Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויות מטסט במ.מ.מ. בבני ברק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עושה טסט כבר 10 שנים לרכב שנת 99 במכון הדרום ברחובות. תמיד עובר חלק(ימי שיש ועמוס נורא).

בטסט האחרון נפלתי על זיהום אוויר, שמתי תוסף ופעמיים נוספות לא עברתי.

בפעם השלישית הלכתי למסלול אחר באותו המכון, בחור רוסי מבוגר ביקש ממני לרדת איתו לבור ואמר לי בדיוק מה הבעיה(חוסר חומר איטום בחיבור הצנרת של האגזוז), נסעתי משם למוסך אמרתי להם את הבעיה ושמו לי את החומר בחינם ועברתי לבסוף את הטסט.

יש מקומות טובים שלא מנסים להפיל אותך.

פורסם
לא חוזר לשם בחיים...

לפני 15 שנה עם 106 שנתיים על הכביש מטופלת וכו' דחפו לי כיוון גלגלים כי יש להם עמדה שעושה את זה וחיכיתי שעתיים עד שנגעו

באוטו, סיימתי שם בצהריים:evil:

 

נראה לי שאתה מעניש בעיקר את עצמך. 15 שנה? בטח הכל השתנה מאז.

 

ולמי שתהה. התדמית, לפחות בעיני כניזון מהפורום, של מכוני הרישוי היא ממש לא טובה.

בשנים האחרונות שפר עלי מזלי והגעתי עם מכוניות חדשות לטסט - כך שלא היה שם אתגר.

הפעם, הגעתי עם מכונית שנראית חיצונית לא טוב ושנמצאת ברשותי זמן קצר. אמנם עשיתי טיפול "גדול" והכנה לטסט (כיוון גלגלים), אך חששתי שברכב שאני לא מכיר בטוח יולבש עלי משהו. רכב כזה, חשתי, מזמין איזה קומבינה.

טעיתי. הם היו ממש לעניין.

והמכונית אגב, אחלה לגמרי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

חחח למה מעניש את עצמי? לחזור למקום שבאתי אליו עם רכב מ ו ש ל ם מכנית וחיצונית והם חיפשו במה לשחיל אותי וביזבזו לי

חצי יום עבודה, מזוכיסט

אני עדיין לא וגם לא סובל מתסמונת האשה המוכה שחוזרת לבעל המכה, כנ״ל לגבי מוסכים.

בכל אופן הם לא קרובים להיכן שאני גר היום אז זה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...