Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בדרך לרכוש רנו קליאו, שנת 2008

אני סטודנט, רוב הנסיעות שלי הן ללימודים, ממוצע של 50 ק"מ בחודש בערך, לרוב בדרכים בינעירוניות

הרכב עם 70אלף ק"מ, המחירון הנוכחי שלו הוא באזור ה30, התמחור עם המוכר הוא 22אלף

מה דעתכם על כדאיות העסקה הזאת?

 

כמו כן, הרבה אמרו לי להתרחק מרנו, אבל כבעל פיאט פונטו (שגם הרבה אמרו לי להתרחק ממנה ואני מרוצה מאוד ממנה)

אשמח לשמוע ממישהו שמבין ברכבים הללו מתי יש צורך לעשות טיפולים, טיימינג וכ"ו

כמו כן אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מוסך מורשה של רנו באזור נתניה (או השרון) שאוכל להגיע אליו לטיפולים ואולי שיבדוק את הרכב (קצת סולד ממכוני בדיקה)

 

אשמח לשמוע דעות או הצעות אחרות

תודה.

פורסם

הרנו נהנת ממחיר טוב כי קוראים לה רנו,לדעתי היא נוחה,האמת ציפיתי לקצת יותר זריזות אבל כניראה הגיר מסרס מעט וזאת החולשה של הרכב.

בזמנו בדקנו לגבי הרכב,לא היה משהו חריג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תבדוק את תקינות הגיר, שמעביר הילוכים ללא החלקה, כמו כן תבדוק היסטוריית טיפולים.

 

לדעתי, רכב כזה אין צורך להכניס לטיפול במוסך מורשה. תברר כאן בפורום יש כמה מוסכים כלליים שהם מומלצי הפורום והם מתמחים ברנו.

 

כמובן תבדוק שלרכב אין שום פגיעת שלדה ושהמנוע תקין.

 

בהצלחה

פורסם

בדוק שהוחלפה רצועת תזמון - שכן החלפתה ולה כמו אלפי שקלים והיא חיונית לשמירת תקינותו של הרכב.

 

אכן רכב בגיל אין צורך להכניס למוסך מורשה יבואן ואפשר להסתפק במוסך מורשה שאינו ברשת היבואן שכן בד"כ הטיפולים שם יהיו זולים יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בדוק שהוחלפה רצועת תזמון - שכן החלפתה ולה כמו אלפי שקלים והיא חיונית לשמירת תקינותו של הרכב.

 

אכן רכב בגיל אין צורך להכניס למוסך מורשה יבואן ואפשר להסתפק במוסך מורשה שאינו ברשת היבואן שכן בד"כ הטיפולים שם יהיו זולים יותר.

 

 

מה ההבדל בין מוסך מורשה לבין מוסך מורשה יבואן? פעם ראשונה שאני שומע הבדלה כזאת..

ומישהו יכול להמליץ על מוסך אמין בנתניה שניתן לבוא אליו שיסתכל על הרכב?

פורסם

מוסך מורשה יבואן זה מוסך של היבואנים, לכול יבואן בארץ כמו מיצובישי, פיאט, רנו יש מוסכים יעודים, שם תקבל חלפים מקורים, אבל הם גם יקרים יותר.

מוסך מורשה רגיל מטפל בכמה סוגי רכבים, המחירים זולים יותר אבל צריך לבדוק שהמוסך מכיר את הרכב שלך.

גם במוסך מורשה רגיל תקבל חלפים מקורים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מישהו יכול לעזור בנוגע לטיימינג?

עד כמה שידוע לי טיימינג צריך להחליף כל 90אלף קמ או 4 שנים - גם ברנו קליאו זה כך?

היות שהרכב לא עבר עדיין 90אלף - אבל כן עבר 4 שנים - אז אמור היה להיעשות החלפת טיימינג, אני צודק בהשערה הזו?

 

ואשמח להמלצה על אדם או מוסך שמתמצא ברכבים הללו שיהיה מוכן להסתכל על הרכב ושאוכל לקבל את דעתו הכנה על הרכב לפני הרכישה

תודה.

