות טכנולוגית.

מגוון בקרות משיכה, זינוק ויציבות שהיו פעם לצנינים בעיני יודעי ח"ן הפכו למצרך חובה, כאשר הטובות שבהן לא רק יצילו אותך ממפגש עם קיר ברחוב רטוב אלא גם ישפרו זמני מסלול של 99% מהנהגים.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין יש כמה סופרמיני פשוטות שמהנות יחסית. פיאסטה, מאזדה 2 וסוויפט למשל.

 

 

אגב מאזדה2. הניסיון שלי מאד תואם את המסקנה שלך - לדעתי היא מהנה יחסית, ובגדול - גם אוחזת לא רע ומהירה לקטגוריה. מאידך יש כמה וכמה אנשים, לא מהתחום וללא זיקה מוטורית, שטוענים שמאזדה 2 לא יציבה, שמעתי את זה לא אחת. לי זה לא מסתדר בראש. מעניין למה הם חושבים כך.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אולי כי כשהרכב מתחיל להעביר להם תחושות זה מפחיד אותם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה I20 מזעזעת בנהיגה, לקחתי את ה 1.6 של ידידה שלי כדי להביא את הרכב שלי שהיה במוסך, ולא האמנתי עד כמה 1. המנוע הזה עצל, 2. הרכב משעמם, 3. ההגה חסר תחושה לחלוטין.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מאזדה2. הניסיון שלי מאד תואם את המסקנה שלך - לדעתי היא מהנה יחסית, ובגדול - גם אוחזת לא רע ומהירה לקטגוריה. מאידך יש כמה וכמה אנשים, לא מהתחום וללא זיקה מוטורית, שטוענים שמאזדה 2 לא יציבה, שמעתי את זה לא אחת. לי זה לא מסתדר בראש. מעניין למה הם חושבים כך.

שמעתי גם מהמון אנשים שאומרים שקליאו ספורט דור 3 לא יציבה. יש אנשים שמעדיפים מכוניות בסגנון אודי, שלא משנה מה תעשה, הן ישארו דבוקות לכביש.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה - קודם כל - אף אחד לא אידיוט - זה בטוח. לא צריך להשתמש במילים בסגנון הזה כשאיננו מסכימים עם מישהו.

שנית כל - אחד יכול להנות מרכב אחד ושני לא (או פחות).

זה גם תלוי "מהיכן באת" ועל מה נהגת קודם.

ועוד דבר - כפי שנאמר הילד גבוה, הילדה גבוהה (וגם הרמה האנושית).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה - קודם כל - אף אחד לא אידיוט - זה בטוח. לא צריך להשתמש במילים בסגנון הזה כשאיננו מסכימים עם מישהו.

שנית כל - אחד יכול להנות מרכב אחד ושני לא (או פחות).

זה גם תלוי "מהיכן באת" ועל מה נהגת קודם.

ועוד דבר - כפי שנאמר הילד גבוה, הילדה גבוהה (וגם הרמה האנושית).

 

אתה צודק, לא יפה לקלל ולא משנה אם אתה ילד או ילדהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לפיאסטה יש התנהגות כביש משובחת ביחד לשאר הרכבים בקטגוריה, במיוחד מהיונדאי i20 המזעזעת.

אישית אני נהנה מהרכב.

היופי ברכב שאפשר לרכוש גם חלקים משופרים של פורד רייסינג כגון בולמים וקפיצים ולשפר את הרכב בעלות די נמוכה.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מאזדה 2 לא יציבה:

שלדת הנעה קדמית טובה, היא כזו עם הרבה אחיזה בסרן הקדמי. גם אבסולוטית וגם ביחס לסרן האחורי.

תחשוב 205GTi. מה קורה בליפט-אוף בפניה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכן נמחק

שמע, מילא שזה לא מכבד חבר לפורום שדעתו שונה משלך, זה לא מכבד אותך, ולא מקובל באתר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, מילא שזה לא מכבד חבר לפורום שדעתו שונה משלך, זה לא מכבד אותך, ולא מקובל באתר.

 

הכי מעליב שהוא רמז שאני לחם צרפתי, אבל אני לא baguette, אני baget. זה באמת פוגע. זה כאילו להגיד לבן אדם ששמו Pego שהוא בעצם Peugeot.

עריכה אחרונה על ידי baget
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...