Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול לקוי של חברת אוויס ברכב ליסינג [סוף חם: המנוע עלה באש]


ariel-ro
שימו לב! השרשור הזה בן 3214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

לאבא שלי יש סיטרואן C5 1.6THP - עלייה לכביש במאי 2013. הרכב נקלח מאוויס בעסקת ליסינג תפעולי, ולכן אוויס אחראיים על הטיפול בו. הרכב נסע 84,000ק"מ עד היום. הצרות התחילו לפני כ7000ק"מ - עד אז רק טיפולים שיגרתיים והרכב נסע מעולה.

 

בטיפול 60,000ק"מ ביקשנו שיחליפו בלמים מכיוון שהתחושה הייתה שהם כבר "עייפים" ולא בטוח שיחזיקו עד הטיפול הבא. לאחר שהרכב חזר התחושה שהייתה שלא החליפו בלמים. ואכן היה כך. ב78,000ק"מ הבלמים הפסיקו לעבוד בזמן נסיעה לצפון - לא היה ניתן לבלום את הרכב, במזל אבא שלי הצליח לעצור, עצר בצד וקרא במיידית לחברת אוויס.

 

הרכב הועבר למוסך בחיפה, לצורך תיקון התקלה, ובמקביל ביקשנו גם לעשות טיפול לרכב - בגלל הסמיכות ל80,000ק"מ. המוסך בחיפה אמר שהוא לא מוכן לטפל ברכב מכיוון שמולא ברכב שמן לא נכון באחד מהטיפולים הקודמים, והצטבר פיח ופחם במנוע.

 

הרכב הועבר למוסך בתל אביב שטיפל בו - אמרו שניקו את המנוע וטיפלו בבעיה של הבלמים ושל הצטברות הפיח, והרכב הוחזר אלינו לאחר כשלושה שבועות במוסך.(גם מקומם, 3 שבועות בשביל להחליף ברקסים ולתקן תקלה)

 

כשבועיים לאחר מכן, נסענו ברכב והטמפ' של המנוע קפצה למקסימום ואחרי שניות בודדות ירדה בבת אחת לטמפ' תקינה, התופעה קרתה 3 פעמים בכמה דקות. אבא שלי הגיע לעבודה וביקש מאוויס לבוא לקחת את הרכב מכיוון שהוא מתחמם.

אוויס הגיעו, לקחו את הרכב והחזירו אותו לאחר כ-שבוע - התיקון שהתבצע היה ניקוז אוויר ממערכת הקירור.(שוב, שבוע שלם לניקוז אוויר ממערכת הקירור)

 

הכל היה טוב ויפה, עברו עוד כמה שבועות מהפעם האחרונה שהרכב חזר מהמוסך, והשבוע התחילו עוד בעיות.

ביום שני בבוקר(בדרך לטיול בצפון) עלתה הודעה שחסר שמן, מילאנו שמן - כ1ליטר שמן וההודעה נעלמה.

 

ביום שלישי אבא שלי חזר עם הרכב מטיול ואמר כאשר הוא עמד במקום הרכב התחיל להתחמם , ובזמן נסיעה זה נעלם. התפניתי לעניין אתמול, יום רביעי, ונסעתי עם הרכב ואכן הרכב התחמם מאוד בזמן עמידה והתקרר בזמן נסיעה. בדקתי במיכל עודפים את מפלס נוזל הקירור והוא היה מתחת למינימום. מילאתי כ2ל' נוזל קירור! עד שהמפלס הגיע לקו המקס' במיכל עודפים. היום בבוקר קמתי ובדקתי מה מצב נוזל הקירור(לאחר שנסעו ברכב אתמול בלילה), ונראה שחסר כ-חצי ליטר נוזל קירור. בנוסף נראה שהמנוע "מזיע" בחלקו הקדימי וישנה נזילה של שמן ממנו.

 

כרגע פנינו לחברת אוויס והם יבואו לקחת את הרכב למוסך.

חשוב לציין שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה עם חברת אוויס.

לאבא שלי היו מהם 2 רכבים לפני, והם עבדו בסדר גמור, עד הטעות הראשונה באחד מהטיפולים שגרמה לתקלה, ומאז לא הפסיקו להיכנס ולצאת ממוסכים.

*כל המידע על הטיפולים שנעשו במוסך התקבלו מחברת אוויס*

 

כמובן שאוויס תמיד לוקחים את הרכבים ומביאים רכב חלופי באותו הרמה, אך לא יכול להיות שבגלל תקלות וחסכון שלהם אנחנו צריכים לנסוע ברכב שמתלקל, ומאבד בלמים בזמן נסיעה.

 

אעדכן בהמשך(כנראה שבעוד חודש לכל הפחות, זה הזמן שהרכב הולך להיות במוסך)

אריאל

עריכה אחרונה על ידי ariel-ro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האמת שניסיתי לקבל תשובה מהם פעם או פעמיים ולא קיבלתי ולא התעקשתי.