פורסם

תבדוק האם מוסך שאפט מתמחה ברנו, לדעתי כן.

 

תשאל אותם מתי צריך לעשות טיימינג. לי היתה קליאו 2000 מנוע 1.6, שם היה צריך לעשות טיימינג בכל 6 שנים או 120 אלף ק"מ.

פורסם (נערך)

זה מרגיש לי קצת כמו לירות לעצמי ברגל, כי אני דיי נעול על הרכישה (אם לא יהיו הפתעות חריגות במוסך)

יש לי חבר עם רנו מגאן (סדאן) שעדכן אותי שהמגאן יותר "נחשבת" מהקליאו (מילים שלו)... ולכן מחיר הקליאו אמור להיות יותר זול ממחיר המגאן לאותה שנה - אבל ביד2 כל המגאן נמכרים במחיר נמוך ולא מבוטל מהקליאו - יש לזה סיבה? מדוע הקליאו יותר יקרה

באתר של רנו - עבור קליאו ומגאן חדשות, אכן מגאן יותר יקרות מאשר הקליאו המקבילות...

יכול להיות שלא כלכך הבנתי את ההיררכיה של הדגמים בחברה או צורת השיווק שלהם

 

רוצה רק לעדכן שהקליאו המדוברת זה רמת גימור AU, לא הבנתי אם היא הזאת שכוללת ESP או לא..

עריכה אחרונה על ידי Xebu
פורסם

ההסבר לזה הוא פשוט מאוד: יתכן שבשוק המשומשות הקליאו יותר מבוקשת, זה רכב לצעירים, בזמנו כשאני מכרתי את שלי, הגיעו אלי הרבה בחורות צעירות שחשקו ברכב.

 

לכן, אותך לא מעניין מה ההיררכיה ברכישת רכב חדש. אכן מגאן חדשה עולה יותר מקליאו חדשה, אבל בשוק המשומשות, יתכן שהקליאו מבוקשת יותר ולכן נסחרת במחיר גבוה יותר מהמגאן.

 

זה לא מה שצריך להפריע לך לרכוש את הרכב, אם הוא כמובן מוצא חן בעיניך ואם הוא תקין ושמור.

 

בהצלחה

פורסם

אוטומטית, הנסיעה שלי עם לא מעט פקקים..

אני יודע שידני יהיה יותר חסכוני, אבל התשלום שאני אעשה על תיקון מוט הילוכים בשלב כלשהו מעצבים יעלה לי יותר..

 

בהתחלה השיקול היה לחשוב לכיוון המיני החסכוניות (אלטו, i10 וכ"ו..) אבל הן כולם ידניות בתקציב שאני יכול להרשות לעצמי (או רכבים "שחוטים" שעשו 120-130אלף ק"מ ב4 שנים אז החלטתי לרדת מזה

פורסם

איך אני בודק שהגיר תקין ולא מתקרב לשיפוץ?

כולם אומרים לי לבדוק שהגיר לא מחליק - למה הכוונה?

על הרכב ספציפית הזה המוכר לא הסכים שאנהג - אמר שזה בגלל עניין ביטוח (הוא בן 40-50) אני בן 26... עשיתי איתו נסיעה באוטו במושב ליד הנהג, כשביקשתי שיאיץ הוא האיץ, עשה מה שביקשתי.. ממושב הנהג לא הורגש קושי בהאצה כלשהי, או הרגשה יותר מדיי של הגיר (במעבר הילוכים), נראה שהוא מעביר אותם בצורה דיי חלקה (אני בא מפונטו ספייס עם גיר רציף, אז מורגש ביחס לגיר הרציף.. אבל לא בצורה קטסטרופלית)

אשמח לתיקון או עצה

תודה.

פורסם

הגיר בשנים הללו כבר לא בעייתי. מחירי התיקונים והחלפים של הקליאו דומים עד זהים לאלה של המגאו כי מדובר במנוע זהה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...