Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החיסרון בכרטיס חוץ בנקאי - לא רואים את ההורדות באתר הבנק

ככה זה אצלי לפחות (אני בדיסקונט , וכרטיס חוץ בנקאי של מאסטר קארד)

בלאומי/לאומי קארד פתרו את זה (חלקית).

פורסם
1

הפטור שלי מדמי כרטיס מישראכרט עומד להסתיים תוך חודשיים, כי אני מסיים את התואר.

הבן הבכור שלי למד בטכניון, כך שלאחר תום 3 השנים של מועדון הסטודנטים לא היה לו קושי לקבל עוד שנה-שנתיים פטור מדמי הכרטיס. כאשר אלה עמדו להגמר הוא ניגש לבנק, הפקידה עברה על רשימת המועדונים ומצאה אחד מתאים (הוט) וצירפה אותו לעוד 3 שנות פטור מדמי כרטיס. בשלב הבא זה כבר יהיה המועדון הטוב ביותר - חבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כרטיס של שופרסל

אצלי כבר שנה בארנק ללא דמי שימוש, הטבת 150 ש"ח לקניה ברשת והנחה בדלק בתחנות פז.

 

כמובן שהוא שייך ללאומי-כארד (מעניק פינוקים מדי חודש) ומונפק על ידי VISA (קונה איתו באיביי).

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
הבן הבכור שלי למד בטכניון, כך שלאחר תום 3 השנים של מועדון הסטודנטים לא היה לו קושי לקבל עוד שנה-שנתיים פטור מדמי הכרטיס. כאשר אלה עמדו להגמר הוא ניגש לבנק, הפקידה עברה על רשימת המועדונים ומצאה אחד מתאים (הוט) וצירפה אותו לעוד 3 שנות פטור מדמי כרטיס. בשלב הבא זה כבר יהיה המועדון הטוב ביותר - חבר.

הבן שלך במסלול עתודה?

פורסם

אף אחד לא שמע על לאומי פרי ? Leumi Free

אני משתמש בו כבר 8 שנים, שום עמלות אין עליו, קונה איתו בכל האתרים בחול, ואין בעייה איתו גם בטיולים בחול. ולא צריך להתקשר להתחנן על נפשך פעם בשנה כדי שלא יגנבו ממך את העמלות שלהם.

מצד שני לא תקבלו הבייתה חוברת עם "מבצעים" ולא תקבלו סרטים בחינם וכל השטויות שיש אצל הכרטיסים האחרים.

פורסם
אף אחד לא שמע על לאומי פרי ? Leumi Free

אני משתמש בו כבר 8 שנים, שום עמלות אין עליו, קונה איתו בכל האתרים בחול, ואין בעייה איתו גם בטיולים בחול. ולא צריך להתקשר להתחנן על נפשך פעם בשנה כדי שלא יגנבו ממך את העמלות שלהם.

מצד שני לא תקבלו הבייתה חוברת עם "מבצעים" ולא תקבלו סרטים בחינם וכל השטויות שיש אצל הכרטיסים האחרים.

החוברת הזו כזה בולשיט. אני כבר חצי שונה אומר לאבי שיחליף את הויזה שלו בלאומי פרי, אך הוא מתעצל. חבל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הבן שלך במסלול עתודה?
חיובי

 

אף אחד לא שמע על לאומי פרי ? Leumi Free

אני משתמש בו כבר 8 שנים, שום עמלות אין עליו, קונה איתו בכל האתרים בחול, ואין בעייה איתו גם בטיולים בחול. ולא צריך להתקשר להתחנן על נפשך פעם בשנה כדי שלא יגנבו ממך את העמלות שלהם.

מצד שני לא תקבלו הבייתה חוברת עם "מבצעים" ולא תקבלו סרטים בחינם וכל השטויות שיש אצל הכרטיסים האחרים.

בעבר קניתי כמה פעמים מוצרים מהחוברות של כרטיסי האשראי השונים - למעט מקרה אחד היה מדובר בזבל טהור.