אבל בסיטרואן הקודמת(לפני הנוכחית הייתה סיטרואן C5 שנת 2010) יצא לי לקחת אותה למוסך יבואן פעם או פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסות להחיל סטנדרט טיפולים (ידע ואיכות חומרים) של מוסך ליסינג המתאים בקושי לאחזקת I20 לצרפתייה אצילית ומתוחכמת כמו שלך מביא לתוצאה העגומה המתוארת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו, זה נכון שהמוסכים "מקשיבים" לחברות הליסיניג? זאת אומרת, בעבודה עלובה, חלקים עלובים? אם כך, אין להאשים את המוסכים, אלא רק את החברות ליסיניג ההזויות האלו.

 

לפני כמה זמן ראיתי איזה בבון שמשחק אותה גבר עם יונדאי I25 מאוויס או אלדן (היה וילון), באמת שנהג בפרארי לא עושה סללומים וזגזגים כאלו...לא פלא שהרכבים שלהם ככה נראים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב מוסכי הליסינג מתקנים במוסך שלהם.

חוץ מהצרפתיות שמטופלות במוסכי החברה.

ואם הם שולחים את הרכב למוסך מורשה אז בעל המאה (הליסינג)הוא בעל הדעה ברוב המקרים והמבין יבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מוזר. בדרך כלל היחס של ללקוחות שמשלמים על הרכב בעסקת ליסינג תפעולי שונה לחלוטין מיחס שיקבל עובד הייטק בחברה עם 500 רכבים.

 

הרכב הקודם שלי דווקא טופל במוסך מורשה של פורד ברעננה, אבל עדיין רמת השירות לרכבי ליסינג הייתה מחפירה, כאשר פעם אחת הגעתי לשוחח עם המנהל שירות על בעיית מזגן, והתשובה שלו הייתה "ככה זה, הוא קורס בעומס וזה תקין"

 

אחי לעומת זאת כאשר קיבל מזדה 6 חדשה מאוויס, היא לא הייתה מניעה לסירוגין, כרכב חלופי הוא קיבל אודי A6 מנוע 3 ליטר טורבו.

 

כמו שאמרו, בעל המאה הוא בעל הדעה, עם יחס כזה וטירטור אני לא רואה סיבה להמשיך לחדש אצלם חוזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נורא,עם ישראל ימשיך לקנות בהמוניו רכבים ממגרשי הליסינג ולחשוב שהוא דופק את כולם.

פותח שרשור,אכן יחס מחפיר.נשמח למספר רישוי של הרכב על מנת להיזהר.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאשתי היתה ליאנה בליסינג - לא מאוויס אלא מחברה אחרת.

טופלה במוסך מורשה משהת"ב, דווקא מרשת יבואן סובארו, לא מכשירי תנועה.

באיזה שלב היה צורך בהחלפת צלחות בילום. פעמיים הוחלפו בחלופיות שהחלו לגרום רעידות לאחר זמן קצר מאד. רק בניסיון השלישי (למיטב זכרוני, אולי אפילו הרביעי) התרצו ושלחו את הרכב למוסך סוזוקי, הותקנו צלחות מקוריות והבעיה באה על פתרונה. על זה נאמר "מגיע להם" - מתוך קמצנות שילמו על שלושה (ואולי ארבעה) זוגות צלחות במקום על המקוריות בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל ההשבתות האלה, זה באמת משתלם לקחת ליסינג תפעולי? נראה שכבר היה עדיף לרכוש רכב חדש.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה למכור c5 שכבר יש עליו את הסטיגמה של רכב לא אמין ובנוסף הרכב עבר 40,000 קילומטר בשנה.

 

במקרה הזה חברת הליסינג שוברת את הראש במכירה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו, זה נכון שהמוסכים "מקשיבים" לחברות הליסיניג? זאת אומרת, בעבודה עלובה, חלקים עלובים? אם כך, אין להאשים את המוסכים, אלא רק את החברות ליסיניג ההזויות האלו.

 

לפני כמה זמן ראיתי איזה בבון שמשחק אותה גבר עם יונדאי I25 מאוויס או אלדן (היה וילון), באמת שנהג בפרארי לא עושה סללומים וזגזגים כאלו...לא פלא שהרכבים שלהם ככה נראים.

בוודאי, הרי החברות רוצות להציע מחיר אטרקטיבי ביותר על מנת למשוך לקוחות וזה בא על חשבון הטיפולים ברכב.

בזמנו למי שזוכר ציינתי חבר שקנה C3 שהיו עושים לה החלפות שמנים כל 30,000 ק"מ. אני אישית לא הייתי מעיז למשוך כזה מרחק בין החלפות שמן ולא משנה איזה שמן היו שמים בפנים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...