Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

רציתי לשאול לגבי חניה בכחול לבן

 

אתמול יצאתי עם ידידה שלי לאכול בג'פניקה ברחובות

בפארק המדע

עכשיו נכנסתי לחניה כזאת היה רשום נדמה לי שהחניה בתשלום עד 24:00

 

נכנסתי לאיזה שעה לאכול

היה שם מחשב כשלחצתי על הכפתור הוא עשה רעש מוזר ולא הוציא שום פתקית ושום כלום

השאלה היא כזאת

האם יגיע לי תשלום כלשהו ?..

לא שמתי לב שיש שם מצלמה או משהו כזה

 

זאת החניה מי שמכיר היא קצת השתנתה

 

וגם להבא שאני אדע

איך אני משלם על כחול לבן?.. אני תמיד משתדל להחנות ליד מדרכה אפורה

 

Untitled.jpg

פורסם

פארק המדע רחובות, החניה בתשלום עד 20:00(אולי אפילו 19:00).

התשלום באזור זה נעשה ע"י "פנגו", "סלופארק" או כרטיס חניה אלקטרוני(לרכישה בדאר).

במידה ותדרש לשלם בעבור דבר מה, יהא זה עבור דו"ח ולא על פרק הזמן שחנית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
פארק המדע רחובות, החניה בתשלום עד 20:00(אולי אפילו 19:00).

התשלום באזור זה נעשה ע"י "פנגו", "סלופארק" או כרטיס חניה אלקטרוני(לרכישה בדאר).

במידה ותדרש לשלם בעבור דבר מה, יהא זה עבור דו"ח ולא על פרק הזמן שחנית.

 

אם לא הדביקו לי דוח

זה אומר שאני לא אקבל שום תשלום?.

ולהבא פשוט פקח יכול להכנס לחניה הזאת ולדפוק דוחות?..

פורסם

לא בהכרח. יש גם דוחו"ת שנשלחים בדואר מבלי שהוצמדו לשמשה (למשל בימי גשם, למשל לאופנועים וכו'). אם המכשיר לא עובד, מומלץ ללחוץ על כפתור העזרה או לכל הפחות להסריט בפלאפון שהוא לא מוציא כרטיס כדי שתוכל להוכיח שהוא לא היה תקין. לפי דעתי הוא פשוט לא מנפיק אישורים כשלא צריך לשלם על החניה ואתה יכול להיות רגוע.

פורסם

החניה הספציפית הזו היא בתשלום עד 12 בלילה.

אם לא הוצמד לך דוח לשמשה סע לשלום.

פורסם (נערך)

אתמול בסביבות 22:00 גם הייתי שם, חגגתי יום הולדת עם משפחתי ב-BBB וגם קיבלתי מתנה דוח של פקח ע"ס 100 שקלים, וכך גם אבי שהיה איתנו, וכך גם כל הרכבים שחנו שם.

איחלתי שיהיה להם לתרופות והמשכתי בדרכי.

בחיים לא ידעתי שיש חניה בתשלום ברחובות עד השעה 24:00 כי בכל העיר הכחול לבן זה עד 19:00 בלבד.

עריכה אחרונה על ידי VitaliGal
כמה טעויות כתיב
פורסם
אם לא הדביקו לי דוח

זה אומר שאני לא אקבל שום תשלום?.

ולהבא פשוט פקח יכול להכנס לחניה הזאת ולדפוק דוחות?..

 

בחדרה למשל, אוהבים לצלם את הרכב ולברוח מהמקום, הם שכללו את זה לרכב צילום שאפילו לא עוצר ומצלם רחובות שלמים לדוחות.

בחדשות אחרות ולא קשורות, עירית חדרה שמחה להודיע שנסגר הגרעון שלה

פורסם

רק תיקון קטן , לפחות בתמונה , המקום הוא שייך לנס ציונה ולא לרחובות ,

 

נא לשים לב

בפארק המדע מה שצפונית לרחוב שיוצא מצומת המדע שייך לנס ציונה , מה שדרומית שייך לרחובות

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
החניה הספציפית הזו היא בתשלום עד 12 בלילה.

אם לא הוצמד לך דוח לשמשה סע לשלום.

 

אתמול בסביבות 22:00 גם הייתי שם, חגגתי יום הולדת עם משפחתי ב-BBB וגם קיבלתי מתנה דוח של פקח ע"ס 100 שקלים, וכך גם אבי שהיה איתנו, וכך גם כל הרכבים שחנו שם.

איחלתי שיהיה להם לתרופות והמשכתי בדרכי.

בחיים לא ידעתי שיש חניה בתשלום ברחובות עד השעה 24:00 כי בכל העיר הכחול לבן זה עד 19:00 בלבד.

ברצינות? זה תמיד היה ככה?

חניתי שם לא מעט פעמים בערב (לרוב בביקור בג'פניקה) ומעולם לא קיבלתי דוח. כל הזמן הזה הפשוט היה לי מזל?

פורסם
רק תיקון קטן , לפחות בתמונה , המקום הוא שייך לנס ציונה ולא לרחובות ,

 

נא לשים לב

בפארק המדע מה שצפונית לרחוב שיוצא מצומת המדע שייך לנס ציונה , מה שדרומית שייך לרחובות

 

לא מדוייק.

בית סאפיינס והבנין החדש של אל-אופ נמצאים בשטח השיפוט של רחובות.

יחד עם זאת, נראה שהמגרש (המדובר) שמאחורי בית סאפיינס שייך לנס ציונה.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

לא זה לא תמיד היה ככה.

מישהו הבין שזו חניה גדולה שממוקמת בסמוך למסעדות ופאבים וככזאת יחנו בה גם בשעות הקטנות של הלילה. אז למה לא לעשות מזה כסף?

 

אגב סמוך לחניה הזו, אם ממשיכים עוד כמה מטרים ישר ולא נכנסים בכניסה הראשונה, ישנה עוד חניה גדולה. אומנם פרטית ושייכת לעובדים אך משעות הערב המחסום פתוח וניתן להכנס ולחנות בכיף.

פורסם
ברצינות? זה תמיד היה ככה?

חניתי שם לא מעט פעמים בערב (לרוב בביקור בג'פניקה) ומעולם לא קיבלתי דוח. כל הזמן הזה הפשוט היה לי מזל?

גם אני חושב שזה לא היה ככה תמיד, כי כבר כמה שנים כל איזה כמה חודשים אני החנתי שם באותם השעות ולא היה זכר לדוחות.

גנבים!

פורסם

אגב, זה תהליך מתמשך בנס ציונה: להפוך כל מקום חניה אפשרי ל"יצרן כסף". זה קרה גם במגרש החניה שמאחורי התחנה המרכזית.

וזו לא העיר היחידה. בהרצליה, למשל , צבעו את כל מקומות החניה באיזור הפארק והספורטק בכחול-לבן (מה שנעשה לפני שנים ליד פארק רעננה). ה"סוכריה" (רק לתושבי הרצליה נושאי תו "אני מהרצליה"): חניה חינם בכחול-לבן בכל העיר. אני נהנה מזה, אבל מי שלא תושב הרצליה צריך לשלם בהגיעו לאיזור הפארק.

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...