בגלל היקף השימוש שלי בכרטיסי אשראי אין לי בעיה של דמי שימוש במרבית הכרטיסים (משלם 2.5 ש"ח לחודש לליפפסטייל ו-8 ש"ח לשופרסל, ההנחות שוות יותר), את הנקודות מעביר לנקודות תעופה, בתקווה שיום אחד אוכל לקבל כרטיס חינם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

עדכון מהיום:

 

עשיתי קצת סדר בכרטיסים שייש לחמותי. יש לה 5 כרטיסים (גם לה אין מושג למה היא צריכה כל כך הרבה...)

 

משלמת בחודש 60 שקל רק על דמי כרטיסים שונים. סה"כ 720 שקל בשנה - סכום הזוי על הזכות להחזיק 5 חתיכות פלסטיק.

 

כמובן שכל הכרטיסים החלו את דרכם עם שנה או שנתיים חינם ואח"כ למי יש כך להתעסק עם זה.

 

אז זהו שלי יש....

 

המטרה להוריד את ה720 שקלים לאפס שקלים ולהשאר רק עם הכרטיסים שבאמת צריכים.

 

1. כרטיס לייפסטייל - היא שילמה 19.40 לחודש!

הם מתחילים בזה שאני זכאי ל50% אחוז הנחה (מה שכנראה מרצה את רוב האנשים והם לא ממשיכים להתאמץ), ממשיך להתעקש שזה עדיין יקר לנו ומקבל 75%.

 

מבקש לקבל פטור מלא - ממתין 15 שניות על הקו ומקבל פטור מלא לשנה.

 

בשום שלב לא איימתי בביטול הכרטיס.

 

2. כרטיס שופרסל - משלמת כ8.70 לכרטיס עצמו + 3 שקל דמי חבר - על זה יש להוסיף עוד מע"מ.

 

זה כרטיס שידעתי מראש שאנחנו רוצים לבטל.

ביקשתי לבטל ומיד קיבלתי תשובה שאני יכול לקבל הטבה לשנה פטור חינם.

ביקשתי שוב לבטל וקיבלתי תשובה "אבל לא כדאי לך, עכשיו זה חינם" - שאלתי אותה אם היא יכולה להחזיר לי רטרואקטיבית את כל דמי הכרטיס שגבו עד היום ובמידה וכן אני לא אבטל :-) - שורה תחתונה אני ביטלתי את הכרטיס אבל תדעו שייש אפשרות לקבל פטור מלא.

3. כרטיס CAL365 - כרטיס ויזה שמשוייך למועדון לקוחות של המשביר לצרכן.

למועדון של המשביר לצרכן משלמים בכל מקרה 100 שקלים לשנה שמתוכם מקבלים שובר לקניות של 50 שקלים.

 

ויזה גובים דמי כרטיס חודשיים של כ14.50 כל חודש.

 

בתכלס לא צריך את כרטיס האשראי כדי להיות שייך למועדון CLUB365 כי במילא שילמת 100 שקל להצטרפות לשנה והמועדון מנפיק כרטיס חבר שהוא לא אשראי. - הזמנתי לה כרטיס ישירות בשירות לקוחות של המועדון כי במילא מגיע לה.

 

הכרטיס של ויזה נותן עוד הנחות קטנות נוספות שאותן אני מקבל בכרטיסים אחרים במילא.

 

ויזה קצת יותר עקשניים - אני צריך לקבל טלפון מנציג שימור לקוחות - אעדכן איזה הנחה מירבית קיבלתי, אבלבכל מקרה הכוונה לבטל את הכרטיס הזה כי אין בו שום צורך.

 

4. ו5. - מאסטרכארד זהב ואמריקן אקספרס שהונפקו בבנק ולכן אני צריך לדבר עם הפקידה בבנק. - טרם בוצע.

 

עדכונים בהמשך...

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
פורסם

אני עם לאומי FREE כבר שנתיים בערך, הכרטיס עובד בכל מקום (גם ב paypal ושות') ואין תשלום חודשי אף פעם, תענוג.


×
×
  • תוכן חדש...